{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.557 visninger | Oprettet:

chihuahua mad - tørkost? {{forumTopicSubject}}

Jeg og kæresten har lige købt os en chihuahua.
Vi fik ham i lørdags og er 3 år.

Vi har tidligere haft lidt større hunde og syntes de spiste en del mere, jeg er selvfølgedig godt klar over at der er forskel på deres maver ;o) men jeg har slet ikke set ham røre af hans tør foder , men mit spørgsmål er nu.
Hvor meget spiser en chihuahua egenligt ? (vi foder ham med royal canin)

Jeg har prøvet og fodret ham med dåsemad(pedigree) som jeg da syntes han tog nogle ret store bidder af og pludselig vil han ikke spise mere.

er det et tegn på mæthed? for syntes ikke som sådan hans mave rumler? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chihuahua mad - tørkost?
  • #3   5. mar 2013 Okay tak for svar, jo vi fik afvide det ikke er sikkert han ville spise det og vi skulle prøve noget andet. Det gjorde vi så men det vil han heller ikke spise.

nu har vi så prøvet med dåsemad til hunde fra pedigree og det ryger lige ned!
    snakkede med dyrelægen omkring det.. men hun syntes vi skal sulte ham.
    og stille det frem i 10 minutter om dagen til han bliver nysgerrig og vil spise det.
    men udfra mit hjerte er det ikke den løsning jeg vil gøre.. da jeg ikke kan lide hans
    mave rumler.. smiley

• #4   5. mar 2013 Begge mine får RC chihuahua smiley de får ca 30 gram om dagen. De får om morgnen og aftenen. Da jeg fik Evee ville hun heller ikke spise noget, jeg tog foderet fra hende som din dyrlæge anbefaler dig. Gav hende dog lidt godbidder da jeg heller ikke brød mig om at sulte hende helt. smiley Anden dag, om aftenen spiste hun og hun har derefter altid spist smiley

• #5   10. mar 2013 Det vil jeg prøve! smiley
    hvor man man købe det der RC tørfoder henne?
    for syntes nemlig ikke jeg har kunne finde det i hverken maxi zoo eller petworld smiley
    han vil stadig ikke røre han tørfodder nemlig smiley

• #6   10. mar 2013 Royal Canin chihuahua kan man købe i maxi zoo, ihvertfald her i Gentofte. smiley

• #7   10. mar 2013 Nåh det. Jamen det er det han har nu nemlig smiley
    og det gider han slet ikke røre smiley
    men jeg har tænkt lidt frolic er det en tørkost eller en godbid?
    kan nemlig huske mine forældres gammel rughåret var HELT vildt med det smiley

• #9   10. mar 2013 Okay, det er nemlig også det jeg husker at det var noget specielt noget han kun fik som godbider og ikke "foder" smiley

De mærker du nævner, er det mærker der kan købes hvor? syntes nemlig de fleste steder jeg har set i vores dyrbutikker er det RC som i kalder det eller
    Hills smiley

• #11   10. mar 2013 Kingsmoor har jeg prøvet til mine, selvom det var til lille hund jeg købte det, var det alt for stort. :\

• #13   12. mar 2013 TUSIND TAK!!! for alle jeres svar! nu der der bare prøves igennem! for spise piller det vil han altså bare ikke! og det er stadig vores mål at han SKAL komme til at spise det da vi syntes det bedst for ham! smiley

• #15   15. mar 2013 Tusind tak !! smiley det skal han da også lige prøve og foders med smiley

Kommentér på:
chihuahua mad - tørkost?

Annonce