{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Min forsigtige hund {{forumTopicSubject}}

Idag tog jeg Sally med i Petworld for at blive fotograferet. Hun er tit i Petworld og løb selvsikker ind.....ups....andre hunde. Nå men det var jo bare små hvalpebasser, som bare var irriterende men ikke farlige. Så langt så godt, da vi er nr 2 i køen kommer to store og voldsomme hunde ind.....Sally trykker sig og mister modet lidt, jeg opmuntrer hende med de medbragte godbidder lige indtil den ene farer mod os og knurrer af Sally:-(. Hmm jeg forlader køen og vi går en lille tur udenfor indtil de store er væk og jeg får lokket hende med ind igen, her får hun et af sine vejrtrækningsanfald for nu er køen udskiftet med katte, kaniner og hamstere og ikke mindst nogle meget søde børn, som desværre fik overrumplet min forsigtige hund. Folk tror hun er døden nær på grund af anfaldet og forældrene beder børnene give hende ro, med det samme jeg beder dem flytte sig. Personalet tilbyder at stå i kø for mig og så hente os udenfor, når det bliver min tur, men jeg takker nej og løfter Sally ud og beroliger hende og vi kører hjem igen uden billede. Min forsigtige hund fløjtede rundt ned i Flensborg gågade i formiddag blandt hunde, mennesker og hvad der nu ellers er af knald på dernede, men gode velkendte Petworld blev pludselig for meget. Min søde skat sover nu trygt og godt og blev ikke Danmarks sødeste kæledyr i denne omgang, men det er FULDSTÆNDIG ligegyldigt for for os er hun verdens sødeste hund:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min forsigtige hund
Kommentér på:
Min forsigtige hund

Annonce