{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.796 visninger | Oprettet:

Hjælp, kan jeg få min hvalp tilbage?? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg har lavet dette kuld hvalpe (chihuahua) starter med at sælge hannen til en fyr som jeg nogle uger efter bliver kærester med, da jeg kun har hunde jeg kan bruge i avl vælger vi i fællesskab at finde et godt hjem til ham. Han havde da en veninde som har været forelsket i lillemanden siden han var 8 uger, hun måtte bare have ham. Da hun havde fuldt ham tæt tænkte vi at det var det helt rette hjem til ham. Jeg laver en ny købskontrakt på ham hvor i der står:

Særlige aftaler:
Forkøbsret for sælger hvis evt. Uforudsete hændelser hos køber, dette indebære også ved videre salg af hvalpen/hunden.

JA: X NEJ: PRIS: 2000kr

Nu har hun haft hunden i en måned og vil sælge mig ham tilbage for 5500. Da jeg så siger nej at hun har skrevet under på at jeg kan købe tilbage for 2000kr skriver hun at hun bare har overdraget hunden til hendes søster uden betaling og at hun derfor går udenom kontrakten!
Det mener jeg jo ike at hun har, da hun har skrevet under på at jeg har forkøbsret hvi hun ikke skal beholde hunden mere?!

Hvad mener i? Kan hun omgås kontrakten på den måde eller har jeg stadig det hele på min side?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, kan jeg få min hvalp tilbage??
Kommentér på:
Hjælp, kan jeg få min hvalp tilbage??

Annonce