3.567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Trægulv sky hund.. Trægulv sky hund..

Hej alle sammen smiley

Ville lige høre om der er andre der har prøvet at hunden bare ikke ville gå på trægulv, lige pludselig ??

Min Japanske spids er 1 1/2 år, og indtil nu har der overhovedet ikke været nogle problemer, det sker somme tider at hun glider lidt rundt om hjørnerne forbi hun løber rundt hele tiden. Men nu, skal jeg lokke hende ud på gulvet med godbidder før hun kommer...

Overvejer at købe nogle skridsikre sko til hende, men min kæreste mener hun vil have dem på, hvad søren gør jeg, nogle der har nogle gode ideer??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trægulv sky hund..
  • #1   17. feb 2013 Har du prøvet at klippe pelsen mellem poterne og hvis hendes poter er meget tørre så giv hende en fed parfume fri creme på...

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #2   17. feb 2013 Ja, hvis der er ømhed i led og muskler, hvilket der jo sagtens kan være kommet, da der altid er glat og hunden altid spænder i hele kroppen, når den bevæger sig rundt på gulvet

• #3   17. feb 2013 Klipper jævnligt pelsen mellem poterne . Måske jeg bare skal prøve med en fed creme .. Tak smiley

• #4   17. feb 2013 Hvis hunden fx er skredet ud på gulvet, så kan den godt blive forskrækket og forbinde hele gulvet med uheldet. Du kan lægge en gulvtæppesti til hunden.

• #5   17. feb 2013 Når du lokker din hund ud på gulvet med godbidder, bekræftiger du hende i at gulvet- og situationen- er farligt

• #7   17. feb 2013 Jeg havde samme problem med min hund.
    Jeg kom fra et hus med "plastisk" trægulv og flyttede til et hus, med rigtig trægulve, som er larkeret = pisse galt!
    Hun ville heller ikke gå rundt, men lå bare i kurven.
    Jeg fandt ud af, at hvis jeg sprøjet lidt rengøringsmiddel på gulvet, altså bare let med en forstøver, så er gulvet knap så glat. Det har hjulet og hun vil gerne lege osv nu, som i det gamle hus smiley

• #8   17. feb 2013 Vores gamle hund var en newfoundlænder, hun nægtede at gå på vores køkkengulv, hun var faldet for mange gange. At klippe pelsen på poterne gjorde ingen forskel, de få gange hun gik der ud gik hin med helt stive ben og faldt stadig. Til sidst måtte vi ligge tæpper over gulvet, ellers turde hun ikke :s

• #9   17. feb 2013 jeg har en hund der var meget bange for trægulve da vi fik hende,opdrætteren fortalte mig at der var 2 hunde i kuldet der var sådan,og hun var 10 mrd da vi fik hende.
    jeg læste mig frem til at det er fordi hun bruger øjne istedet for næse, så jeg gik igang med at smide kylling ud i haven, og lade hende finde det.2 dage,og det med gulvene gik væk af sig selv

Kommentér på:
Trægulv sky hund..

Annonce