{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

hun spiser ikke når vi ikke er hjemme {{forumTopicSubject}}

kom lige til at tænke over noget i går da jeg skulle sove, det er ikke noget problem tror jeg , men virker bare lidt underligt....

min hund er begyndt ikke at vil spise om morgnen , så vi er gået over til at hun får gå tur og så mad og så gå tur når jeg kommer hjem igen (5 timer efter) , ved det optimale ville være hun spiste inden jeg tog afsted , men hun vil ikke, hun er ikke til at drive op af sengen før jeg finder snoren frem ... nå men til det "mærkelige", hun spiser så heller ikke før jeg kommer hjem, så snart jeg træder ind af døren begynder hun at spise og det tager LANG TID ( hun spiser i kurven) tager et stykke, går i kurven, tager et nyt stykke går i kurven osv. osv. osv. hun har altid fred når hun spiser og det har vi altid gjort meget ud af hun skal have, og det er ikke fordi hun virker bange hun gør det , hun virker nærmest som om det er en leg for hende .... nogen gange kaster hun med maden og hopper efter det ....

men ja spørgsmålet .... hun spiser jo kl 18-19 om aftnen , og tager så ikke noget mad før omkring kl 13-14 dagen efter , virker det ikke mærkeligt? og skulle det ske jeg kom senere eller tidligere hjem , så spiser hun der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun spiser ikke når vi ikke er hjemme
  • #2   10. feb 2013 altså om aftenen , får hun mad på bestemt tidspunkt , så giver jeg hende mad igen om morgnen , så får står den...

• #4   10. feb 2013 min er bare 7 år snart , så man skulle tro hun havde lært det et eller andet sted :S

• #6   10. feb 2013 Min gør det samme, tror da bare de synes det er hyggeligere med selskab til maden:-)

• #7   10. feb 2013 Min hund gør det samme, hun har altid mad til at stå fremme, får heller ikke serveret på et bestemt tidspunkt, vi fylder bare godt op også er der ca. til to måltider i hendes skål.
    Hun gør det samme med at tage maden med i hendes kurv og gå tilbage og hente' osv. Hun synes det er vældig hyggeligt, så det får hun selvfølgelig bare lov til smiley
    Hvis du gerne vil have din hund til at spise om morgenen, ja skal du nok gøre som Kristian siger, tage det fra hende efter en halv time ca. også om aftenen, hvis det ikke bliver spist, ellers skal du bare have foderet til at stå hele dagen, så spiser hunden når den har lyst.

• #8   10. feb 2013 Alle de hunde jeg har haft gennem tiden har aldrig rørt mad, når jeg ikke var hjemme. Jeg har altid givet en godbid, når jeg er på vej ud af døren, den så skal spises omgående, for ellers ligger den også, når jeg kommer hjem, hvor den så bliver fortæret.

• #9   10. feb 2013 okay super glad for jeres svar , men det er ikke "farligt" at hun ikke spiser så længe? hun kunne jo bare spise hvis hun var sulten... for min skyld må hun spise når hun vil..

• #10   10. feb 2013 Nej, det er på ingen måde farligt smiley Stort set alle mine voksne hunde har kun spist én gang i døgnet.

• #11   10. feb 2013 Det er overhovedet ikke farligt, i naturen spiser de også med lange mellemrum, det er deres mave så heldigvis indrettet efter.
    Vores spiser normalt heller ikke, når de er alene - tror det er meget normalt.

• #12   10. feb 2013 nåh ok så er jeg mere rolig smiley hun er også sund og rask og vejer det hun skal så virker heller ikke til hun tager skade, men godt lige få det bekræftet smiley

• #13   10. feb 2013 Nej det er ikke farligt. Da Zenta var unghund gav jeg hende altid lidt godbider eller andet lækkert og det lå altid tilbage når jeg kom hjem. Hun var meget småtspisende og derfor blev hun os luftet og så gav jeg hende mad og kørte. 9 ud af 10 gange stod morgenmaden tilbage når jeg kom hjem.

Hun er så kommet efter det som voksen og nu er der ikke noget.

• #14   10. feb 2013 Lyder fuldstændig som min hund smiley Og han trives fint med det.

• #15   10. feb 2013 Min hun spiser og drikker ikke, når jeg ikke er hjemme. Hun kan såmænd også finde på at tage en fastedag. Det er naturlig adfærd for hunde, så det skal du bare tage roligt smiley

Kommentér på:
hun spiser ikke når vi ikke er hjemme

Annonce