{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Tilde01 J
Tilde01 J
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Endnu et spørgsmål om foder {{forumTopicSubject}}

Vi har været så heldige at overtage en lækker vaps fra nogle venner som desværre skulle af med ham.
Nu vil jeg jo så gerne finde et godt foder til ham og han trænger til at blive fedet lidt op.
Har læst meget om konflikt foder og synes det lyder godt, men noget af det også dyrt.
Men er der nogen der kender det her: http://www.tanifit.dk/shop/hundefoder-uden-korn-1354p.html ?
Eller kan anbefale noget der ikke lige koster 700kr posen..
Skal måske sige han er en blanding af lab/ retriever og schæfer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu et spørgsmål om foder
  • #1   6. feb 2013 Hvor gammel er han? smiley og hvis han er udvokset, hvad vægt har han så?

• Tilde01 J
    Tilde01 J Tilmeldt:
    feb 2013

#2   6. feb 2013 Han er 5 år og vejer vist omkring de 35.

• #3   6. feb 2013 Jeg kender ikke det foder du linker til. Men en mulighed er også Taste Of The Wild. Det er også kornfrit og koster 390 danske kroner for 13,6 kg hvis du køber to ens sække ad gangen hos www.zooplus.de Wulfsblut er vidst også et ret godt kornfrit foder men det er ikke noget jeg selv har kendskab til.

• #4   6. feb 2013 Koster 299kr
    (link fjernet)

koster 329kr
    (link fjernet)

• #5   6. feb 2013 Min schæfer får Orijen, og jeg giver 600 for 13,5kg og det er bare super foder til os:)

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #7   6. feb 2013 Læste om en svensk undersøgelse.Her skrev de at hunden i forskel til for ulven kan optage havre,hvede,majs mm.Det fordi at de har omstillet sig i takt med at de har spist og holdt til hvor der var mennesker.Jeg tænker om vi måske er for bange for hvad der bliver brugt af foder.Det skriver jeg til tros for at min egen får foder uden korn.

• Tilde01 J
    Tilde01 J Tilmeldt:
    feb 2013

#8   6. feb 2013 Har lige luret lidt på fromm og det ser ret fornuftigt ud i pris, men skal man vælge til aktiv eller mindre aktiv hund til vores basse, ham må godt tage lidt på og er jo aktiv når vi er ude men ikke hjemme.

• Tilde01 J
    Tilde01 J Tilmeldt:
    feb 2013

#10   6. feb 2013 Det ser også meget godt ud og fri fragt er jo skønt. Det må vist prøves, ha har kun været vandt til supermarkeds foder og han er sgu lidt tynd og har ekstremt meget afføring så nu skal der ske en ændring.

• #11   6. feb 2013 Min Berner Sennen får Nutra Gold. Det er ikke helt kornfrit, men hvede/glutenfrit, og han trives super godt på det. Hans pels har aldrig været blødere og mere blank, og han er i super form + vi har reduceret mængden af "affald" betragteligt. smiley

Wolfsblut og Taste Of The Wild har jeg dog også hørt rigtig meget godt om. smiley

• Arthur
    Arthur Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 7
    #12   6. mar 2013 Jeg har fodret med Davies fra Tanifit i 9 måneder nu, og jeg er meget tilfreds med prisen og Basse er meget tilfreds med foderet. Har haft kløen ved ørene tidligere, det er helt væk nu :o)

• Ann Kristin A
    Ann Kristin A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #14   7. mar 2013 Walther fodres med Davies Allergi foder fra Tanifit. Han trives, har den flotteste pels og laver de fineste pølser :)... og i øvrigt ikke for mange. Det er billigt og godt og bliver leveret lige til døren. Har en blanding af labrador, golden og bull mastiff, han vejer 45 kg., så det er ikke småting han sætter til livs.

Kommentér på:
Endnu et spørgsmål om foder

Annonce