706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

jeg har miljøskadet Cleo jeg har miljøskadet Cleo

Ja jeg må erkende at jeg har en temmelig forstyrret hund og jeg må nok påtage mig skylden. Da Cleo var yngre og jeg læste på universitet var hun altid med mig. Problemet var dengang at hun ikke kunne koncentrer sig om at spise når der skete så meget andet sjov, og det gjorde at hun blev dårlig et par gange fordi maven var tom. Derfor blev det sådan at morgenmaden skulles spises hjemmefra FØR vi kunne tage af sted. Og så var problemet løst. Men ak og ve, Cleo tog det ALT for alvoligt. Dette har resulteret i at skal jeg i dag nogle steder og Cleo bliver usikker på om hun må komme med, eller ved hun ikke må komme med, så drøner hun over til madskålen og tømmer den (sulten eller ej) og herefter er hun helt sikker på at NU må hun gerne komme med - hun har jo spist op smiley Og efter sådan et nummer - ja så kan jeg ikke bære at gå fra hende - og så kommer hun med.

Andre end mig som har en lidt miljøskadet hund

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg har miljøskadet Cleo
  • #1   30. jan 2013 Hvordan havde du hende med på uni? smiley

• #2   30. jan 2013 Hvor udspekuleret! smiley

• #3   30. jan 2013 Tænk at skulle 'fjerne' sin belønning for at kunne få sin belønning haha smiley

• #4   30. jan 2013 så må du til at lade være med at hun altid har mad i skålen smiley

vi har vel alle miljøskadede hunde, eller rettere vanedyr.
    mine ved nøjagtig hvornår der skal ske noget spændene.
    fx hvis en af mine hundevenner kommer og henter mig og jeg så endda tager kamera med, så er de godt klar over, at der er spænding i vente - men ak nogle gange er det altså alligevel uden hund og så kan jeg da godt se skuffelsen i 4 par hundeøjne, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

• #5   30. jan 2013 Line Bæk. Jeg tog hende da bare med. Hun var med til alle forelæsninger og alle projektskrivningsperioner. Og til min bacheloreksamen. Hun lå enten i sin taske og sov, på mit skød eller også sad hun på stolen ved siden af mig. Det var gode tider smiley
    Før det var hun med mig på HHX og siden på Seminaiet også smiley De steder var hun med et par gange om ugen. Men på uni var hun med hver dag smiley

• #6   30. jan 2013
    Kim S og Aichia !

ja det er grumt ik smiley

• #7   30. jan 2013 Hvor har du gået på uni? Hehe. Og var der aldrig nogen der sagde noget? Hos os tror jeg man bliver smidt ud hvis man har taget sin hund med ;-). Men babyer er åbenbart velkomne smiley

• #8   30. jan 2013 Ej hvor har du været heldig!
    Min veninde har whippets, hun spurgte så om hun måtte have den ene med på HTX en gang i mellem for at få tingene til passe. Det måtte hun bare ikke... smiley Men nu er det også lidt nemmere med sådan en lille en smiley Tror jeg dropper at drømmen om at tage labben med på jordemoderstudiet smiley De er nok for meget hygiejne freaks smiley

• #9   30. jan 2013 Marie B jeg læste på AAU. De første par gange var der lige en underviser der skulle overbevises men da han så at cleo ikke sagde en lyd og stort set ikke bevægede sig i de 4 timer han talte så var hun velkommen.
    Den dag da hun en sen aften vi skrev projekt var smuttet ud af vores grupperum og havde fundet min vejleders kontor, hvorefter hun var hoppet op på en stol og herefter på på hans bord for at spise et par af de vaniljekranse som stop på hans bord - der var hun mindre populær smiley så jeg måtte pænt bage kage til næste vejledning smiley

• #10   30. jan 2013 Line Bæk
    ja desværre. Store hunde oplever jeg ofte folk har noget mere imod kommer med - og selvfølgelig hunde som larmer og ikke kan være stille. Men Cleo har næsten været velkommen alle steder - ofte foretrækker hun at ligge og sove i sin taske. Hun er meget stille og også van til at komme med alle steder hen fra hun var helt lille så tit opdager folk hende slet ikke

• #11   30. jan 2013 Jeg læser også på AAU, men tror virkelig ikke en hund ville være populær :P..

• #12   30. jan 2013 Marie B

hvor læser du - hvilket studie?

• #13   30. jan 2013 På mit studie er der ofte en der har en chi med. Den siger ikke noget, men tøffer rundt og undersøger lokalet før den lægger sig til ro. Jeg kan ikke se det kan genere nogen, ved mindre man har hundeallergi selvfølgelig.

• #14   30. jan 2013 Vi fik besked på ved studiestart at hunde ikke var velkomne til vores forelæsninger. Pga. hensyn til studerende med allergi. Det har undret mig meget, eftersom jeg læser til dyrlæge... Og man vælger da vel ikke at læse til dyrlæge, hvis man har SÅ voldsom allergi... :b Der er jo også dyr i undervisningen.

Jeg kunne forstå det, hvis det var pga. det forstyrrende element... Men allergi, den forstår jeg ikke på lige netop min uddannelse.

• #15   30. jan 2013 Jeg havde da også min første chihuahua bailey med i skole dengang jeg gik på hhx. Det var kun 2-3 gange over et år, når jeg skulle noget med ham lige efter skole smiley det var ikke noget problem, og han lå bare i tasken og sov hele dagen smiley

• #16   30. jan 2013 Lige nu er vi på strandvejen. Læser til socialrådgiver :-). Men til sommer når jeg har fået hvalp skal vi på campus smiley

• #17   30. jan 2013 Ja det er da en mærkelig begrundelse TrustNoOne.
    Men stor procent af de dyrelæge studerende har vel hunde tænker jeg, så måske er det mere for at undervisnings lokalet ikke skal fyldes op med firbenede venner smiley

• #20   30. jan 2013 *Mike/Vega's mor

tak for det. Nej desværre. Jeg gav dem mit nummer så jeg kunne kontaktes og høre en update men har intet hørt.

• #21   30. jan 2013 Der hvor jeg arbejder på AAU må de studerende ikke tage deres hunde med og tak for det. Som rengøring er der da ikke noget værre end at skulle gøre rent efter både studerende og deres dyr.
    Det er sket at der er nogle der har haft en hund med og de har hurtigt fået at vide fra sekretariatet at det ikke skulle ske igen.

Kommentér på:
jeg har miljøskadet Cleo

Annonce