372 visninger
|
Oprettet:
indbilsk med hvalpe {{forumTopicSubject}}
Min søde lille hund er 4 år og er ikke stereliseret eller har haft hvalpe.
Nu er den helt gal i hendes lille hoved.... Hendes 3 bedste pivedyr er nu hendes hvalpe.... Hun vogter dem, giver dem mælk, hvis vi tager en henter hun den eller holder øje med den.. Og hun er udmattet og sover meget
Hva skal jeg gøre med min lille forvirrede vovse
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Men lige nu kan man give det, som hedder galastop, der stopper den falske drægtighed.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Og så vil jeg lige tilføje at et kuld hvalpe ikke vil hjælpe, heller ikke selv om flere dyrlæger anbefaler det. Det er ikke fordi jeg siger du antyder du vil have hvalpe, jeg sys bare det var relevant.
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
Det KAN også gå over med alderen, men i det fleste tilfælde bliver det ved hele livet.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.824
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 129
Min har haft en gang hvor det var slemt, og hvor jeg begyndte at tænke på at en Neutralisering måske skulle være løsningen i fremtiden.
Men sidste gang, var jeg på forkant, og havde en hund hvor jeg knap nok kunne mæske hun skulle være falsk drægtig.
Jeg kan give nogle enkelte råd..
Spiser din hund ikke, så lad være med at prøve at få hende til det. Foder giver bare mere energi.
Min hund spiste ikke noget i 10 dage den ene gang hun var falsk drægtig, og tilbød hende faktisk ikke, før hun selv en dag kom og bad om det., og så fik hun flere men mindre portioner af gangen, så jeg var sikker på maven kom ordentlig i gang igen.
Gå flere og måske længere ture, det gør hunden fysisk træt, og vil ikke have samme energi til at kunne holde sig i den falske drægtighed.
Til forebygning.. Det ovenstående (bare nøjes med at sætte hunden ned i foder, du skal ikke stoppe med at fodre hende).
Fjern legetøj osv, hunden kan finde på at bruge som "Hvalpe".
Og så bare vær mere aktiv med hende, så hun "glemmer" de hvalpe som alligevel ikke er der.
Hvis det ikke hjælper at forebygge, og hun alligevel bliver deprimeret og hvad der ellers følger med, ville jeg først der overveje en neutralisering.
sep 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 1
Prøver at snakke med dem om sterilisering
indbilsk med hvalpe