{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

indbilsk med hvalpe {{forumTopicSubject}}

Min søde lille hund er 4 år og er ikke stereliseret eller har haft hvalpe.
Nu er den helt gal i hendes lille hoved.... Hendes 3 bedste pivedyr er nu hendes hvalpe.... Hun vogter dem, giver dem mælk, hvis vi tager en henter hun den eller holder øje med den.. Og hun er udmattet og sover meget
Hva skal jeg gøre med min lille forvirrede vovse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbilsk med hvalpe
  • #1   29. jan 2013 Sterilisering er den eneste måde at stoppe det i fremtiden.

Men lige nu kan man give det, som hedder galastop, der stopper den falske drægtighed.

• #2   29. jan 2013 Jeg er enig med Julie P.

Og så vil jeg lige tilføje at et kuld hvalpe ikke vil hjælpe, heller ikke selv om flere dyrlæger anbefaler det. Det er ikke fordi jeg siger du antyder du vil have hvalpe, jeg sys bare det var relevant.

• #3   29. jan 2013 Er også enig med Julie P - Sterilisering er den eneste løsning.
    Det KAN også gå over med alderen, men i det fleste tilfælde bliver det ved hele livet.

• #4   29. jan 2013 Når hun har det så slemt, vil det være en lettelse for hende at blive steriliseret. falsk drægtighed bliver i de fleste tilfælde værre og værre.

• #5   29. jan 2013 Det, Julie siger. Og Malene for den sags skyld, det bliver ofte bare værre og værre smiley

• #6   29. jan 2013 Jeg har så en af de hunde hvor det vidst ikke længere bliver værre (finder jeg ud af om et par måneder).

Min har haft en gang hvor det var slemt, og hvor jeg begyndte at tænke på at en Neutralisering måske skulle være løsningen i fremtiden.

Men sidste gang, var jeg på forkant, og havde en hund hvor jeg knap nok kunne mæske hun skulle være falsk drægtig.

Jeg kan give nogle enkelte råd..

Spiser din hund ikke, så lad være med at prøve at få hende til det. Foder giver bare mere energi.
    Min hund spiste ikke noget i 10 dage den ene gang hun var falsk drægtig, og tilbød hende faktisk ikke, før hun selv en dag kom og bad om det., og så fik hun flere men mindre portioner af gangen, så jeg var sikker på maven kom ordentlig i gang igen.

Gå flere og måske længere ture, det gør hunden fysisk træt, og vil ikke have samme energi til at kunne holde sig i den falske drægtighed.

Til forebygning.. Det ovenstående (bare nøjes med at sætte hunden ned i foder, du skal ikke stoppe med at fodre hende).
    Fjern legetøj osv, hunden kan finde på at bruge som "Hvalpe".
    Og så bare vær mere aktiv med hende, så hun "glemmer" de hvalpe som alligevel ikke er der.

Hvis det ikke hjælper at forebygge, og hun alligevel bliver deprimeret og hvad der ellers følger med, ville jeg først der overveje en neutralisering.

• #7   30. jan 2013 Okay tak for svarene.... havde også hørt at det ville hjælpe med hvalpe, men da der slet ikke er tid til det, da jeg er på skolehjem og kun passer hende i weekenderne ved jeg ik hva mine forældre gør med foder, men når jeg er hjemme spiser hun ikke og får ik ekstra...
    Prøver at snakke med dem om sterilisering smiley

Kommentér på:
indbilsk med hvalpe

Annonce