{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Race loyal... Men hva nu hvis.... {{forumTopicSubject}}

Nu har der været div. indlæg om loyalitet til den race man pt. har.

Det har fået mig til at tænke hypotetiske tanker; Hvad ville jeg gøre hvis jeg stod og de 2 race som jeg sværger til "Mallen og Schæfer" skulle ramme ind i den her hundelov.

Og ærlig talt, så ved jeg ikke helt hvad jeg så ville gøre. Ved ikke om jeg ville se mig om efter en anden race. Og i så falde har jeg INGEN ide om hvilken.

Hvad med resten her inde? Hvad hvis i står med armen vredet om på ryggen, og på inden måde ville kunne få den race i har været loyale mod de sidste mange år. Ville i så fra vælge hund helt eller?

/Jeppe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race loyal... Men hva nu hvis....
  • #2   29. jan 2013 selvom jeg altid siger, jeg kun skal have japansk spids, så ville jeg vælge en anden race hvis japansk spids ikke var en mulighed.

men hvilken ved jeg ikke, den skulle være lige så social som JS og have nogenlunde samme adfærd. men hvis jeg nu skulle skifte race, tror jeg, jeg ville vælge en hund der gøer lidt mindre smiley

• #3   29. jan 2013 Jeg elskede min ambull meget, og ville ønske hun oplevede min børn, men nej. Dog ønsker min nuværende kæreste ikke stor hund, så vi har kigget på en fransk eller Boston terrieren. Og bonston det blev. Elsker bare fladnæse racer smiley og så min hårbold

• #4   29. jan 2013 Skal aldrig have andet end Schæfer smiley

• #7   29. jan 2013 Selvom huskyen har været "min" race i mere end 25 år, så har jeg også haft andre racer, og jeg ville sagtens kunne finde mig en anden, som jeg jo så bare ville vælge ud fra andre egenskaber.

• #8   29. jan 2013 De racer jeg er i tænkeboks over som næste hund er så forskellige at jeg har svært ved at tro at de alle kommer under forbud
    Jeg vil ikke have engelsk bulldog igen, men er ked af at den amerikansk er blevet forbudt for det er nok en af de skønnest hunde jeg har haft

• #10   29. jan 2013 uhh nu er jeg en af dem som er MEGET lidt raceloyal. Der er hundetyper jeg fortrækker og så nogle få jeg aldrig vil eje. Men derudver er der en hel række racer jeg gerne vil eje fx Samojed, Schæfer (brugs linje), Saarloos wolfhound, Irsk Setter, Boxer, Border Collie, Aussie, Parson Russel, Border Terrier, New Foundlænder osv.osv. så for mig ville det bestemt ikke være svært smiley At eje den samme race hele livet uden at prøve andre ville jeg synes var lidt kedeligt - bare fordi er der så mange dejlige hunde. Har også nogle gange undret mig over de mennesker som har haft den samme hunderace i 100 år og kun har haft den fordi de mener det er verdens bedste hund - Ok er sikker på det er sandt nok, meeen nu har de så heller ikke det vilde at sammenligne med smiley Kender også nogle som sværger til en race som helt ærligt paser vildt dårligt til dem.
    Nej jeg kan lige forskellighed. At mine hunde adskiller sig fra hinanden. Det foretrækker jeg.

• #11   29. jan 2013 Nu står min race desværre på obs-listen, og hvad der kommer til at ske i år, ved ingen jo endnu.
    Skulle det ulykkelige ske, så kan jeg godt finde en anden race som jeg kunne ønske mig.
    Staffen er og bliver mit hjertebarn, og jeg elsker den. Var det muligt, ville der altid være en staff hos mig. MEN Albert har lovet at blive en gammel hund. Så jeg ville også være oppe i alderen, når der skulle findes en efterfølger. Så kan mine krav også være ændret. Så pt er pudlen mit bud, på min næste hund smiley smiley

Kommentér på:
Race loyal... Men hva nu hvis....

Annonce