{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.405 visninger | Oprettet:

Min hund fælder? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg vil lige hører om der skulle være nogle kloge "hunde-hoveder" der ved, hvad man kan gøre ved at, ens hund fælder rigtig meget?
Jeg har prøvet forskellige slags foder og når jeg skifter, sker der en "overgang" hvor min hun ikke fælder så meget. Der går ca. uger, så begynder det igen. Hvad gør I eller ved ikke hvad der kan gøres?

Hilsen Kent.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund fælder?
  • #1   20. jan 2013 For en time siden sad jeg og overvejede at oprette en tråd om netop samme emne.

Min hund fælder af H til. Nogle gange skulle man næsten tro at hun fik penge for det smiley

Det er super irriterende, og jeg desværre ikke hvad du (eller jeg selv) skal gøre ved det. Men håber der kommer nogle gode råd smiley

• #3   20. jan 2013 Hvad fodre du med?

• #4   20. jan 2013 Krumme: Bruger du bare almindelig rapsolie? Og i så fald hvor meget?

• #6   20. jan 2013 Vi giver en B-vitamin hver morgen. Det fungerer bare rigtigt godt. Og så giver vi lakseolie hver morgen også.

• #7   20. jan 2013 Jeg har fodret med noget der hedder Happy life. Er lige stoppet med det, da det steg med over 25 % Jeg har godt nok hørt om Olie som "tilskud" og har også prøvet det. Men da det er havde den store effekt, stoppede jeg med det.

Jeg har prøvet flere forskellige slags foder, men har stadig problemet smiley

Er der nogen der har erfaring med Fiskeolie evt?

• #8   20. jan 2013 Ja det var lige det jeg var på vej at skrive, fiskeolje er det man plejer at give for pels og poter. Bvitamin kan også hjælpe (og holder flåter væk). Hos mennsker kan brist på jern også vare orsag til hårtab hos mennsker. Til hund kan man købe blodpulver smiley

Edit: min hund får fiskeolie da hun har sarte poter, og jeg syns det fungerer fint. Hun har altid haft fantastisk pels så det kan jeg ikke sige noget om. Men kenner en del der har haft god effekt af fiskeolie til pels.

• #9   20. jan 2013 Da William fællede meget, børstede jeg ham hver dag i en uges tid og gav ham et bad. Der hjalp på hans fælden og han fælder meget lidt nu smiley

• #10   20. jan 2013 vi har også nullermænd på størrelse med velvoksne rottweilere pt. De fælder af helvede til herhjemme..

• #11   20. jan 2013 Tak for alle jeres svar. smiley
    Jeg ved, hvis en hund har skæl er det tegn på for mange proteiner i foderet. Min hanhund fik på et tidspunkt High Energy forder, da jeg mente at han nok skulle have det, da vi trænede RIGTIG meget. Der var så for meget i. Mennesker "urinere" det ud, hvor på hunde, går det gennem pelsen. Jeg vil helt afgjort prøve Fiskeolie. Endnu en gang, tak for jeres hjælpe smiley

Kommentér på:
Min hund fælder?

Annonce