{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.434 visninger | Oprettet:

Min hund er blevet alvorlig syg, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skriver dette i håb om mange vil læse det, og virkelig gider hjælpe mig, da vi alle hjemme hos os, er i virkelig stor sorg over min lille pomeranians skade, som kan koste hende livet.

Jeg er hundeejer, af en tæve pomeranian ved navn Coco, på lidt over to år. Hun har ikke fejlet noget alvorligt før hen, og har altid været glad og kærlig. I går d. 17/1 var hun ude i sin hundegård, da vi pludselig hører et skrig fra hende, hvorefter hun kommer hatlende ind til os. Vi kan ikke forstår hvad der var sket, men tjekker og vasker hendes poter ved en mulig skade der. I løbet af aftenen bliver det kun værre, og hun kan stor set ikke støtte på hele bagpartiet, hendes snude er varm, og hun halser (sidder med tungen ud af munden, meget voldsomt)
I dag d. 18/1 skal hun passes hos min mormor, som heldigvis bor lige ved siden af en dyrlæge, som vi syntes hun skal tage hen til, for at få Coco undersøgt. Det viser sig åbenbart at det er så slemt, at hun ikke kan sætte en præcis dianose på Coco, men siger vi bliver nødt til at sende akut på et dyrehospital i Karlslunde. Vi kører dertil med Coco så hurtigt som muligt, og da vi endelig kommer derud får vi heldigvis tid næsten med det samme. Dyrlægen kigger og mærker på hende, og det viser sig hun er lam i begge sine bagben. Altså at hun sleber dem efter sig når hun går, og vakler afsted. Han siger, at hun enten har fået en blodprob i ryggen, som er skyld i lammelsen, eller at hun har fået en diskopolaps. Hun syntes vi skal rynkenfotografere hende, og gå i gang med operation efter hvis det er en diskopolaps. Da dette i alt vil løbe op på 32.000, og det ingen gang var med gangti at hun kunne komme sig, måtte vi takke nej til tilbuddet, da vi simpelthen ikke har pengene til det, og hun kunne risikere at dø under operationen pga. hun var så lille en hund.
Jeg har efterfølgende brugt meget af min tid i dag på, at søge på andre behandlingsmåder, smertestillende osv. Hun fik en smertestillinde indsprøjtning hos dyrlægen, og vi har også fået noget medicin med hjem til hende, som vi håber kan hjælpe hende. Jeg har købt hybenpulver og blandet ned i hendes mad som hun heldigvis spiste, da jeg har hørt det skulle være godt for led og muskler, både til mennesker, hunde, og heste. Og man kun jo kun gøre for meget i dette tilfælde!
Jeg vil hører om I kendte noget til en diskopolaps hos hunde, og hvilke situationer I har været i. Tror I hun kan komme sige ved ro og vile, og behandling med smertestilende, og stille og roligt genoptrænelse? I må også meget gerne skrive hvis I kender andre former for naturlige produkter, som kan være muskelafslappende, eller i såfald hjælpe.
Hvis der ikke sker bare lidt tydelige fremskridt inden for den nærmester 1-2 ugers tid, har dyrlægen anbefaldet ikke at have en hund med et konstant smertende handicap, og mener derfor det er bedst vi går af med hende. Så jeg håber virkelig I kan give mig noget håb, og nogle råd!

På forhånd tusind tak!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er blevet alvorlig syg, hjælp!
Kommentér på:
Min hund er blevet alvorlig syg, hjælp!

Annonce