{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thor aflives...
  • #371   10. jan 2013 Jeg skrev retsikkerhed Fætter Karin

• #372   10. jan 2013 Eva

Jeg ved så ikke hvad du mener med den sætning?

Og jo - med DNA kan man fastslå forældre ophavet.

• #373   11. jan 2013 Skal jeg virkelig til at forklare dig den danske grundlov.

Ja man kan da godt tage dna af forældre dyr men hvis de heller ikke har tavle fortæller det jo intet med herkomst af Thor men kun hvem hans forældre er.

• #374   11. jan 2013 Eva

Nej den kender jeg, så behøver du såmænd ikke smiley

Og nej - det er rigtigt. Men så bliver det jo fastlagt hvem der er forældre til Thor -visuelt.

• #375   11. jan 2013 Sådan Madam Mim..

• #376   11. jan 2013 Madam Mim sagde det!!!!

• #377   11. jan 2013 griner stort sjov i sådan roser madam mim, hvorfor pokker skal thor nu have brugt mundkurv, skal jeg også det er min også omfattet af de 13 forbudte racer.

• #378   11. jan 2013 fætter karin og hvad skulle det så hjælpe, når det alligevel ikke kan bruges og det visuelle er jo det thor er blevet og skal igen og jeg ved ikke hvad i siger en amstaff er i højden men thor er nok omkring de 65 cm de amstaff jeg har mødt er godt nok ikke så høje, kæmpe amstaff

• #379   11. jan 2013 Her er et lidt anderledes billede af Thor, godt nok den største amstaff jeg nogensinde har set og han er kun 9 mdr. her, men der er måske lavet en ny variant men hvad ved jeg...........

(link fjernet)

• #380   11. jan 2013 Eva Susanne Hvorfor kalder du mig med et øgenavn?

• #382   11. jan 2013 Isabelle m - Har Fabis virkelig sagt det?? SÅ er hun da ...mindre intelligent end først antaget, vor herre til hest altså smiley

• #383   11. jan 2013 Amen Madam!! HELT enig. Længere er den egentlig ikke.

• møffe M
    møffe M Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 4
    #384   11. jan 2013 godmorgen..... ja, undskyld, jeg blander mig men jeg kan ikke lade vær med at tænke på , om der er nogen her som har tænke på amerikansk bulldog i stede for amstaff i thor....

• #385   11. jan 2013 Det gør det jo ikke bedre.

• møffe M
    møffe M Tilmeldt:
    jan 2013

#386   11. jan 2013 Nej, det ved jeg godt... men det er bare at alle siger amstaff.... jeg vil der til sige jeg er også inde for at thor bliver aflivet, bidt 1/2 gange bliver muligvis til 3 gange bid... (måske 1 barn næste gang.) jeg synes bare det er synd at han skal sidde også ventet så længe...

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 17 Følgere: 16 Svar: 54
    #387   11. jan 2013 Synes I alle bare skulle klappe i smiley I er så meget til grin med jeres formodninger. Den ene mere "klog" end den anden. Kan kun grine af kommentarerne fra jer. Tror jeg kan finde et par fornuftige imellem, men det er også alt. Hvorfor er I ikke hunde eksperter allesammen? Så havde vi ingen hunde i landet for dem der ligner ville blive aflivet fordi de efter jeres mening alle sammen er ulovlige.

• møffe M
    møffe M Tilmeldt:
    jan 2013

#388   11. jan 2013 Pia: nu er det sådan, så jeg ved hvad jeg snakke om.. Har sagen tæt inde på kroppen.. men jeg kan ikke komme med oplysninger herom.... da der er forgået trusler osv....

• #390   11. jan 2013 havde lige læst tråden her og tænkte jeg ville komme med mit bidrag til debatten...

men sætninget som ;
    "Synes I alle bare skulle klappe i "
    "I er så meget til grin "
    osv osv

jamen - jeg tror ikke jeg har noget at komme med der ville falde i god jord hos dig...

MEN - vil sige ; Hold bolden på egen banehalvdel, debatter emnet og ikke folk personligt - Så kommer du meget længere i en debat og dine argumenter vil blive hørt smiley

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#391   11. jan 2013 Folk debatterer Charlotte Fabis A personligt! Tvivler på hende og de andre 2 og leger eksperter selv? LOL Dét er da til grin. smiley Men det er generelt problem på HG.Mange "leger" eksperter. Jeg lytter til Dem der har en reel viden om sagen. Mine argumenter henter jeg i hvert fald ikke fra BT, Ekstra Bladet og tv. Dét er sikkert! Kunne aldrig drømme om at spørge om noget ang mine dyr på et forum som her. Så ville min hund jo risikere at være Pitbull osv (Ironi forekommer med en Chihuahua)

• #392   11. jan 2013 Min fejl Jesper og jeg undskylder at jeg fik dig forvekslet med Jørgen.

• #393   11. jan 2013 jamen det er da ikke okay at nogen gør det...

men ja , jeg hopper ud igen - gider ikke spilde min tid på det niveau smiley

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#394   11. jan 2013 Og møffe M, hvis du var så meget inde i sagen om Thor ville du også vide at der ikke er listehund i ham på nogen måde. Men det viste bare at det er du heller ikke ligesom resten smiley

• #395   11. jan 2013 Nemlig Freja!

• #396   11. jan 2013 Eva Charlotte helt i orden. Så vidt jeg ved er Jørgen ikke på HG smiley

• #397   11. jan 2013 Jeg fik aldrig svar på mit spørgsmål skal jeg også bruge mundkurv, for det var jeg godt nok ikke klar over at min tøs omfattede en af de 13 forbudte racer.

• #399   11. jan 2013 Næ Jesper bare kald mig Susanne, du ved jo udemærket hvem jeg er at jeg så fik dig og jørgen forvekslet var helt min fejl. Charlotte vil helt sikkert være ked af at blive sammenlignet med mig da jeg bestemt ikke har hendes skarpe hjerne.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#400   11. jan 2013 Typisk DKK folk LOL. Old English Bulldog er IKKE forbudte og skal IKKE gå med mundkurv. Jeg udtaler mig ikke om noget jeg ikke har viden om. Og slet ikke om en hund er en forbudt hund eller ej. Når selv politiet ikke kan se forskel, så skulle det forbavse mig om samtlige brugere på HG kan. For så skulle I måske søge jobbet som race eksperter hos politiet (Ironi)

• møffe M
    møffe M Tilmeldt:
    jan 2013

#401   11. jan 2013 Pia: helt ærligt hvor f.. skulle jeg vide det fra, jeg var ikke med da han blev lavet ell. født.. Jeg siger bare op hat med om han er liste, han har bidt..... var han min så havde det været over for længs.....

• #403   11. jan 2013 Pia - OEB er jo blandet med bl.a. pittbull for at lave racen - Så jo , Det er en gråzone !

og til din information - Jeg er ikke DKK- folk - Jeg har en hundehandler mops uden tavle smiley

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#404   11. jan 2013 minion spørg Fair Dog smiley

• #405   11. jan 2013 Pia - Det ville være fedt om du ville dele din viden - og kilder - så vi evt kunne lære noget.
    For det der "i tror i er så kloge - HAHA" noget der - det er der ikke nogen der lære noget af ...

• #406   11. jan 2013 maj-britt og det er så det en domstol nu skal tage stilling til om den prodecedure er i orden, det handler om retsikkerheden for enhver hundeejer at politiet ikke er den dømmende magt.

Minion det du siger er altså at oeb'en er en ulovlig hunderace at eje i danmark.

• #407   11. jan 2013 i princippet er det jo Eva - For der ER jo både ambull og pitt blandet ind i dem smiley Også de "racerene"
    Kender flere OEB´er hvor både avler og ejer har været meget åbne omkring indholdet i deres hunde .
    Så jo , det er en gråzone og det er noget rigtig juks for ejerne - og for dem der skal håndhæve loven ...

Rettelse - "indholdet i deres hunde" - og vi snakker OEB´er med tavle smiley

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#408   11. jan 2013 DOOOOH hopper af. Folk er jo udenfor rækkevidde herinde. Tak på forhånd fra de hunde der i fremtiden bliver aflivet pga "eksperter" fra Hundegalleriet! Håber de stakkels hunde vil hævne sig ved himmelporten. Troede I var ægte hunde elskere. Men åbenbart ikke smiley For har hunden et forkert udseende skal det jo bare aflives uden diskussion. Jeg elsker ALLE hunderacer, men langt fra alle deres ejere. Det er stadig ikke hundens ende af snoren der er problemet, men ejerne. Thor er OEB og Mallorcan Mastiff. Check om de er på listen over de 13 racer smiley Det er de så ikke. http://da.wikipedia.org/wiki/Forbudte_hunderacer.

• #410   11. jan 2013 I dag må der ikke blandes andet i oeb'en, da den nu er en lukket race som blev lukket for over 40 år siden. Broholmeren er også sammensat af flere racer for at genskabe den og der skal såmænd nok være mange flere.

Jeg syntes så også det er rigtig dejligt der er mange som lever og ånder for udstillinger og de kan heller ikke undværes men for det skulle der da helst også være plads til os andre.

• #411   11. jan 2013 Pia - så når man beder dig om dine kilder så går du ?

super....

jeg skal alligevel ud i skoven med hunden så det passer fint smiley
    God debat folkens smiley

• #413   11. jan 2013 Majbritt bliver du der dømt og sat i fængsel af politiet uden en dom i retten det vidste jeg så heller ikke men jeg er heller ikke så klog.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#414   11. jan 2013 http://fairdog.dk/elements/material/fairdog/poster-difference.pdf Kan I se forskel? Jeg kan ikke uden at racen står under hunden. Såååå

• #415   11. jan 2013 Majbritt det kan dem med blandingshunde jo ikke vel, så det er jo bare ikke såååå nemt som du siger.

• #416   11. jan 2013 Jeg har så også tavle på min og får egentlig at vide herinde hun skal have mundkurv på da ikke er lovlig det er godt nok ikke nemt det her. Jeg kan godt nok ikke smide 3 stk.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#417   11. jan 2013 Temmelig svært Mai-Britt*DKK snob* smiley Ellers sad Thor der nok ikke endnu vel?

• #418   11. jan 2013 Det ved jeg ikke minion i råber da amstaff efter Thor, det er godt nok den største amstaff jeg har set men måske en ny variant.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#419   11. jan 2013 minion selv politiet kan ikke se forskel. Kan DU???

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#420   11. jan 2013 Susanne det er håbløst. Udenfor rækkevidde.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#421   11. jan 2013 Jeg ERKENDER jeg ikke er ekspert og vil derfor heller ikke "lege" ekspert som mange herinde!

• #422   11. jan 2013 Jeg mangler godt nok svar på om man ryger i fængsel uden man har været i retten jeg i min dumhed troede man kom i retten først og det var den dømmende magt.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#423   11. jan 2013 Det er netop IKKE simpelt minion! Læser du overhovedet? smiley

• #424   11. jan 2013 Resten af debatten hopper jeg lige elegant uden om, men så vidt jeg husker så har en bruger herinde fra haft fat i justitsministeriet for bla. at høre hvordan det ser ud for bla. OEB´en. Svaret han fik var, at så længe racen og racens kennelklub er ældre end Marts 2010, så er hunden lovlig. Uanset hvor meget listehund der måtte være i den, åbenbart.
    Det er selvfølgelig dejligt for os med OEB, men ret beset er det vel noget fusket. For i rigtig mange OEB´er er der ambull inden for få generationer.

• Pia E
    Pia E Tilmeldt:
    jan 2013

#426   11. jan 2013 Hvis hunden ikke er ulovlig skal den sgu ikke have mundkurv på, for så skal ALLE hunde bære mundkurve! Det er folk som jer der har travlt med at udråbe ulovlige racer selvom de bare ligner. Love on four legs du kan kalde mig hvad du vil smiley I don´t care ^^ Jeg lader tvivlen komme hunden tilgode og ikke politiet! I lader tvivlen komme hunden til ondt i stedet og forlanger den aflivet. Havde det været jeres hunde, så var tonen en anden. Nåeeeh nej de får jo bare en bøde og snore pålæg hvis de bider en anden hund. Det "glemte" jeg sørme lige.

• #427   11. jan 2013 Synes det er godt gjort.. Hvis man argumenterer for at Thor er ulovlig, ja så kan vi i hvert fald ikke se forskel på de ulovlige blandinger, og vi leger bare politi.. Men jer der taler for at han er lovlig, det ved i bare?? HVORDAN? Hvis ik engang ejer kan bevise han er lovlig og opdrætter ik vil stå frem, hvordan kan i så være SÅ skråsikre???

• #428   11. jan 2013 Sådan set minion skulle vi ikke være for pæne til at dømme en hund udfra et billede, du kan jo ikke se størrelsen, knoglestruktur osv og så bare vente på at sagen bliver afsluttet i retten om Thor så overlever kan vi så kun håbe på.

• #429   11. jan 2013 Minion så må man da håbe at der aldrig kommer en løs hund og overfalder din og at din hund så forsvarer sig selv og den anden så får et bid for så falder hammeren og der kommer 3 betjente møder op på din adresse og afhenter din hund som herefter bliver aflivet pga. skambid.Sørgelig men sådan er den virkelige verden.

• #431   11. jan 2013 Der er ikke nogle ofre i den sag da der ikke er nogen bidsag, der er ikke sket noget med nogen af hundende, det hele omhandler herkomst.

• #432   11. jan 2013 Her var en mere som forsvarede sig og blev hentet.
    http://ekstrabladet.dk/minsag/article1735197.ece

• #433   11. jan 2013 Nej Minion du får hentet din hund af 3 betjente og den bliver aflivet efter 7 dage, sådan er virkeligheden i dag.

• #437   11. jan 2013 Nej man kan ikke tage stilling til virkeligheden, men at dømme andre er åbentbart utrolig nemt.

• #439   11. jan 2013 Hvad er det du mangler i Anton sagen, men Thor kan du godt dømme, moral er godt og dobbelt moral er dobbelt så godt.

• #440   11. jan 2013 Hvis nu alle tænkte sig om og ikke anskaffelse sig hunde der kunne være af ulovlige racer ville det se noget lettere ud, jeg fatter helt ærlig ikke hvorfor man partu skal anskaffe blandingshunde af tvivlsom herkomst og hvorfor der skal avles på hunde som er eller i utrolig grad ligner forbudte racer! Så lad d være der er simpelthen så mange racer i verden så vælg da noget du kan bevise hvad er eller som i det mindste ikke ligner noget forbudt!

• #441   11. jan 2013 Her er så en mere men det magter du selvfølgelig heller ikke at forholde dig til for sådan foregår det jo ikke efter din mening, trist og håber aldrig du kommer ud for det, minion.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151348804748571&set=a.10151348804613571.510633.723968570&type=1&theater

• #442   11. jan 2013 Pia nu har jeg lige læst alle dine indlæg og undre mig voldsomt.......
    Vil du hjælpe Thor eller vil du gavne Listehunde og alle andre hunderacer på sigt ?

• #443   11. jan 2013 "Tanja var hele tiden i snor men kom alligevel for tæt på den anden hund og bed"

Hvorfor havde hun ikke mundkurv på?

• #445   11. jan 2013 Jeg tror vi snart alle skal til at have mundkurv på hundene. Der er altid risiko for det kan ske.

• #447   11. jan 2013 Jeg syntes du skal sætte dig lidt ind i dagens danmark, når en hund bliver hentet har du 7 dage til at fremkomme med dit syn på sagen og så er det politiet der afgør hvad der videre skal ske. Når politiet henter en hund foregår det med 3 betjente i dit hjem,
    Det er så nemt at sige det ikke burde være sket, vi er mennesker og vi fejler altså jeg har helt sikkert lavet utalige fejl i henhold til min tøs men min er jo også i din verden ulovlig som jeg altså ikke var klar over.

Minion du har da dømt Thor såsom du har dømt min oeb med stamtavle til at være forbudt og skal bruge mundkurv.

• #448   11. jan 2013 Jeg forstår virkelig ikke folks måde at reagerer på, eller folks trang til at dømme og fordømme andre.

Jeg forstår heller ikke halvdelen af denne tråd, for i følge en del af dem som deltager i tråden her, så sidder de med sagens akter i Thor's sag og hvor har de fået fat i dem henne ?

Hvis ikke de sidder med sagens akter, hvor ved de så fra hvad Thor's ejer har fremlagt i sagen eller ikke fremlagt ? Hvor ved folk fra hvilke dokumentationer der ligger i sagen, eller om der ikke ligger nogen ?

Og hvorfor forstår folk ikke at når en sag er lukket, så er den lukket og den potte ude af verdenen. Den sag med Thor har jo ikke noget med et bid at gøre, andet end at det var en episode der fik politiets opmærksomhed og derfor blev race spørgsmålet rejst.

Man skulle jo tro at deltagerne i tråden her sad i et nævningeting og havde fået alle oplysninger i sagen fremlagt, men vi ved jo alle at det ikke er tilfældet hvorfor så opfører sig som om at man ved alt, og når man nu ikke ved alt, hvorfor tror man så man har retten til at kalde dem der har sagen og kender sagen indgående, for idioter ?

Jeg forstår ikke den mentalitet der lægges for dagen herinde :o(

• #449   11. jan 2013 Fætter Karin hvorfor skal den hund have mundkurv på, den fyre du af hele tiden, men en god ide alle hunde over en hvis størrelse skal bruge mundkurv hold da op det er nemt det her.

• #450   11. jan 2013 Ja ja det hele er så nemt er det, vi afliver da bare alle de hunde som ligner en af de forbudte racer, så er alle glade og det er ejerne sikkert også som får fjernet deres hund til aflivning, man kunne jo bare have ladet være at købe den så kunne hvalpene have været aflivet med det samme.Op på række med alle blandingshunde og få taget et billede så afgør hg brugere hvem som må leve eller hvem som skal have sprøjten.

Så putter vi også mundkurv på alle hunde over 40 cm så er alting klaret og vi behøver ikke mere diskutere herinde.

• #451   11. jan 2013 Jeg syntes vagthundens indlæg siger det som skal siges.

• #452   11. jan 2013 I lige måde da og som jeg skrev tidligere håber jeg aldrig du kommer ud for noget med din hund.Så må jeg jo ud og have fat i en mundkurv til min tøs da hun jo åbentbart er ulovlig i henhold til dig.

Jeg syntes ellers stadig min ide med at I kunne afgøre udfra billeder af alle blandinger i dk hvorfor nogle som skulle have lov til at leve og hvem som måtte dø, det er I jo enormt gode til, fortsat god dag.

• #453   11. jan 2013 eva hurra for dig og din forståelse..........

At du kan læse der er nogen der mener din hund er ulovlig sætter der godt nok tvivl ved alt du har kommenteret for er det læst lige så grundigt ?

• #454   11. jan 2013 Nej det gjorde jeg egentlig ikke men hvornår fandt den episode sted og nu var det jo i jeres egen have ikke.

• #455   11. jan 2013 Hvis en hund sender en anden hund på operationsbordet og der lægges 1 sting så er det i dag = aflivning. Der står i loven at hunde der skambider ( 1 sting ) SKAL aflives. Så den epsiode du der omtaler Minion ville i dag resulterer i at din X's hund ville blive konfiskeret og aflivet, hvis det anmeldes og det er uanset hvad race eller blanding hunden er.

• #456   11. jan 2013 Og er de ikke blevet aflivet eller konfiskeret, så betyder det jo kun at loven ikke håndhæves der hvor du bor og at den ikke er blevet håndhævet i de sager, du her nævner.

• #457   11. jan 2013 Istedet for at sidde og banke os andre oven i hovedet, var det så ikke en ide at få fat i alle de idioter der FORTSÆTTER med at avle hunde, som KAN minde om listehunde?? Hvis FD har så stort at netværk, må I saftsuseme da kunne råbe dem op? Istedet går I ind, når det ER for sent og hundene ER født og der HAR været episoder.

Få dog fat i de klaphatte som ikke kan/vil undlade at lave hvalpe på tæver/hanner som KAN minde om listehunde. Det er ikke HG`s skyld at disse hvalpe er lavet!!

• #458   11. jan 2013 Der står i noterne at et skambid vurderes som sår og flænger der kræver syning og ved skambidning skal forstås skade ved slemt bid, ligesom skade skal forstås i overensstemmelse med straffelovens § 245 stk 2.

• #459   11. jan 2013 Mette hvem er I ? og hvorfor skal Fair Dog stå til ansvar for hvad folk gør og ikke gør ? Og hvorfor mener du at det er Fair Dog's skyld at der findes klaphatte ? Og hvor skal de vide fra hvor de kan finde dem der avler på ulovlige hunde, hvis det endelig er ? Og hvordan skal de vurderer om det er ulovlige eller lovlige blandinger, eller der er billeder måske nok ?

Hvis det du skriver er din filosofi så har du da lige så stort et ansvar som alle andre. Er det ikke bare meget nemt at sige at andre skal gøre noget, i mens man selv sidder bag skærme, med rumpen godt placeret i stolen.

• #460   11. jan 2013 Jeg tror bare jeg er passiv fra nu af for der er enkelte der bare læser det de vil læse og tillægger folk holdninger som de slet ikke har givet udtryk for...........
    Det kan man jo ikke debatere imod på en saglig måde

• #461   11. jan 2013 Minion - Jeg kan sagtens forstå at man stiller spørgsmål til forskellige sager, specielt hvis oplysningerne er meget sparsomme, eller sagen kun er belyst af den ene part i en sag.

Jeg skriver bare hvordan loven er og hvad der står i noterne og loven :o)

• #462   11. jan 2013 Jeg ved da godt at du er en del af FD. Eller har været det i alle tilfælde.

Hvor skriver jeg at det er FD`s skyld? Og hvor skriver jeg at FD står til ansvar for noget?

Men det er almindelig kendt at FD går ind i alle disse sager med listelignende hunde der står til aflivning. Det kan man så mene om hvad man vil, så det vil jeg ikke komme ind på. Men når man læser kommentarer fra FD`s medlemmer så er der ingen tvivl om at mange af dem ejer listehunde og det er de søreme da velkomne til. Men det må jo så også betyde at FD kan nå ud til disse listehundelignendes ejere. Hvorfor ikke VIRKELIG forsøge at appellere til at folk ikke avler på listelignende hunde??

Ja, et billede må være nok. Det er jo udseendet hundene bliver dømt på, som loven er nu? Hvis man ville tænke lidt på hvordan hvalpene MÅSKE kunne komme til at se ud og MÅSKE kunne komme til at ligne listehunde, så kunne man MÅSKE få folk til at tænke sig om en ekstra gang inden man fodrer "dødsgangen" med flere individer.

Så en opfordring til FD...... Oplys medlemmer og tag afstand fra de medlemmer som stadig avler på listehundene!!

• #463   11. jan 2013 Mette nu kommer du jo med påstande som du ikke har belæg for at kommer med. For det første så er det almindelig kendt at FD ikke tager alle sager, det er også almindelig kendt at de sager de sidder med, der har størstedelen INTET med listehunde at gøre, det står stolpe op og stople ned alle steder.

Dernæst har de mig beskendt aldrig haft en sag, med et kuld hvalpe eller nogen der har avlet et kuld hvalpe af listehunde.

Dernæst så er de fleste medlemmer af FD ikke listehundeejere, det ville du vide hvis du vidste ret meget om FD eller kendte til dem der er i FD. Derudover så er de medlemmer som har listehunde enten gamle opdrættere, som også er medlemmer af DKK, eller folk der udstiller som også er medlem af DKK eller DTK, eller bare ganske alm. hundeejere.

Du sidder her og skriver: "tag afstand fra de medlemmer som stadig avler på listehundene!" Mig bekendt er der ingen medlemmer af FD der gør det og du må ærlig talt gerne komme med dokumentation for din påstand.

Ærlig talt så synes jeg du er rigtig langt ude med dine påstande og finder det latterligt at du ryger ned på det plan.

• #466   11. jan 2013 Isabelle m - Nu ved jeg ikke hvor den udtalelse kommer fra, men for mig er det faktisk ikke forkert det der bliver sagt. Problemet herinde er at I sidder og kigger med hundebrillerne på og ikke har viden om f.eks jura og hvordan loven i praksis forvaltes og det er helt tydeligt at det er det som der tales om i den udtalelse.

Og hvis man har set TV forleden dag hvor advokaten udtaler sig, så ville man vide at det hun siger er helt rigtigt juridisk set. Men det har I så ikke forstået.

Og nej Isabelle der står ikke ret meget om sagerne på deres hjemmeside, men jeg formoder at det er deres fan side du tænker på og der har nu også stået meget om de andre sager de har haft. Men det er vist gået forbi din næse.

• #467   11. jan 2013 Jeg opgiver!!!!!

• #468   11. jan 2013 Det er da ikke en listehundelov ?
    og fordi de har som førstkomne mål at få ændret hundeloven, så betyder det da ikke at de kun tager sager der omhandler listehunde - hvor står det henne ?

Og hvis du gerne vil vide mere om hvad der skal til for at modtage Fair Dog Awarden så må du da spørge dem eller indstille den du mener der bør få den. Men den der med at stille spørgsmåls tegn ved hvem der har fået den hvert år, er lidt søgt eftersom at så mange år har Fair Dog ikke eksisteret. Men nu troede jeg ikke tråden omhandlede Fair Dog som du skriver, men det er ok I andre skriver en masse om dem, bare andre ikke gør det.

• #469   12. jan 2013 Kan da se at det ikke kun er der hvor Minion bor loven ikke håndhæves. Vagthunden du skriver :Og er de ikke blevet aflivet eller konfiskeret, så betyder det jo kun at loven ikke håndhæves der hvor du bor og at den ikke er blevet håndhævet i de sager, du her nævner. Det sker da åbenbart også andre steder.

profilbillede
  • #470   13. jan 2013 jo jo eva susanne c din hund er ulovlig ja så nu har jeg sagt det og jeg kan dokumentere det:
    http://www.hiveworkshop.com/forums/world-news-685/denmark-bans-59-dog-breeds-200858/

Og så husk man må ikke stille sig kritisk over for kilder sådan som vi åbenbart ikke må når det kommer til at kilden er FD.......

• Charlotte
    Charlotte Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 856
    #471   13. feb 2013 Den hund Thor overfaldet blev bidt , den blev clipset med 3 clips ! Den sag blev desværre opgivet , men ejer af den lilel hund har dyrlæge regninger .Netop pga overfaldet derfor sidder Thor nu hvor han er .
    Thor hunden har før været i politiets søgelys den var "medløber" sammen med anden hund hvor de dræbte nogle høns .
    Thor hunden er nu hos sin 3 ejer, så nuværende ejer ved sikkert ikke en fløjtene fis om hvad der er i Thor hunden . slut !

• Charlotte
    Charlotte Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 856
    #473   13. feb 2013 Pia, ja , dem glemmer FD at oplyse, men ejer af den hund som blev bidt har da heldigvis turde åbne munden , trods hun er blevet truet til modsatte .
    FD piskede jo også en stemning op omkring Fido hunden, politiet blev hånet på deres side, FD lod det være op til deres fans at finde racerne i Fido, dette samtidig med at ejer af Fido havde oplyst til politiet at hunden VAR blandet med Amstaff ??!!!

For at det ikke skulle være løgn sad Fido ejeren og skrev på en støtte side at han var blandet med Amstaff, men at hun ikke troede at blandinger af listehunde var ulovlige .....I GUDER !!!! Nu ved hun så slet ikke hvad der er i Fido , og væk er kommentaren om at Fido ligner sin far mere og mere, svindel og humbuk !!! Deværre ikke et ukendt fænomen hos Trunte/Brian ejer af listehunde

• #474   10. mar 2013 Charlotte: Til trods for jeg har en listehund så syntes jeg FD er direkte pinlige og vælger de forkerte kampe af og til.

• #476   11. mar 2013 Nu har jeg ikke listehunde, men jeg må erklære mig enig i langt de fleste tilfælde omkring FD.

• #477   11. mar 2013 Nej det har du ikke så skambider din hund en andens så er det helt ok og den må gerne stjæles ulovligt for det siger Lars ??

• #478   11. mar 2013 Ryan drop det. Du VIL ikke forstå hvad jeg skriver og jeg kan ikke forstå det for dig. Desværre.

Kommentér på:
Thor aflives...

Annonce