{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

At sige goddag og farvel i synkron !!!! {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Jeg er primært hundeejer fordi jeg har nogle fundamentale behov der skal dækkes hver dag......

Jeg har brug for at have noget at stå op til , en at følges med rundt naturen , en at lære noget , en at have oplevelser , en at møde samfundet med.....

Men den største behov er , følelsen af .....

Det er dig og mig sammen og så er der alle de andre.
Denne helt specielle mentale tilstand af samhørighed og hvor andre ikke kan komme ind , er helt unik og ganske uundværlig for mig....
Alt dette for jeg i en hund....

Så i disse dage hvor jeg sørgre over tabet af Bertil , for jeg ikke dækket disse behov og de skriger alle efter en ny ven at dele livet med...

I tiden efter Bertil har jeg oplevet en så kæmpe stor omsorg og interesse for mig , en hjælpsomhed uden grænser fra alle mine hundevenner herinde og i den virkelige verden...

Dette kommer meget bagpå mig, at så mange har fulgt mig og Bertil og har så stor omsorg for at hjælpe mig igennem denne sorg med Bertil...

I skal alle have tusind tusind tak og i skal vide , at det virkelig har hjulpet , alt det i har gjort , sagt og krammet ....

Og lige pludselig står Gitte der til svømning og tilbyder mig, at jeg kan købe en af hendes hvalpe....
Hun ved igennem HG , AG og svømning , andres omtale af mig osv . nøjagtig hvilken hund der egner sig til mig
Og sådan en har hun netop derhjemme i sit kuld, faktisk var det hendes fremtidige avlshan...

Dette følte jeg som en kæmpe kompliment til mig som hundeejer og jeg blev rørt til tårer..

Er det ikke bare fantastisk ??

Vi aftalte , at jeg skulle komme idag og se hendes hunde og så ville vi tage den derfra...

Jeg har så været dernede idag og set de mest fanstastiske hunde , ever !!!

Der gik 4 voksne hunde roligt rundt efter de havde hilst på os , de små babyer nulrede bare lidt rundt , sov , bed og sloges lidt med hinanden...
Der var en stemning af ro og balance , selvom der var 9 hunde og 6 mennesker , hvoraf min mand og jeg var fremmede..

Dette indtryg sagde ALT....

Da vi havde talt hver enkelt hvalps mentale tilstand godt igennem og efter jeg havde haft dem i hænderne , faldt mit valg på den mental stærkeste og alfaen ....
Dette gjorde jeg fordi , jeg ved , at hun vil blive udsat for rigtig mange stress faktore i kraft af , hvordan jeg har hund , med ugentlige besøg i KBH indre by , camping med masser af børn og fremmede forbipasserende , Agillity , svømning og lange vandreture...

For første gang som hundeejer , er alle muligheder åbne for mig og der er ingen begrænsninger som det ser ud i kortene lige nu.

Jeg kan med denne hund ...

- Gå på udstilling
- gå til agillity
- avle
- og bruge den på de lange stræk jeg holder så meget af...

Da jeg holdte den første hvalp , pressede tårerne voldsomt op i mine øjne og min stemme dirrede.
Jeg var fyldt af taknemmelighed og ikke mindst over at få mulighed for endelig , at få det bedste af det bedste og dermed også få det bedste udgangspunkt fra starten...

Da skødet var skrevet og hunden min , var tiden inde til at sige:

- "farvel og jeg ringer på mandag "

og Gitte gav mig den største og varmeste krammer overhovedet , ja der stod tårene atter op i mine øjne ...

MIn nye hund er en DKK DSG og har stambognavnet Dixie....

Men jeg vil nu kalde hende for ......

LISBEHT...

Så kære venner , tag pænt imod min nye veninde og jeg lover jer , at jeg vil give hende et lige så sjovt liv i denne virtuelle verden som Bertil gav jer...

Så lige nu er jeg optaget af, at sige farvel til min smukke Bjergged Bertil og goddag til en sund og rask Lisbeth , som kan flytte ind fra på lørdag eller hurtigst efter der. Det handler bare om min barselsorlov og chefens villighed smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige goddag og farvel i synkron !!!!
Kommentér på:
At sige goddag og farvel i synkron !!!!

Annonce