{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.788 visninger | Oprettet:

Hunde I IKKE ville eje eller have? {{forumTopicSubject}}

Aften HG

Der har på det sidste en del indlæg om folk der søger indputs til valg af hund.

Sidder nu og tænker, hvilken hund/hunde vil du ikke have?

Og det er absolut ikke en rakke ned tråd. Bare en hygge tråd. Og eller er ikke enige om hvilken hund/hunde de ikke vil have. Og lad folk have deres holdninger smiley

Mig:
Skal ikke have hverken hårløs hund, pudel, chi, Grand Danois.. Ja listen er faktisk lang når jeg tænker over det hehe

Hvad med jer andre?

/Jeppe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde I IKKE ville eje eller have?
  • #1   26. dec 2012 Jeg skal aldrig have labrador eller rottweiler

• #2   26. dec 2012 Kort svar.
    Jeg skal aldrig have andet end Schæfer smiley

• #3   26. dec 2012 Uh der er mange, mest pga de ikke passer til mig... Listen er vist for lang at skrive...

• #4   26. dec 2012 jeg har ret mange jeg aldrig nogensinde vil have, eller blandinger deraf.. såååeh.. alt for lang en liste.

• #5   26. dec 2012 Og ingen Schæfer til mig...

• #6   26. dec 2012 Skal ALDRIG eje en schæfer smiley heller ikke nogen af de der bomuldshunde..

• #7   26. dec 2012 Der er godt nok mange.

• #8   26. dec 2012 Schæfer,
    Rottweiler.
    GD (På grund af dens korte forventet levetid)
    Bulldog (alle typer)

Derudover er jeg mest til små hunde

• #9   26. dec 2012 Absolut INGEN gravhund til mig.
    De er søde - uden tvivl. Men slet, slet, slet ikke en hund for mig.

• #10   26. dec 2012 Gravhund eller blandinger heraf.

• #11   26. dec 2012 Men skal jeg vælge nogle hunde ud, så skal jeg aldrig have blandinger, hårløse hunde, hunde som EB, FB, OEB, muskelhunde, ruhårede hunde, små selskabshunde osv.

• #12   26. dec 2012 Jeg skal aldrig have:

Schæfer
    Gravhund
    Alle hårløse

(men man skal aldrig sige aldrig - jeg skulle aldrig have hunde med skæg, og har nu 2 - og jeg skulle aldrig have store hunde - og har nu 2 broholmere...)

• #13   26. dec 2012 Engelsk bulldog og boxer : bare slet ikke min type.
    Slædehunde : det er jeg alt for doven til, selvom de er lækre.
    Diverse listehunde: gider ikke mundkurv og aggressivitet overfor andre hunde.

Det var vist dem, jeg ALDRIG kommer til at eje...

• #15   26. dec 2012 Puha, har faktisk en ret lang liste..

Men dem der står højest på listen over hunde jeg IKKE vil eje er:

Schæfer
    Rottweiler
    Sankt Bernard (er bange for dem)
    Dalmatinere (bange for dem)
    Pudler (igen, er bange for dem)
    Jagthunde.
    Mynder.
    Hyrdehunde.

Er faktisk heller ikke så meget til små hunde, og ja det lyder nok underligt da jeg har små hunde nu.. Men jeg elsker mine 2 små prutter og beholder dem til den dag deres liv slutter om 15år +/-.. smiley
    Men derefter, så skal jeg ikke have en lille hund igen..

• #16   26. dec 2012 hårløs, gravhunde og schæfer - no thank you smiley
    Vil heller aldrig have en puddel eller chowchow.. Der bliver ved med at poppe racer op i hovedet, men holder her smiley

• #18   26. dec 2012 Jeg skal aldrig have store hunde !
    Og så skal jeg heller aldrig have gravhunde.

• #19   26. dec 2012 Carina: kan ikke komme i tanke om en hund som du så vil have, hvis du udelukker jagthunde, mynder, hyrdehunde og selskabsracer? Hører du overhovedet til her på hundegalleri? smiley hehe

• #20   26. dec 2012 Alt der kræver mere end 20 sekunders ugentlig pelspleje + bulldogs og rottweiler.

• #21   26. dec 2012 Nå ja, hårløs hører også med.

• #22   26. dec 2012 Tror ikke der er nogle jeg direkte vil fravælge. Ens livsstil kan jo hurtigt ændre sig, og det kan ens smag også.

Men Shcæfer, sharpei, chihauhau, basset og corgi er jeg ret sikker på aldrig bliver en del af mit liv smiley

• #23   26. dec 2012 Jeg er ikke til alt for små spinkle hunde, eller hunde med lang pels smiley
    Heller ikke en alt for almindelig hund som man møder alle steder.

Kan godt lide robuste/kluntede lidt rynkede hunde smiley det synes jeg er charmerende smiley

• #24   26. dec 2012 Jeg vil ikke have en kønsaggressiv, jagtsyg eller hyperaktiv hund, eller racer der har tendens til at blive det - medmindre det kan rehabiliteres.

Udseende mæssigt er jeg som sådan meget åben overfor alt.
    De hunde jeg ikke synes er kønne er amerikansk bully, cane corso, dogo argentino m. kuperet øre, OEB de der kæmpe mastiffs med trykket snude og generalt hunde m. voldsom muskelmasse (især i ansigtet) eller meget trykket ansigt.
    Der er mange hunde jeg synes er kedelige: cairn terrier, ruhåret gravhund, sort lab, alm. korthåret grå schæfer, de fleste jagthunde og de fleste ruhårede hunderacer.
    Og bryder mig generelt ikke om terriers racebeskrivelser (som tit ikke passer).

Når det er sagt; så længe hunden er sød og dejlig, må den bo hos mig smiley

• #25   26. dec 2012 De tunge molosser, sankt bernhard osv. (for tunge til det jeg bruger mine hunde til)
    Mynderne (kan ligeledes ikke bruges til det jeg laver.)
    De fleste af de små selskabsracer.
    De hårløse racer (åh ville være så bange for at de rev sig i stykker på krat og busk)
    Sharpei og chowchow: sindsmæssigt passer de ikke til mig.
    Der er sikkert flere men lige umiddelbart dem jeg kan komme i tanke om.

• #26   26. dec 2012 På min "nej-tak-liste" er:

Små langhårede uldtotter som f.eks Pomeranian.
    Rottweiler
    Schäfer
    Greyhound

Det er vist de få racer, jeg er helt sikker på, at jeg ikke vil have.

• #27   26. dec 2012 der er nogle stykker.

jeg er 100% sikker på jeg aldrig kommer til at røre eller eje en chinese crested.

• Cabacanis
    Cabacanis Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #28   26. dec 2012 Ville aldrig kunne eje en engelsk bulldog smiley De er sikkert fantastiske hunde, det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på smiley Har barehaft en grim oplevelse, hvor jeg skulle holde en i mine arme imens den fik lagt drop. Den lugtede simpelthen så forfærdeligt og samtidig hader jeg blod, så det endte med (udelukkende af den grimme lugt) at jeg besvimede (ja, grin I bare smiley ) og smadrede mit baghoved.

Efter den episode vender det sig bare altid en lille smule i maven på mig, når jeg er tæt på sådan en fætter smiley Men de er sikkert søde.

• #29   26. dec 2012 Hårløs, gravhunde og chihuahua ... ja de fleste af de små hund siger mig intet!
    Jeg skal have en hund der er en HUND! :o)

• #30   26. dec 2012 Og så vil jeg forresten ikke have hunde med korte fladtrykket snuder, så de går og snorker, ej heller hunde der savler.

• #31   26. dec 2012 Udover den liste jeg skrev;
    Vil jeg helst heller ikke eje hund under 3,5 kg, mega hund - medmindre det er en GD eller en af de langhårede basser og synes også de fleste bomuldshunde er kedelige.

• #33   26. dec 2012 Vil ikke have nogen ekstremt store, eller ekstremt små indenfor dørene.
    Heller ingen der kræver meget pelspleje og ingen spidshunde eller fladnæser. Ellers kan jeg vist ikke udelukke nogen smiley

• #34   26. dec 2012 Saluki..... suk
    min drømme hund. Jeg syndes det er verdens smukkeste hund, men jeg ved godt jeg aldrig nogen sinde vil kunne honorere en Salukis behov.
    Faktisk er det mine mangler som er årsag til de fleste af mine fravalg. ikke hundens

• #35   26. dec 2012 En DSG ... ved ikke hvad det er med den, men den tiltaler mig på absolut ingen måde ..

Der vil nok heller aldrig komme mynder, jagthunde, små skrøbelige hunde, husky og alaskan malamute ind i mit hjem ..
    Nok heller ikke de vogtende racer, de virkelig vogtende som ikke er for sjov .. Det har jeg hverken nerver eller evner til at håndtere smiley

• #36   26. dec 2012 Calles mor:
    Åh ja, saluki, det er også min drømmehund smiley Udover Chinese Crested smiley
    Har mødt mange Crested ejere der også siger at Saluki er deres drømmehund, det er meget sjovt smiley

• #37   26. dec 2012 Tror også godt jeg vil være fri for racer der fælder meget.

Foretrækker allergi-venlige racer, da jeg har en snert af allergi for hund.

• #38   26. dec 2012 Absolut ingen bulldogs af nogen art ( heller ikke boxer), ingen hårløse og ingen miniature såsom chihuhua, dværg pincher osv. Og ingen Terrier.

• #41   26. dec 2012 Malene G - Ork ja.. Jeg kan komme i tanke om flere racer jeg kunne tænke mig..
    Inde i mit hoved går de ikke ind unde de kategorier jeg har skrevet, men om de officielt gør, ja det er så en helt anden ting.. smiley

• #42   26. dec 2012 Tjaa...
    vil Ingen af nedenstående racer have smiley

schæfer
    chihuahua/papillon osv. af de meget små selvskabshunde
    gravhund
    slædehunde
    hårløse
    hønsehunde (og mange af de andre jagthunde)

• #43   26. dec 2012 Jeg skal ikke have små hunde under 14 kilo - det er ikke noget for mig. Heller ikke listehunde eller jagthunde. Vil dog ikke udelukke jagthunde helt smiley

Også ville jeg heller aldrig have en hund med flad næse/snudeskaft. Det er da meget sødt, men jeg synes det er synd for dem.

• #44   26. dec 2012 Uha, jeg er ikke til hårløse dyr, hverken den ene eller den anden slags. Så er jeg heller ikke vild med væddeløbshunde. Ellers tror jeg ikke der er nogen hunderacer jeg ikke umiddelbart ville kunne lide afhængig af hundens temeperement selvfølgelig. smiley

• #45   26. dec 2012 Mops og Fransk bulldog ville jeg ALDRIG eje. Sjovt.. for i starten var det en fransk bulldog jeg ville ha, men her i byen har vi en RIGTIG irriterende og uforskammet lille fransk bulldog der bare har gjort at jeg ikke brydes mig om fransk bulldog.. Og Mops ja.. det er bare ikke lige mig smiley
    Idet hele taget tror jeg ikke jeg nogensinde ville anskaffe mig en lille hund..
    Den mindste hund jeg har i tankerne om en dag at skulle eje er en engelsk bulldog så ingen hunde mindre end det smiley

• #46   26. dec 2012 Det er nemmere at skrive hvilke hunde jeg GERNE vil have..... smiley

• #47   26. dec 2012 Toller!

• #49   26. dec 2012 Der er kun én hunderace jeg vil ha, og det er en australsk terrier.... til nød måske en Norwich eller Norfolk.....

• #51   27. dec 2012 Tja, jeg ved at jeg ikke vil have en hund som er så lille som en chihuahua igen, dog kunne jeg ikke undvære min lille basse..
    Er også ret sikker på, at jeg ikke får hårløse, jagthunde, pudler eller mynder, da de ikke passer til mig..

• #52   27. dec 2012 Pjat med dig Rikke.. Du kan da sagtens rende rundt med en gigant... smiley

• #54   27. dec 2012 Rikke - Ahahhaha.. Kan lige se det for mig.. I sådan et tegneserie look... smiley

• #56   27. dec 2012 fedt fedt med alle de hende i ikke vil have smiley

• #59   27. dec 2012 Ingen hunde der kræver meget motion og mental stimulering.
    Ingen små hunde.
    Ingen hårløse!

Øverst på listen:
    Schæfer
    Border collie
    og alle de foorskellige polar hunde.

• #60   27. dec 2012 Små hunde af enhver slags .. kan ikke lide små hunde ...

• #61   27. dec 2012 - og så iøvrigt alle racer, der ikke er en malinois .. gider faktisk kun mallerne, hvis jeg tænker efter smiley

• #63   27. dec 2012 Det er ret enkelt. Jeg skal have schæfer, that's it.
    Og så skal jeg have en mellempuddel, når jeg bliver gammel.

Så resten er på ikke-eje-listen.

• #64   27. dec 2012 Damn, den liste bliver for lang :o)

Men generelt hunde der kræver meget pelspleje, hunde der ikke kan holde til aktiv brug, hunde med mange skavanker, ulovlige hunde, samt schæfer og schæferlignende hunde er hunde jeg aldrig ville have inden for dørene smiley

Jeg er meget tilfreds med at have en malamute og en husky :o)

• #65   27. dec 2012 Alt der er skruet usundt sammen og alt der er lavet til noget jeg ikke interesserer mig for.

• #66   27. dec 2012 Jeg skal ikke have nogen af de små fimse racer (chiau chiau eller hvad de nu hedder) bortset fra en puddel.. Så vil jeg heller ikke have muskelhunde ud over en rotte.. og det er simpelthen fordi jeg synes de er umådelig grimme, de er søde, men grimme i mine øjne smiley

• #67   27. dec 2012 Labradore, spidshunde, mops, boxer, samt de fleste terrier ville jeg ikke eje, faktisk er jeg nok kun til hyrdehunde:)

• #68   27. dec 2012 Der er MANGE hunde jeg aldrig vil eje. Chi, schæfer, hyrdehunde.... Listen er laaang smiley alt under 15 kg... Jeg vil gerne udelukkende have store hunde, men pladsen er desværre kun til en som det er nu smiley

• #69   27. dec 2012 Jeg skal aldrig have Gravhund, Cairn Terrier, Belgiske Hyrdehunde... eller nogen hyrdehunde for den sags skyld. Heller ingen spidshunde. Eller jo der er da Pomeranian som jeg godt kan lide. Skal ikke have korthårede hunde, med mindre det er en Jack Russell.
    Vil heller ikke have hunde under 3 kg eller fladsnuder som mops, pekingeser eller engelsk bulldog.

Faktisk kan vi næsten afskrive alle store hunde (minus storpudel) - med mindre jeg flytter på landet, så vil jeg nemlig have en stor hund til at beskytte mig og alle de små.

Det er faktisk nemmere at skrive hvad jeg vil have, nemlig små selskabshunde med pænt udseende smiley
    Men man skal aldrig sige aldrig - ens liv kan ændre sig. Men ender nok med Chinese Crested resten af mit liv.

• #70   27. dec 2012 Umiddelbart vil jeg ikke ha, selskabshunde, jagthunde, spidshunde, slædehunde, Pinchere, eller sennenhunde...
    Vil foretrække at holde mig til Molosserne...

• #72   27. dec 2012 Pyha. Der er jo nok omkring 380 racer jeg er så godt som hundrede på ALDRIG kommer til at bo her!

• #73   27. dec 2012 Hmmm... mops og andre små selskabshunde samt pudler.
    Generelt set meget fladnæsede hunde og hunde med underlig eller manglende pels.

• #74   27. dec 2012 Cacilia: Nu er der vel inavl i alle racer, og det er indavlen der hart lavet den usunde facon, det er ekstremavl og det er virkelig skidt.

• #76   27. dec 2012 Ingen fældende
    ingen pleasende
    ingen usunde (herunder fladsnudede bortset fra boxer som jeg ikke ser som fladsnudet) mv
    dvs: Schæfer
    Labrador
    DSG
    Hydehunde generelt
    Spidshunde
    populære racer
    De siger mig generelt bare intet.

Elsker derfor specielt ruhårde hunde og i særdeleshed terriers:-)

Fedt at vi er så forskellige og fedt at der er så mange racer så der er min 1 der passer til alle. Det bedste er dog at trods vores forskellige valg, så er vi fælles om interessen HUNDE!

• #78   27. dec 2012 Jeg synes det er nemmere at skrive, hvad jeg vil have.... men mit liv begrænser mig mht. bolig osv.

Bull Terrier miniature igen.. helt sikkert...

Har faktisk forelsket mig i en Irsk Terrier... men om jeg nogensinde får en ved man jo aldrig.

Hvis jeg havde pladsen, så Bullmastiff, DDB, Engelsk Mastiff.

og hvis jeg får en pensioneret narkohund, så takker jeg ja til en Lab... selvom jeg ALDRIG skal have en lab smiley

• #79   27. dec 2012 Hmm, det er svært men der er nogen stykker som jeg er helt sikker på jeg aldrig skal eje..
    Schæfer
    Rottweiler
    Langt de fleste spidshunde
    Hårløse

• #80   27. dec 2012 Jeg skal aldrig have en mobs...

Men hunde jeg gerne vil have er meget nemmer smiley hehe

Pudel
    schæfer (Også hvid)
    flatcoated retriever
    rottweiler (Mega meget)
    Dansk svenk gård hund
    Jack russel terrier
    Doberman
    langhåret chihuahua
    siberian husky (Oså meget gerne)

Ja der er så mange smiley

Lang håret dværg gravhund
    OG min drømme hund cavalier king charles spaniel (Men som kærsten ikke vil, nogensinde eje/have)

• #81   27. dec 2012 Nå ja.... der er racer, som jeg virkelig ALDRIG skal eje:

Cavalier, DSG, Puddel og så alle de små langpels-selskabshunde..

• #82   27. dec 2012 Nu I nævner puddel, sådan en skal jeg heller aldrig eje..

Men Nøj der er mange jeg gerne VIL eje.. Men sådan bliver det nu nok aldrig smiley

• #83   27. dec 2012 Vil altid ha rottweiler,hvis jeg kan bestemme det.... Samt en jagthund af en slags,hvem ved måske en puddel og så en masse pels boller,når jeg blir meget gammel...... har ikke nogen racer,jeg ikke kan fordrage,men racer der ikke har min interesse så meget at de,skal bo i mit hjem smiley

• #84   27. dec 2012 En schæfer kommer aldrig inden for mine døre. Når jeg er ude ved folk er de fine nok, men jeg stoler simpelthen ikke på dem, og så er de bare ALT for pleasende og ALT for meget pels.
    Derudover en hårløs og en puddel kommer heller aldrig til at bo sammen med mig, igen bare fordi de slet ikke tiltaler mig.

• #85   28. dec 2012 Puha, det bliver da en kæmpe lang liste, hvis jeg skal skrive alle de racer på.
    INGEN terrier..dvs er lidt forelsket i boston terrieren, men det er også den eneste.
    INGEN gravhunde, er vokset op med dem og kan simpelthen ikke have deres temperament.
    INDEN spidshunde, de egner sig ikke til min livsstil.
    INGEN af de vogtende racer, jeg kan IKKE med vagthunde mentaliteten
    INGEN af de reserverede racer, kan ikke have hunde, der kun gider dem selv og deres mennesker.
    INGEN af de store racer, orker ikke den korte levetid eller snask fra mundvand overalt.

MEGET gerne noget med pels, der kan med de fleste mennesker, der er glad og logrende, ingen aggression overhovedet samt kan med andre hunde uden de store udsving. Og så skal racen ikke være for fører/ejer orienteret, kan slet ikke klare klistre hunde, men de skal have samarbejdsvilje og glæde...lidt selvmodsigende, men det er sådan mine hunde er smiley

• #86   28. dec 2012 Jeg skal ALDRIG have en fransk, eller noget der minder om den.

Skal heller aldrig have en hund under 25 kilo med den eneste undtagelse af en engelsk staff.

• #87   29. dec 2012 Ingen store og mellemstore hunde,for meget motion
    ingen ruhårede,kan ikke lide ruhåret pels
    ingen korthårede,det siger mig ikke noget.
    ingen der er større end en cavalier king charles
    ingen bomuldshunde,jeg bryder mig ikke om dem,jeg kan ikke sige hvorfor
    ingen pudler,jeg bryder mig ikke om dem,jeg kan ikke sige hvorfor
    de hunde jeg ikke kan lide,jeg ved godt, at jeg går glip af noget og jeg kan heller ikke forklare hvorfor.

• #88   29. dec 2012 Kort sagt.
    ALLE hunde på forbudslisten, schæfer og diverse racer, der minder om ulve.
    Og så vil jeg heller ikke - til den tid - have små hunde igen.

• #90   30. dec 2012 Jeg er nok lidt mærkelig, men jeg holder egentlig af alle hunde racer, kan altid finde noget hos dem jeg syntes om.

Men jeg holder mest af at arbejde med store hunde, de passer til mit temperament, og omvendt.
    Derfor har jeg Alaskan Malamute.
    Kram Pia

• #91   30. dec 2012 Hårløse og muskelhunde og i det hele taget store hunde. Elsker min lille pekingeser og ShihSzuen

• #94   31. dec 2012 Jeg elsker stort set alle hunde, så ved det egentlig ikke rigtigt, en hund jeg ikke ville kunne holde ville jeg ikke turde gå tur med, så det blev det ikke.
    En boxer har jeg meget modstand på, fordi har kun haft dårlige oplevelser, og det synes jeg er så unfair for det sikkert en rigtig dejlig hund, men fordi der lægger nogen dårlige oplevelser til grund, så har jeg straks stemplet den.
    Jeg ville så vidt muligt prøve at undgå en race jeg ikke kunne magte hverken mentalt eller fysisk.
    Så et sted ville der være mange jeg valgte fra, men ikke fordi jeg ikke kan lide dem, men fordi de ikke ville passe ind i vores liv.

• #95   31. dec 2012 Britt: Nu er hunde ikke mennesker og vores valg af hund bør nok afspejle mere hvem vi som person er. Det behøver vennerne ikke være. Hunden skal man trods alt bo sammen med og glo på i 15 år.

Når det kommer til udseende, er jeg utrolig "overfladisk" når det kommer til hunde. Jeg vil have en smuk hund - eller en hund som i mine øjne er smuk. Det nytter ikke noget kun at have et godt sind. Når det kommer til valg af venner og kæreste, så kunne udseende ikke betyde mindre for mig. Fordi det er mennesker. Jeg skal tale med mennesker, ikke kigge på dem, tage billeder af dem og vise dem frem. Mennesker er ikke hunde og hunde er ikke mennesker. Derfor kan man godt have forskellige måde at vælge sine hundevenner og sine menneskevenner på smiley

• #96   31. dec 2012 Jeg skal aldrig nogensinde have Chihuahua, Pomeranien osv. i den dur af små hunde.
    Når jeg ikke længere kan tumle de store Labrador-drenge, så vil jeg enten have en Westie eller en Miniature Bull-terrier. Men aldrig nogen anden. Jeg elsker hunde af alle typer - men de der små hunde siger mig ikke ret meget. Men kompromiset er så de to nævnte hunderacer, da jeg er temmelig sikker på, at jeg en dag må give fortabt og droppe at have store hunde pga. helbredet smiley

• #97   2. jan 2013 Synes der er overraskende mange der ikke vil eje en japanskspids, jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor :)??

- Synes det er spændende hvor forskellige vi alle sammen er - der er også mange hundracer jeg ikke vil eje, bl.a. Hårløse, terrier, lab. GR. Osv. smiley
    God aften til jer

• #98   10. jan 2013 Stald abli. - hvis du hentyder til mig er det bestemt ikke fordi jeg blvier stødt, men ren og skær nysgerighed smiley - da jeg jo selv synes det er verdens bedste hund smiley

• #100   26. jan 2013 Det er en lang liste, men hvis jeg skal lave en top 5 over racer jeg aldrig skal have, så så den sådan ud:
    1. Muskelhund (alle typer)
    2. Schæfer
    3. Chi
    4. Fox terrier
    5. DSG

• #101   26. jan 2013 schæfer eller nogen hund med schæfer i..
    Og så vil jeg ikke have en nogen af listehundene eller blandinger der af, udelukkende på grund af hunde loven smiley .

• #102   16. apr 2013 Smag og behag er jo forskellig. Så spiller behov og for hvad du kan tilbyde en hund jo også en vigtig rolle. Men jeg har bestemt mig for ,at jeg ikke vil have en af de hunde der har svært ved at trække vejret. Altså de racer der bevidst er avlet sådan. Synes simpelthen at det er synd for hunden, og så snorker de også helt vildt smiley

• #103   16. apr 2013 Puha ja, jeg har en laaang liste.

Sundhedsmæssige grunde:
    - Chihuahua
    - Engelsk Bulldog
    - Shar Pei

Bange for:
    - Schæfer
    - Golden Retriever
    - Labrador
    - Rottweiler

Bare ikke min type:
    - Puddel
    - Dalmatiner