{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.261 visninger | Oprettet:

Hundepas stjålet. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi havde desværre indbrud Søndag aften, og tyvene stjal bla. en bankboks hvor mine hunde's pas lå i.
Hvem kontakter man for at få nye hundepas?
Er der nogle der har links eller oplysninger?
Begge hunde er fra Tyskland, så deres pas var lavet dernede.
På forhånd tak.

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepas stjålet.
  • #1   26. dec 2012 Har du ikke været hos din egen dyrlæge efterfølgende?
    Hvis hundene er revaccineret hos din egen dyrlæge, bør der jo være info at hente der, og så skulle det være en smal sag at få lavet et nyt pas.
    Hvis hundene ikke har været hos din egen dyrlæge, bliver du nok nødt til at kontakte opdrætter, som så kan hjælpe dig med at få nye pas.

• #2   26. dec 2012 Jo, passene havde massere af stempler fra min egen dyrlæge, om vaccinationer osv. samt stempler fra de lande de har besøgt.
    Vil det sige jeg bare skal kontakte min egen dyrlæge?

Undskyld hvis min tekst er lidt rodet, jeg er lidt rundt på gulvet.

• #3   26. dec 2012 du skal bare få lavet nye pas hos din dyrlæge...det vigtigste er jo at hvis du skal ud at rejse med hundene, at de opfylder reglerne inden afrejse...så det behøver ikke at være pas fra Tyskland...det kan heller ikke lade sig gøre, da du ikke kan rejse lovligt ind i Tyskland med hundene og dyrlægen skal jo se dem for at aflæse chippen...har din dyrlæge ingen vacc data på dem, må du give dem nye vacciner.....

• #4   26. dec 2012 Hvis hundene er rabies vaccineret af din egen dyrlæge, kan h*n lave et nyt pas.

• #5   26. dec 2012 Hvorfor havde de stempler fra de lande de har besøgt??? Er de blevet vaccinerede der???

• #6   26. dec 2012 Det er dyrlægen der udsteder pas, det koster næsten igenting for selve passet, det er vaccinationerne der koster, men dem kan han vel skrive i igen.

• #7   26. dec 2012 Marietta F: jeg vil gætte på at det er indrejse stempler... lidt ligesom vi kan få når vi rejser til nogle lande.... bevis på at hundene er rejst lovligt ind... og lidt souvenirer hvis vovserne har været med ude at rejse

• #8   26. dec 2012 Okay, tusinde tak skal I have, jeg vil kontakte dyrlægen efter nytår så smiley

Ja det er indrejse stempler fra Amerikanske stater. Dem er jeg midt ked af at miste, ligesom dem i mit pas (som også er blevet stjålet) - men hva...

Kommentér på:
Hundepas stjålet.

Annonce