{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme juleaften?
  • #1   26. dec 2012 Mine hunde har endnu ikke været alene lige den dag

• #2   26. dec 2012 nej, for det første var jeg her jo selv - og ellers skal jeg på besøg hos folk i mange timer, så er det sjældent steder hvor pixel ikke osse er velkommen.

• #3   26. dec 2012 Nej, vi er hjemme sammen med hundene hvert år.

• #4   26. dec 2012 Vi er sammen med vores hunde både jul og nytår. Jeg kunne ikke finde på at lade dem være alene lige de to dage.

• #5   26. dec 2012 2 af dem var alene hjemme, ja.

• #6   26. dec 2012 Her er der altid nogen hjemme hos dyrene juleaften og nytårsaften. Alternativt bliver hele banden pakket i transportkasser og taget med:-)

• #7   26. dec 2012 Vores er alene juleaften..

Og det fordi at de hunde i vores familie kun kan lide sig selv, så der er ikke særlig meget valg.. smiley

• #8   26. dec 2012 Ja Nelly var alene hjemme Juleaften(; men kun fra sen eftermiddag af(:

• #10   26. dec 2012 Vi har os 2 hunde i familien, en rottweiler tæve på mandens side der ikke tåler synet af andre hunde, og så en chi blanding som også har problemer med andre hunde.

I år tog vi alligevel chancen og holdte jul med chi blandingen og så min. Min mor, min søster og jeg. Lad os bare pænt sige at det tror jeg ikke vi gider en anden gang.. Men har bare ikke lyst til at lade hunden være alene hjemme lige præcis jul og nytår.. Vidste ikke om det bare var mig...

• #12   26. dec 2012 Men hvis de så aldrig er alene, hvad gør i så? Har i dem med? Holder i jul derhjemme? Vælger i at holde jul alene fordi hunden ikke kan komme med?

• #13   26. dec 2012 Vores er ikke alene hjemme juleaften og nytårs aften.
    Jeg er SÅ nervøs for at der skal ske dem noget lige præcis de to dage. I år, var de med hos min mor hvor de ellers ikke er velkommen. Men jeg ville ikke have ro på, før jeg var hjemme igen, hvis de var alene.

Det er egentlig fjollet, for det kan jo også ske i juledagene, hvor de ofte er alene. Men jeg tager bare ikke chancen. Det er min største skræk.

• #14   26. dec 2012 Vi holder jul hjemme, eller hos andre, der synes om hundene.

• #15   26. dec 2012 vores hunde har altid været alene hjemme juleaften.

• #17   26. dec 2012 Mine har nu aldrig været alene juleaften, men vi kommer heller ikke rigtig nogen steder hvor de ikke er velkomne.
    Jeg valgte dog at lade dem være hjemme den 23. For der var fem hunde i forvejen, og to af dem kan godt være lidt snerrende, og jeg synes det er lidt synd for de andre hunde, at mine må være i stuen, men alle de andre er lukket i køkkenet bag babygitter.

• #18   26. dec 2012 Gaia og Reiki har været alene hvert år den dag -det meste af familien holder jul hos mine bedsteforældre som har en hund, mine forældre har to hunde og jeg selv har osse 2 stk jo. Så det kan altså hurtigt blive til mange hunde hvis de alle skulle med.

Jeg ser det nu ikke som et problem, og skal jeg være ærlig tror jeg en tyv ville betænke sig inden han gik ind her, for Gaia kan lyde ganske farlig når hun siger vov smiley

• #19   26. dec 2012 Aslan var alene juleaften, dog har vi videoovervågning fra havelågen og ind til hoveddøren, udover det bor min søster så tæt på at hun kan kigge over til vores hus smiley

• #20   26. dec 2012 De sidste 2 år har tøserne været alene hjemme juleaften. Nytårsaften derimod kunne jeg ikke drømme om at lade dem være alene, selvom de er totalt ligeglade med fyrværkeri.

• #21   26. dec 2012 Normalt har vi dem med, men i år "valgte" begge tøserne lige at komme i løbetid lillejuleaften, så kombinationen af dem, vores egen hanhund og så de to hanhunde, som familien som vi skulle holde juleaften sammen med har - den ville vi ikke lige vove.
    De kan normalt godt være sammen allesammen, men vores egen hanhund er absolut mere "oppe på dupperne", når HANS tæver er i løb, så nej......
    Jeg tvivler så alvorligt på, at en evt. indbrudstyv vil give sig i kast med ialt omkring 150 kg vovser, så var ikke urolig over at lade dem være alene i 5-6 timer.
    Nytårsaften er vi ALTID hjemme.

• #23   26. dec 2012 Jeg havde vapsen med i år - jeg skulle alligevel holde jul hos min søster som har en hvalp på samme alder og en voksen hund - alle 3 glade for andre hunde, så de hyggede sig smiley

Bryder mig ikke om at lade hunden være alene på en dag, som jeg mener handler om hygge med familien. Og da alle i min og kærestens familie har hunde, er det nemt at have ham med.
    Til nytår er han heller ikke alene smiley

• #24   26. dec 2012 Charlie var alene juleaften, det er jeg ikke så bange for...Men nytårsaften bliver han passet...

• #25   26. dec 2012 Min eralene juleaften, det harhun været i et par år nu.
    Men min underbos dreng var oppe ved hende et par timer,dehar nemlig nøgle til os så hvis de fornemmer der er noget galt vi de handle derefter

• #26   26. dec 2012 Vi har altid haft hundene med hvor vi har holdt jul. Ingen af stederne har de hunde selv, så det kan heldigvis lade sig gøre at have vores med.

Nytår holder vi næsten altid her hjemme. Der år vi var ude var de hos svigerforældrene hvor vi så kom der hjem og sov.

• #28   26. dec 2012 Altså nu har jeg også hunde mange ikke har lyst til at gå ind til smiley - men jeg har simpelthen en frygt for der sker dem noget grimt lige den dag, selv om jeg godt ved den er urealistisk fjollet.. Så for at få ro med mig selv, så er de med.

• #29   26. dec 2012 Førhen da jeg kun havde en hund var hun altid med mig juleaften og nytårsaften.

NU har jeg mere end en hund og de er hjemme juleaften. Jeg tænder lys når jeg køre og i år var de alene i 6-7 timer i alt.
    Nu er det Schæferhunde jeg har og man er ualmindelig dum hvis man ikke fordufter når man høre dem.
    Dog er jeg meget bevist om det denne dag og jeg sørger altid for lys tændt og at holde øje med uvante personer eller ting når jeg køre.

Nytårsaften er de aldrig alene.

• My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #30   26. dec 2012 Donna var alene hjemme i 9 timer, Der vi skulle var der allerede en hvalpe og den chancen tar jag sku ikke, Jag var også lidt nervøs før indbrud men ved min pige passer godt på hjemmet og havde aldrig ladet en tyv komma innanfør, Næste år har jag dog bestemt att jag holder julen hjemme med min hund så får den som vil komma hit

, Nytår bliver hun hjemme med mig.

Kommentér på:
Alene hjemme juleaften?

Annonce