{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Dilemma omkring Juleaften {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har et dilemma omkring juleaften , så vil gerne lige høre jeres mening .. smiley


Der kommer nok lidt personlige ting, men håber i bære over med mig , ellers så stop med og læs .. smiley

1 :

Ude ved min søster , hvor hendes svigermor kommer . Hendes svigerfar blev begravet i mandags. (forståeligt at hendes kæreste gerne vil holde jul med sin mor og min søster) Min søster vil ikke bare sidde de 3 jule aften . Vi har i vores familie at vi skifter rundt med hvem der er sammen juleaften. Og i år er det "vores" tur til og holde jul med min søster osv , for de holdt jul sammen sidste år.
Jeg må gerne komme derud til dem, men, min søsters svigermor kan ikke lide mig eller Zia , så hvis jeg endelig tager derud skal Zia med og være lukket inde i et rum. Eller også skal hun være alene hjemme.


2 :

Fejre jul med min mor , og min ældste søster . Som jeg absolut ikke kan enes med , så vi vil nå og skændtes MANGE gange i løbet af dagen/aftenen ... Og jeg vil ende med bare og vil hjem og sidde og tude (det sker altid.. hehe)



3:

Sidde hjemme ved mig selv, med Zia .. hygge med min dejlige hund og se en masse tv , og måske lave julemad til mig selv ..






Damn man føler sig lidt ynkelig lige nu .. :-S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma omkring Juleaften
Kommentér på:
Dilemma omkring Juleaften

Annonce