{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Lang eller korthåret chihuahua? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg går og drømmer om at få en bette chihuahua her i nærmest fremtid..
Men jeg er i tvivl om den skal være lang, eller korthåret?
Er der nogen som kan fortælle lidt om pelspleje, af en lang håret?
Og fryser en korthåret og derfor skal have jakke på om vinteren? Eller hvordan..
Jeg vil meget gerne høre om alt det i ved om chihuahua'er.. :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lang eller korthåret chihuahua?
  • #1   21. dec 2012 Jeg har to langhårede chihuahuaer. Jeg vil sige, at mine fryser meget mindre end de korthårede chihuahuaer jeg har mødt, og så synes jeg personligt de er pænere smiley

Jeg synes ikke mine kræver meget pelspleje, naturligvis skal pelsen reddes igennem en gang imellem, men udover det gør jeg ikke det store for at holde deres pels.

• #2   21. dec 2012 Jeg har 4 langhårede og 1 korthåret.

Synes min KH fælder mere end mine langhåret - og mine hunde kommer i bad 1 gang om måneden. Børstning er primært før en udstilling, da mine ellers ikke har behov for det.

Og ja synes min KH fryser mere end mine LH smiley

• #4   21. dec 2012 Okay, tak for de gode svar..
    Jeg er nemlig selv mest til korthåret, tror jeg :-). Det er ihvertfald dem jeg har kigget mest efter..
    Det skal jeg lige gå og tænke lidt over med mig selv, hehe.
    Men rigtig dejligt at høre jeres bud på det! :-).

• #5   21. dec 2012 Jeg er enig med Anna Karina smiley Har selv langhåret...

• #6   21. dec 2012 jeg har 6 korthåret...det er jeg mest til. syntes de er nemme at holde med pelsen. ved ik om de fælder mere end langhåret...hmm....måske jeg skulle have en langhåret næste gang smiley

• #7   21. dec 2012 har selv langhåret og de er super nemme og holde ....
    bruger kun hjemstrikket trøjer når det er rigtig koldt eller det regner rigtig meget ....
    mine feller ku to gange om året lig som store hunde som mine schæfer gør ...
    de får hver dag tilskud af fiskeolje ....det gør rigtig meget for ders hår ...
    hende jeg har købet en af sporte hvordan får dine så silke blødt hår og så flot maget ....svar var fiskeolje smiley

jeg vil så sige du skal være over dem lig som med som var det en schæfer du havde fået ellers tar de magten i huset smiley
    jeg har lige nu 5 stk og to schæfre....og de får samme beskeder ....
    du skal begynde og træne med dem lige når du får dem hjem....
    for de er lige så kloge som en schæfer også smiley
    mine elsker de her træ / plast aktivting man kan købe til stor hunde ...
    du kan se nogle af mine vidio og se hvor tidlig jeg er begynt og hvad hun kan
    jeg går til rally med den ene ....start da hun var 4 månder og hoppe lige ind i denne gruppe det kan man nemt ....
    ved træning hvor du skal give godbide ...kan du i sted for og bukke dig ned hele tiden ....lave en pinde fra en gammel antænde fra en bil ..der kan trækkes ud ...
    sæt en bold på og når hunde så rør ved bolde ...smider du bare godbiden ...
    jeg går på holde med kun store hunde som schæfer ...labador ...med mer ...

• #10   22. dec 2012 Tak for alle jeres svar.. smiley
    Det lyder jo til at være en rigtig dejlig race!
    Så må jeg bare ud og finde en helt rigtige nu! :-).

Kommentér på:
Lang eller korthåret chihuahua?

Annonce