Min hund er "utæt" Min hund er "utæt"
Hej
Jeg her en dejlig puddelhvalp på 6 måneder.
Han har været renlig længe, og er rigtig god til at sige til når han vil ud. Men ind i mellem bliver han "utæt" som vi kalder det. Det er meget underligt for der virker som om han slet ikke opdager det, han han stå ved siden af mig i køkkenet og så lige pludselig begynde og tisse og så bare gå rundt i huset stille og roligt mens han tisser, når jeg så sender han ud virker det slet ikke som om han forstår det. Nogle gange er det også mens han løber rundt og leger, det er ikke bare en lille sjat det er meget. Det sker et par gange om ugen, men i går skete det 2 gange inden for 3 timer selv om havde været ude flere gange.
Det sker aldrig når han sover og han holder sig altid hele natten og når han er alene.
Jeg har 2 andre han hunde og har aldrig oplevet at de går mens de tisser, og da de var hvalpe og ikke kunne holde sig satte de sig og tissede.
Er der nogle der har oplevet noget linene?
Jeg har tænk mig at ringe til dyrlægen, men ville lige høre her først.
Mvh Ninette
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.134
feb 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 30
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.134
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.142
min tæve kunne også holde sig hele natten de sidste 2 gange hun havde blærebetændelse
feb 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 30
Tak for hjælpen
Mvh Ninette
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.142
Godt han kom i behandling, vil lige sige at du skal synes der er en væsentlig bedring på en 3-4 dage, ellers kan det være det forkerte præparat der bruges... første gang min havde det var det først det trejde penicillin der virkede... hun voksede iøvrigt fra det ved 6 måneders alderen og har ikke haft det siden...
Min hund er "utæt"