799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min hund er "utæt" Min hund er "utæt"

Hej
Jeg her en dejlig puddelhvalp på 6 måneder.
Han har været renlig længe, og er rigtig god til at sige til når han vil ud. Men ind i mellem bliver han "utæt" som vi kalder det. Det er meget underligt for der virker som om han slet ikke opdager det, han han stå ved siden af mig i køkkenet og så lige pludselig begynde og tisse og så bare gå rundt i huset stille og roligt mens han tisser, når jeg så sender han ud virker det slet ikke som om han forstår det. Nogle gange er det også mens han løber rundt og leger, det er ikke bare en lille sjat det er meget. Det sker et par gange om ugen, men i går skete det 2 gange inden for 3 timer selv om havde været ude flere gange.
Det sker aldrig når han sover og han holder sig altid hele natten og når han er alene.
Jeg har 2 andre han hunde og har aldrig oplevet at de går mens de tisser, og da de var hvalpe og ikke kunne holde sig satte de sig og tissede.
Er der nogle der har oplevet noget linene?
Jeg har tænk mig at ringe til dyrlægen, men ville lige høre her først.
Mvh Ninette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er "utæt"
  • #1   19. dec 2012 Det er meget normalt. Hvalpe i den alder har ikke samme blærekontrol som voksen hunde.

• #2   19. dec 2012 Det lyder godt, har bare aldrig oplevet det med nogle af de andre så var noget bekymret.

• #3   19. dec 2012 De to jeg har nu har heller ikke været "utætte". Men min gamle labrador var, ind til hun var omkring 7-8 måneder.

smiley

• #4   19. dec 2012 det kan være normalt, men det kan også være en urinvejs infektion, så ville bestemt få ham checket...

min tæve kunne også holde sig hele natten de sidste 2 gange hun havde blærebetændelse

• #5   29. dec 2012 vil lige komme med en lille update, jeg har haft Valde til dyrlægen og de fandt ud af han havde en slem blærebetændelse så han kom på pencelin, smertestillende og special fodder. Vi skal til tjek på fredag så der håber jeg det er helt væk igen.
    Tak for hjælpen
    Mvh Ninette

• #6   29. dec 2012 hvor var det godt du ikke bare tilskrev det hvalpe alderen . . . det kan være meget svært at få fornemmelse af om det er hvalpe stadie eller urinvejs infektion, min sidste hvalp havde det 3 gange på 3½ måned, men hellere en gang for meget til dyrlæge end en gang for lidt . . . selvom man ikke mærker de har ondt så har de det alligevel, og det kan ende med at skade nyrene...
    Godt han kom i behandling, vil lige sige at du skal synes der er en væsentlig bedring på en 3-4 dage, ellers kan det være det forkerte præparat der bruges... første gang min havde det var det først det trejde penicillin der virkede... hun voksede iøvrigt fra det ved 6 måneders alderen og har ikke haft det siden...

Kommentér på:
Min hund er "utæt"

Annonce