Hund Måske syg? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er en ejer af en franskbulldog som er 13 måneder gamel ved navn elvis
i sommers var vi ude ved et venne par som har 2 hunde. Han har leget med den flere gange, i flere timer.
men denne gang skete der noget frygteligt.
jeg vender mig om og ser han ligger på siden og spraller med benene go hvad der ligner noget opkast i munden.
jeg samler ham op og mærker han blev mere og mere slap og kold i blikket
jeg troede i et øjeblik at han var død, men så "vågnede han op og efter 5 min var han sig selv igen.
nogle måneder senere en aften prøver han og kaste op men kunne ikke, jeg stak en finger i halsen på han og han kastede noget savl op. derefter skete der ikke mere..
og så nu her til aften mens vi sad i sofaen syns jeg pludselige han blev slap i kroppen. Jeg skubbede lidt til ham og løftede han men han blev ved med og være slap..
han var ldt stiv i kæben. efter ca 1 min sad han og lignede en der ikke havde sovet i flere dage og var rigtig træt.. nu er der ingen ting med ham og han sover igen som han plejer..
har tænkt mig og ringe til dyre lægen i morgen, men vil lige hører om der er nogle af jer der har oplævet en eller flere af de her sager?
det er virkelig hårdt og opleve det her og ikke kunne gør noget..
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.615
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 171
Desværre er det bare af sted til dyrlæge....
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
lægen sagde at der ikke var tydelige tegn for epilipsi og heller ikke tydelig tegn for at det er hjertet, men han har en stor mistanke med hjerte problemer
problemmet er at det er sket mens han har leget, men også mens han har sovet, derfor tvivler lægen lidt på hvad det kan være ...
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.615
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
tror selv det tegner mere mod epilipsi da han har både fået anfald mens han leget og en anden gang mens han sov,,
har læst mig frem til at det med hjertet er når de overbelaster sig selv og det har han ikke da han sov., men nej jeg er ikke dyrelæge det ved jeg,,
Hund Måske syg?