{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Den sidste rejse. {{forumTopicSubject}}

Må bare ud med lidt af min sorg, så derfor skriver jeg et indlæg her.

Min mors Toller på kun 6 år, hun skal ud på hendes sidste rejse i morgen, det er så ubeskrivelig hårdt, at skulle tage afsked med hende.

Hun havde fået en knude, som dyrlægen troede var en fedtknude, og der skulle så holdes øje med, om den voksede. Nu har min mor så opdaget, at knuden er blevet rigtig stor. Nellie er på smertestillende nu, så hun ikke har ondt, så der bliver taget afsked med hende i dag, og indtil i morgen, hvor min kæreste og jeg tager hende ud på hendes sidste rejse smiley Det har været en hård beslutning, at jeg vil være der når hun skal herfra, men elsker den hund så højt, og det er vigtigt for mig, at en af hendes nærmeste er der hos hende, i hendes sidste minutter, men ved at min mor ikke kan, så derfor tilbød jeg hurtigt, at tage afsted med Nellie.

Endnu en af vores hunde, må bøje sig for kræft, men det vigtigste for os er, at hun kommer herfra inden, at hun får mere ondt det er simpelthen synd, så vi tænker først og fremmest på hende, selvom, at det er en hård beslutning, som er taget er det den bedste for hende.


Dancing O´Nellie du vil altid være en stor stjerne, som vil være ubeskriveligt savnet af mange mennesker, med dit fantastiske sind, du vil altid være i vores hjerter du er og bliver en ener smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sidste rejse.
  • #1   16. dec 2012 Åh, det gør mig ondt at høre smiley en smuk hund.

    Det er stærkt af dig at følge hende den sidste vej, når din mor ikke kan (hvad man godt kan forstå).


  • #2   16. dec 2012 Puha da . smiley
    Ingen ord kan trøste i sådan en situation, men du får alligevel en krammer herfra. Det er smukt i siger stop mens legen er god. Smuk beslutning jeg har den dybeste respekt for.


  • #4   16. dec 2012 Har i fået taget biopsi? Det fik vi taget ved vores kanin og det viste sig at være en fedtknude og den er blomkålsagtig:)

    Håber det bedste


  • #5   16. dec 2012 jeg tror nu også at jeg ville få konstateret ved dyrlægen om det er det ene eller det andet, inden jeg ville vælge aflivning...håber det bedste

  • #6   16. dec 2012 jeg er sikker på, at dyrlægen undersøger knuden og handler ud fra hvad type knude det er. hunden er kun 6 år, og kan sagtens klare en op for en stor fedtknude.
    håber det bedste.


  • #7   17. dec 2012 Min mor har ikke taget valget om aflivning kun på den baggrund, at hun troede at hun havde kræft, men fordi, at Nellie også havde HD, så har det også spillet ind. Nellie blev aflivet i dag fordi, at hun begyndte, at få meget stærke smerter, så stærke smerter, at hun hylede og man kunne se hvor ondt hun havde det, så netop fordi, at hun ikke skulle have så ondt. Hun var slet ikke sig selv til sidst, og kunne ikke holde på hverken urin eller afføring, som slet ikke lignede hende, så der var mange ting ikke kun disse ting, som er nævnt her. Derfor tog min mor den meget hårde beslutning for Nellies skyld.

  • #8   17. dec 2012 Det lyder som om det var den helt rigtige beslutning, men det gør det jo ikke mindre ondt af. RIP Nellie.

  • #9   17. dec 2012 Tak smiley Vi tror også, at det var den bedste beslutning for hende, når hun blev så hurtigt skidt, at så måtte vi ikke være egoistiske, og lade hende lide, men handle hurtigt selvom, at det gør ubeskrivelig ondt.

  • #10   18. dec 2012 Igen, en ufattelig smuk beslutning i har taget som viser hvor ansvarsfulde i er uanset jeres egen smerte..

    Jeg vil give en RIP til Nellie.


  • #11   18. dec 2012 Tak Ditte.

Kommentér på:
Den sidste rejse.

Annonce