{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling og fældning
  • #1   16. dec 2012 Kommer an på hvor tydeligt det er, men ja det kan det godt

• #2   16. dec 2012 Puha, bliver helt nervøs, frygtede det ville tælle ned smiley

• #3   16. dec 2012 ja, for så viser hunden jo ikke sig fra den bedste side.

• #4   16. dec 2012 Vores race smider AL pelsen to gange årligt. Det tæller ikke som sådan ned i vurderingen, men det noteres i kritikken.
    Jeg har dog aldrig set en hund i fæld vinde en udstilling, så det påvirker da helt sikkert dommeren.
    Men hvis man skulle blive hjemme når hunden fælder eller er i løb, så hav man reelt kun få mdr at udstillet hvert år, og det skulle nok lige passe, at det var sommer og vinter, hvor der ingen udstillinger er.

• #5   16. dec 2012 I vores race JA. Det er meget, meget sjældent at en af hundene i fæld vinder. Dommeren kan jo ikke se, om hunden generelt har verdens grimmeste pels, eller om den 'bare' er i fæld. Så hos os trækker det meget ned.

• #6   16. dec 2012 Platugler
    Det er rigtig, ih hvor er det ærgeligt smiley

Malene
    Mit problem er nemlig at Chloe er begyndt at gå i fæld, og hun skal op til udstilling om en md. Der er kun 3 udstillinger til at vinde hvalpe champion titlen, og det betyder at hun skal have SL 2 gange, så det får lige nerverne lidt frem, men kan godt se at der ikke er meget udstilling hvis man holder sin hund hjemme under fældning smiley

Lisbeth B
    Det er lige netop det jeg frygter for, men så må jeg håbe hun på 2 og 3 udstilling i Hvalpe klassen er i pragtfuld pels smiley

• #7   16. dec 2012 Man kan aldrig være sikker på hvad dommerne siger, jeg har oplevet at komme med en hund man selv syntes ser ud af h.. til i pelsen , og fået beskrivelsen god pelskvalitet , men jeg har også oplevet at komme med en hund i fuld pels og så fået at vide at den manglede pels.... jeg har også oplevet at hunde der normal har meget pels (meget underuld) er blevet dømt ned på at have for tung en pels.
    Børst din hund igennem så pelsen ikke flyver omkring den når den er i ringen... men ikke så den er "nøgen".

• #8   16. dec 2012 Åh, det hjalp lidt, så er der håb smiley

Kommentér på:
Udstilling og fældning

Annonce