Pasning af Hund Pasning af Hund
Kære Hundegalleri medlemmer.
Jeg har min lille Bella, der er 1.5 år - en frisk dejlig KÆRLIG labrador. Hun er så kærlig og sød og let at lære alt - hun er bare dejlig.
Jeg søger nogle at skiftes til at passe hunde med her i Kolding området.
Og det vil være godt at lære hinanden at kende først - så vores hunde er trygge ved hinanden og vores familier.
Vi har 2 katte, som Bella gerne vil lege og hygge sig med - de "drikker" mælk hos Bella, som om hun var deres mor - Ja det er Meget Hyggeligt og sjovt at se ;-))
Så vi ER dyretossede og vil gerne passe en hund eller kat engang imellem/ferier osv.
Bella og jeg vil gerne en tur på stranden eller i skoven for at brænde noget energi af ellers går vi nogle lange ture. Vores katte er KUN indekatte - jeg vil ikke have killinger, lopper og andet indenfor - det har vi prøvet et par gange
Så jeg passer MEGET på mine dyr - og søger KUN kontakt med nogle, der har det ligesådan.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Kh. Bella & Helle.
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 50 Svar: 253
Vi har tilbudt pasning.....selvom vi bor i Middelfart. Men det er jo kun 15 min væk
Vores hunde har det vist også temmelig godt....ikke mindre end 7 kurve/tæpper er der i huset til dem. Og vi har altså kun 3 hunde......det skal siges at den ældeste af vores hunde ikke er hjemme når vi passer andre hunde, da han ikke er god med andre hunde. Men vores tæver....de elsker andre hunde, også i deres eget hjem. Men I er jo velkommen til at skrive.
jul 2006
Følger: 71 Følgere: 56 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 77
Tak for dit svar. Ja, jeg kan godt huske jer, men vi bor i Kolding og jeg har jo et par katte, som jeg helst vil have er hjemme hvis jeg er afsted. Og derfor skal de jo lige have lidt mad, vand og snak. Men Bella kan sagtens blive passet ude
Så måske vil det være rigtig godt hvis jeg kan finde nogle her omkring
Mvh. Helle.
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 50 Svar: 253
Men som sagt, så kan Bella sagtens komme her
Vi har også selv kat.
Pasning af Hund