1.248 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Pasning af hund Pasning af hund

Jeg har ferie i uge 27 og 28, og synes det er for stort et sats at slæbe Umi med på byferie i starten af juli - temperaturmæssigt.

Så nu overvejer jeg at lade hunden blive derhjemme og i stedet tage på solo-tur til London i uge 27. Men det forudsætter jo at hunden i det hele taget kan blive passet. Min familie kan ikke passe hende, og min veninde som indimellem passer Umi, har selv hund og det bliver nok lidt omstændigt for dem flere dage i træk.

Er der måske nogen jeg "kender" her på HG - ideelt i Østjylland - som kan/har lyst til at passe en rigtig sød lille schipperke i uge 27? Evt. i uge 28, hvis det passer bedre? Selvfølgelig mod betaling, gode vine, gavekort eller hvad man nu ellers er til.

Det drejer sig om en schipperke tæve på 2 år, som sagtens kan passes hos fremmede. Kan godt lide mennesker, kan med andre hunde, har dog tendens til lidt ressourceforsvar og kan ikke være i hjem med fri foderskål smiley smiley Tænker det eneste man skal være obs på er at man ikke bare lige kan tage (mad)ting fra hende.
Ellers er hun rimelig ukompliceret, kan godt lide at snakke og kan RIGTIG godt lide mad, så hun kan bestikkes til det meste, og kan godt passes i hjem med andre hunde.

Hvis ikke der er nogen bud her, hvad ville I så ellers gøre i min situation? Jeg ved jeg er rigtig sent ude ift. sommerferieplaner, så derfor tænker jeg bare bredt i netværket smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af hund
  • #1   29. maj 2022 Tja, hvis ikke du finder noget tættere på, er hun velkommen her - har ferie de uger, så en fra eller til på gåturene betyder næppe noget smiley

• #2   29. maj 2022 Godt nok ikke Østjylland men sydjylland, men hun må gerne være her begge uger.

• #3   29. maj 2022 Wauw hvor er I bare søde smiley Er det ikke ved Varde du bor, Michelle, hvis jeg husker rigtigt? Jeg skal nok lige have jer i mente hvis ikke jeg finder noget tættere på

• #5   29. maj 2022 Det er helt i orden, og det kan jeg godt forstå - man skal også have overskud til det smiley

• #6   29. maj 2022 Jeg kan også tilbyde lækre Umi husly i en eller begge uger, men det vil kun være husly, mad, lufteture og nus, træning vil nok ikke blive det store.
    Der er dog et lille (stort) men: jeg bor i Odense.

Min husstand består af: mig, min demente mand, 2 maltesere på hhv 10 og 15 år, som elsker alle hunde (har dog aldrig passet en sort hund før),14 frække dværghøns, 7 kanarier + kanarieunger smiley

• #7   29. maj 2022 Det var ellers også et sødt tilbud, Lise-Lotte, selvom Odense nok også er lidt for svært for mig at aflevere til smiley Træning overlever hun nok uden mens jeg er afsted, så længe hun får nogle lufteture og selskab smiley

• #8   29. maj 2022 Jo det er ved Varde jeg bor (ca 8 km derfra).

• #9   29. maj 2022 Du ved, lømlen er velkommen her hos Menja og mig også. Både Joakim og jeg arbejder dog i de uger, men derudover smiley

• #10   29. maj 2022 Hvis hun skal køres til/fra Anni, tror jeg godt at jeg kan køre hende mindst den ene vej. Jeg skal jo til Rødekro og nulre på min kommende hvalp, så det burde kunne passes ind smiley

• #11   29. maj 2022 Ej hvor er HG bare hjælpsomme smiley Jeg håber virkelig jeg kan finde noget tættere på, men hvis ikke, så vil jeg lige have alle jeres skønne tilbud i baghovedet. Det betyder meget at det er nogen man i højere eller mindre grad "kender", eller som i hvert fald har noget troværdighed, end at gå ud og finde en tilfældig person på Dogley etc..

• #12   30. maj 2022 Lille Umi kunne også være velkommen her. Men helst i uge 28 .
    Det er i hvert fald noget vi sagtens kunne finde ud af smiley
    Jeg har fri i denne uge.
    Vi kan evt. Snakke om det til træning, kommer ikke på onsdag men næste onsdag ??

Må jeg spørger om hvor du bor henne af?

(knus fra Maxi fra agility træningen) ??

• #13   30. maj 2022 Ej hej med jer! Det var et sødt tilbud, det tror jeg bestemt ikke Umi ville synes var helt slemt smiley
    Ja jeg glemte helt at skrive vi bor her i Århus N - hvor bor I henne af? Hvis I bor i nogenlunde afstand kunne Umi jo også godt møde "flokken" inden smiley
    Lad os lige skrives ved om det

• #14   30. maj 2022 Jeg leder forresten stadig efter pasning, da det ikke gik med pasning hos Denise, hehe smiley

• #15   3. jun 2022 Jeg er SÅ glad for dem, der har meldt sig ind med lyst til at passe den lille bavian (eller hjælpe), men nu ser det ud til at der er fundet en løsning: min tidligere genbo her i byen har tilbudt at passe Umi. Hun har selv en shiba som Umi har leget med før, og de bor kun 20 minutter væk på cykel, så det er jo perfekt.
    Så nu ser det ud til at jeg får stillet min rejse-kløe lidt alligevel smiley

• #16   3. jun 2022 Ej, det var da skønt sådan lige om hjørnet smiley

• #17   3. jun 2022 Ja, det kunne faktisk ikke være mere perfekt, og hundene kan også lige mødes igen og se hinanden inden smiley

Kommentér på:
Pasning af hund

Annonce