{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

hund med dårlig mave og kylling {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har en skøn hund på 1 år og 4 mdr. I lørdags fik vi gæster og Nemo blev meget påvirket af det, så jeg tog ham med hjem til min søster hvor han næsten aldrig har været før. Vi fik kylling, så det fik Nemo også, tilberedt som han bedst kan lide det (bruges normalt som træningsgodbidder). Men søndag ryster han pludselig meget, han har ikke feber og får et lille dækken på. Pludselig skrider han ud på tæppet, det er helt flydende. Han blev luftet hver 3 time derfra. I løbet af dagen gik det så over, Nemo drak godt, spiste godt, var glad som han plejer.
Min mor kogte så alligevel noget kylling til Nemo og katten mandag som han fik af. Kl. 23 er han så meget generet i numsen og kl 1 i nat vækkede han mig, og vi gik i haven. Troede bare det var normal afføring. Men kl 2 vækkede han mig igen, og det var helt flydende igen, også det fra kl 1. Kl 3.30 luftede jeg ham og kl 6 gik vi i haven. Ved 8 tiden luftede jeg ham igen, og opdagede at der var en smule blod i.
Han har stadig diarré, og sidste gang måtte jeg tage ham ud allerede da han rystede.
I dag er han også meget træt og spiser minimalt.

Hvad skal jeg være opmærksom på? Jeg ringer til dyrlægen i morgen hvis der ikke er bedring.
Kan kylling give denne reaktion?

Pft. Maja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund med dårlig mave og kylling
Kommentér på:
hund med dårlig mave og kylling

Annonce