146 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Point systemet Point systemet

Hvad skal vi egentlig bruge point systemet til??

Folk bliver kede af det, når de får mindre end 7 og folk der ønsker ballade giver meget små....
Nu har jeg set en ny bruger give 4 eller 5.... og folk forlanger forklaringer.... jamen, vedkommende ved måske ikke, at "man kun må give 7" herinde? Og stemmer bare med hjertet? - Det er jo ikke alle hunde man finder lige dejlige...

Jeg synes at vi enten skal droppe det system eller droppe ræset efter 7 taller og bruge systemet som det rent faktisk er beregnet til....
Hælder mest til nr. 1, at droppe det... kan ikke se meningen med det - kan meget bedre lide, at man skriver en lille hilsen, når man ser et dejlig vappe :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Point systemet
  • #1   14. feb 2005 Et vappe? *LOL*

EN naturligvis ;op

• #2   14. feb 2005 Jeg kan heller ikke lide pointsystemet og jeg forlanger ikke at få 7 taller, ville da bare gerne have en kommentar til et 3 tal.

• #3   14. feb 2005 Kan afgjort ikke lidt point systemet. Som Lone også skriver, så forlanger jeg ikke kun 7 taller, undre mig bare over der lige pludselig vælter 4 taller ind til os, og så uden forklaring.

Bolette

• #5   14. feb 2005 Jeg kune også godt undværer det, vil hellere have en kommentar. Og igen så synes jeg også at det er mere hygge at få en kommentar sammen med stemmen :0)

• #6   14. feb 2005 Jeg ville også meget hellere have en kommentar end et point.... Pointene skaber kun spild, især fordi der måske er mange "konkurrence-mennesker" herinde. Som ikke er tilfreds med et fem tal - men kun vil have syv. Jeg hænger mig ikke så meget i karakterer, men det irreterer mig lidt at man giver en "lav" karakter uden at skrive hvorfor. Hvis ikke jeg kan give en hund et syvtal, vil jeg hellere lade være med at give karakter. smiley

Kommentér på:
Point systemet

Annonce