ny her - point systemet??? {{forumTopicSubject}}
Undrer mig lidt over det her pointsystem. Det er åbenbart meget vigtigt for nogen. Personligt synes jeg mest kommentarerne på min egen og andres sider er sjovest.
Jeg har opdaget at nogen af dem der har givet mig 7 har ændret det til 5, hvis jeg har givet deres hund 5. Hvorfor ikke gøre det fra start - altså give 5 - hvis det er det i synes om hunden. Giver folk her kun 7 i forventning om selv at få 7. Jeg ved det ikke er alle der gør det - men der har været nogle stykker.
Skriv en lille kommentar om at i er kede af et 5 tal - hvis det er så ændrer jeg gerne pointene - men men jeg synes ikke i skal gøre det ved min Gizmo. Jeg synes også 5 er flot. Men hvis det virkelig er et stort problem jamen så giver jeg da bare fast 7 taller ;o)
Laila
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 155
Point er da kun sjove hvis de er ærlige - ikke hvis det er besikkelse - eller rygklapperi.
Nå pyt fortsætter lidt som hidtil og forklaringer giver jeg gerne. Og hvis nogen bliver sure så bed bare om et syv tal, så får i det . Så må jeg se hvor længe jeg gider være ærlig he he.
Er glad for jeg ikke er den eneste der har det lidt sådan, Rikke.
Laila
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 152
Ikke alle hunde er jo helt perfekt! (Jo på hver sin måde men altså....)
Man burde også være glad for et 5 tal hvilket jo bare betyder.... Din hund er lækker med der mangler aligevel lidt. Det kan ingen vel blive sure over =0I
På en måde kan jeg heller ikke få mig til at gi 4-taller. Mindst 5. Ik fordi 4-taller er et dumt tal, det betyder jo stadig lækker. Mere fordi der sikkert kommer "point krig" ud af det hvis du forstår ;0)
nov 2004
Giver dog heller ikke de lave point - så hellere lade være at stemme. De er jo alle søde på hver deres måde og ejeren skal jo ikke blive ked af det. Men et 5 tal burde jo være rigtig godt. Måske lettere hvis man kunne have givet fra 1-10.
Laila
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
5 er bestemt også flot og dejlig at få og vil være lige så dejligt at give fremover ..C",) ..
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Iøvrigt - hvis du ser flere indlæg efterlyser mange HVORFOR de har fået netop DEN karakter! Om der er noget de kan gøre bedre - billederne er kedelige eller hvad ved jeg.
De fleste ser alligevel ikke efter om netop den hund de stemmer på er racetypisk fx og så føler "man" sig nok lidt mærkelig til mode når en stemmer ens hund ned og det er en hunde der vinder alt på udstillinger!
Og så er der en bunke søde blandinger - hvor jeg personligt mener at alle har et eller andet charmerende eller flot over sig. Disse hunde får 7.
Iøvrigt mener jeg alle hunde skal have 7 her på siderne - det er noget andet med ejerne!
mvh Karin
nov 2004
Jeg giver således altid en forklaring på et 5 tal (medmindre jeg da skulle have glemt en enkelt). Og i min verden er et 5 tal altså flot og det vil jeg da have lov at give og tager også gerne imod 5 taller.
Nu er jeg jo ikke overdommer mht alle hunderacer. Det er der jo ingen her der er, så det er jo nok med hjertet man stemmer.
Jamen hvorfor skulle en blanding ikke få et 7 tal.
Dette er jo ikke nogen udstilling - bare for sjov.
Skriver faktisk selv rigtigt mange kommentarer til de fleste hunde, da det selv er det jeg sætter mest pris på.
Og også læser ved andre hunde.
Laila
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 19
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 152
Jeg har engang set en klage fordi en ejer gav hende 5 og roste hunden samtidig.
Klagen gik ud på at hvis man roser hunden skal den altså ha et 7 tal! Helt ærligt....... =0S
5-tal betyder jo stadig at hunden er sød bare ikke helt perfekt. Man behøves heller blive sur for et 5-tal. Det er jo hvordan hunden ser ud i andre øjne og ikke at man ikke kan li hunden. En "grim" hund kan være ligeså sød som en flot
Hvis man kører sådan op over det kan man jo lade være med at tjekke hvad andre giver ens hund =0)
Vinter hilsner Anne og Fif (-den smukke blanding)
ny her - point systemet???