{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Svar på 2 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er. Jeg skal bruge jeres hjælp. Svar på følgende. Kan kun bruge ÆRLIGE svar.

1# Som hundeejer, ville du så lade din hund besørge (stort og lille) på din nabos* grund, hus, stakit, bil what ever? Skriv KORT hvorfor/hvorfor ikke?

*Som nabo er der også ment det/dem du passere på din vej på din gåtur. Ikke kun naboen selvfølgelig smiley

2# Som hus-, bilejer, ville du lade ovenstående være helt ok på dit hus, bil, stakit, cykel osv.? Skriv KORT hvorfor/hvorfor ikke?.

Evt. uenigheder skal IKKE debatteres her i dette forum, og jeg blot bruge en oversigt over hvad folks mening er. Enkelte tvivls spørgsmål er dog tilladt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar på 2 spørgsmål
  • #2   7. dec 2012 1. Nej aldrig og skete det som uheld ville jeg fjerne det hurtigst muligt... (altså hvis det var en bæ i andre folks grund...

2. Nej jeg ville flippe skråt over en sådan uforskammet opførsel...

• #3   7. dec 2012 Nej selvfølgelig ikke. Det er da både respektløst og ULÆKKERT!

• #4   7. dec 2012 Jeg kan da lige svare selv også

1# NEJ! Hvorfor skal naboen lide under at jeg har hund? Det er direkte uacceptabelt og respektløst.

2# NEJ, jeg vil ikke have det på MINE ting/grund og jeg gør det ikke ved andre, jeg synes det er respektløs overfor ejeren af tingene. Også selv om det "bare er tis" - Jamen JEG kan da lige skræve over dine ejendele - "det er jo bare tis" - Lyder det som om jeg har hørt det udsagn før??!

• #5   7. dec 2012 jeg gider ikke skrive det hele for Katrine har allerede skrevet min mening.

• #6   7. dec 2012 Nej, som udgangspunkt vil jeg ikke lade ham lave stort og småt på mine naboers grunde.
    Han skal slet ikke aldrig nogensinde lette ben op af deres cykler, biler, stakittet, havenisser m.m. Det er altså virkelig ULÆKKERT og total hensynsløst.
    Nu skrev jeg som udgangspunkt ovenfor og den uddyber jeg lige... Jeg bor i bymæssig bebyggelse og hvis han VIRKELIG har behov for at sætte sig NU, så prøver jeg ikke at trække ham med vold og magt en halv kilometer videre, så lader jeg ham sætte sig og samler op bagefter. Og han får IKKE lov at sætte sig foran et indgangsparti eller indkørsel, så bliver han trukket lidt videre, så det er til knap så meget gene for mine naboer.
    Det med småt der tror jeg kun at jeg har prøvet 1 gang at han skulle af med noget og lige nu. Der var han ikke så gammel. Som det er nu... Tja man er vel hanhund og kan holde sig indtil den rette sten, lygtepæl, krat whatever dukker op.;)

Og nej, jeg ville ikke synes, det var ok at andre lod deres hund pisse på vores cykler, bil etc.

• #7   7. dec 2012 Vi lader ikke vores hunde gå ind på andres grunde, MEN det kan jo ske at de tisser eller laver på grundstykkerne mellem hæk og fortov. Det er stadig en andens grund. Vi samler naturligvis op efter os.
    Man kan ikke forbyde en hund at skide, men man kan bede ejer samle op. Vi forventer at folk samler op omkring vore hus.

• #8   7. dec 2012 Da vi flyttede på landet kom naboens labrador jævnligt over og sked i vores gårdsplads eller have. Jeg syntes, det var underligt at vores naboer bare lod ham rende rundt på den måde, specielt fordi vi bor lige op ad en vej med massevis af lastbiler, men på det tidspunkt havde han gjort det i 9 år, så vi levede med det i de 3 år der gik inden han blev kørt ned.
    Naboerne til den anden side har en Berner Sennen hanhund som jævnligt springer over hegnet for at stjæle ben i vores have og han efterlader også ind imellem noget på græsplænen.
    Jeg forsøger selv at undgå at vores hunde laver noget i andres haver, men skulle det ske hos en af vores to nærmeste naboer, så tager jeg det ikke så tungt.

Kommentér på:
Svar på 2 spørgsmål

Annonce