{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.976 visninger | Oprettet:

KRISE!! HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Jeg troede ik at det ville blive nødvændigt at skulle spørge herinde, men det er det så desværre blevet smiley
Sagen er den, at min mor fik diogniseret brystkræft for en måned siden, og det har taget utrolig hårdt på os alle sammen smiley Hun skal starte på kemo om 10 dage, og da min far døde for 10 år siden, så vil jeg MEGET gerne være sammen med hende da hun skal igennem det her.. Problemet er, at hun bor på Færøerne, og jeg har fået en flybillet derop d. 19 dec, men der er INGEN der kan passe Sasha og hendes 6 hvalpe smiley Jeg har fravalgt julen i år for at være sammen med hende, og har fået mine børn passet i den uge jeg skal være væk, men hundene er en helt anden sag :,( Da vi bestemte os at få hvalpe på Sasha, havde jeg på ingen måde forestillet mig det her, og selv om jeg har taget fri til at være der, så KAN jeg ik tilsidesætte min mor lige nu smiley

Perioden hvor jeg mangler pasning er fra d. 18 dec til den 26 dec...

Er der nogen der har lyst og overskud?? Jeg vil selvfølgelig betale for det, og selv medbringe mad/fødekasse..
Hvalpene har ik åbnet øjnene endnu, og Sasha passer dem utrolig godt, og hun er den venligste sjæl der findes, så der er ingen problemer med hende..

Eller kender du nogen der måske ville tage opgaven??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KRISE!! HJÆLP!!
Kommentér på:
KRISE!! HJÆLP!!

Annonce