{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Hjælp !! Kjole-krise :( {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til kombineret Bryllup / Barnedåb, og til det skal jeg bruge en fest / gallakjole smiley

jamen det er da nemt nok siger i sikkert, der er jo et bredt udvalg bla på nettet smiley

NEJ... Det er det så ikke.... smiley
Jeg høre hjemme i den halvstore kategori, såen et sted mellem 44-48, alt efter hvilket mærke tøj det nu er smiley

Så jeg har pløjet nettet totalt tyndt, vil dog helst bestille fra noget der ligger i danmark.
Men ligegyldigt hvor jeg kigger hen er der simpelthen intet der kan leve op til mine krav.

Den må IKKE være stropløs ( kan godt forstille mig hvordan jeg kan ende med at blive festens omtale længe efter ) smiley

Den skal være skåret lige under brystet, og være løs nedefter, da jeg absolut ingen talje har smiley
Den skal være lang, da mine ben absolut ikke er pæne smiley
Den må ikke være hvid eller lyserød smiley
Og intet af det jeg finder som ser sådan ud, er sat på en stor model, alt bliver fremvist af supertynde modeller der nærmest ligner nogen der har anoreksi smiley
Og hvad kan jeg bruge det til ? smiley
Og så er der farver ? Hvorfor i himlen mener de fleste der laver stor dame tøj, at vi synes det er sjovt at ligne enten en klovn eller et cirkustelt ?? smiley
Hvis ikke det er i den kategori , så er det totalt mormor fra 30`erne smiley

Nogen der kender en side, et sted hvor man kan finde det jeg leder efter ?
Hjælp, er lidt desperat efterhånden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp !! Kjole-krise :(
Kommentér på:
Hjælp !! Kjole-krise :(

Annonce