{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

blærebetændelse {{forumTopicSubject}}

hej alle

håber i kan hjælpe mig bare lidt...

har en lille sød ha hund på snart 5 måneder jeg lufter ham hver 2-3 time og holder øje med ham om han giver tegn til han skal ud og tisse og det gør han også når han skal men så er der bare de tider han ikke gør og der giver han ikke tegn eller noget ligne han kan gå stille rundt lige fundet et legetøj og gå rundt i munden med eller lign også tisser han bare lige sådan en lille om gang, det er helt vand farvet altså klar. når vi er nede og tisse så er det gul og de gang han nu har haft upser hvor jeg ikke har været hurtig nok er det gul...

det skal lige siges jeg fik ham da han var ca. 4månder fra et internat...

mit spørgsmål går så ud på, kan han have en blærebetændelse???
kan jeg selv se lidt om han har eller ej???

skal til dyrelæge med ham men sad bare lige og kom til og tænke over det og syns det var bedre og spørger jer søde og kloge mennesker her på hundegalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blærebetændelse
  • Kellie N
    Kellie N Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #1   4. dec 2012 Jeg var ved dyrelæge med min hanhund for 2 måneder siden med blærebetændelse, og hans symptomer var at når vi gik tur og han havde tisset og afmærket territorier af, så begyndte han at pive/hyle de sidste par gange han afmærkede. Men drikker han ligeså meget som han plejer, eller prøver han at undgå at drikke vand? smiley

Kommentér på:
blærebetændelse

Annonce