Acana til mops {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg er i tvivl om noget omkring Acana-foder til min lille mopshvalp på 10 uger. Jeg vil gerne skifte fra Pedigree til Acana-foder, men er i tvivl om, hvilken slags, det skal være.
Jeg kan se, at man kan få Acana Puppy & Jr., men der står, at det er til hvalpe med en voksen vægt på 9-25 kg. Så stor bliver min mops formentlig ikke?
Jeg har et andet sted set, at man også kan få Acana Puppy Small Breeds for hvalpe med en voksen vægt på op til 10 kg. Problemet er bare, at det koster mere for sidstnævnte pakke ift. første
Derfor går mit spørgsmål på, om det er så vigtigt at skelne mellem de kg der? For min mops bliver jo nok omkring de 7-8 kg. Betyder det meget, for så skal jeg selvfølgelig have det til de små racer.
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 176 Svar: 955
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Jeg har prøvet at kigge lidt rundt omkring, men kan ikke se i hvor lang tid, de skal have hvalpefoder? Altså hvornår skal man skifte til voksen? (ved godt, det ikke er lige om lidt, men altså...)
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Verner fik hvalpefor(det var det foder kennelen gav ham,og hvor jeg fik en pose med. hjem,der holdt i et pænt sykke tidFoderet hed
Science hill.Det fik Verner i ca.1 år."hæng" mig ikke op,på eksakte mdr.han fik det.
Nu får han som voksen mops,han er 4 1/2år ,disederet mopse tør foder
Royal canin.Derudover lidt våd foder i tørkosten,det hedder Oscars.
Af og til koger jeg enten kyllingehjerter og lever.,og køber også frosne grøtsager,koger grøntsagerne ganske lidt,så de nærmest er halvrå.Og blander så hele herligheden sammen.
held og lykke med fodringen
vibeke
Verner er kræsen,så heldigvis,holder han af sit mopsefoder
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 171
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Jeg har selv overvejet at købe den variant, jeg bruger kingsmoor lige pt, men syntes han har afføring alt for ofte.
Men jeg vil gerne have et kornfrit foder og den med pære og lam indholder den ikke havre?
Acana til mops