{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Acana til mops {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er i tvivl om noget omkring Acana-foder til min lille mopshvalp på 10 uger. Jeg vil gerne skifte fra Pedigree til Acana-foder, men er i tvivl om, hvilken slags, det skal være.

Jeg kan se, at man kan få Acana Puppy & Jr., men der står, at det er til hvalpe med en voksen vægt på 9-25 kg. Så stor bliver min mops formentlig ikke?

Jeg har et andet sted set, at man også kan få Acana Puppy Small Breeds for hvalpe med en voksen vægt på op til 10 kg. Problemet er bare, at det koster mere for sidstnævnte pakke ift. første

Derfor går mit spørgsmål på, om det er så vigtigt at skelne mellem de kg der? For min mops bliver jo nok omkring de 7-8 kg. Betyder det meget, for så skal jeg selvfølgelig have det til de små racer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Acana til mops
  • #1   22. nov 2012 Jeg ville vælge small breeds smiley Samson er jo voksen, så han får voksen udgaven (Lamb&Apple) men det er ubetinget det foder, han har fungeret bedst på. Han har både sart mave og proteinallergi så det har virkelig været en jungle - men kan varmt varmt anbefale Acana.

• #2   22. nov 2012 Okay, jeg tror, jeg vil give det en chance med Small Breeds så smiley Det lyder bare fedt, at Samson har reageret så godt på det. Det er jo kun en god ting!
    Jeg har prøvet at kigge lidt rundt omkring, men kan ikke se i hvor lang tid, de skal have hvalpefoder? Altså hvornår skal man skifte til voksen? (ved godt, det ikke er lige om lidt, men altså...)

• #3   22. nov 2012 ida k

Verner fik hvalpefor(det var det foder kennelen gav ham,og hvor jeg fik en pose med. hjem,der holdt i et pænt sykke tidFoderet hed
    Science hill.Det fik Verner i ca.1 år."hæng" mig ikke op,på eksakte mdr.han fik det.

Nu får han som voksen mops,han er 4 1/2år ,disederet mopse tør foder
    Royal canin.Derudover lidt våd foder i tørkosten,det hedder Oscars.
    Af og til koger jeg enten kyllingehjerter og lever.,og køber også frosne grøtsager,koger grøntsagerne ganske lidt,så de nærmest er halvrå.Og blander så hele herligheden sammen.

held og lykke med fodringen
    vibeke

Verner er kræsen,så heldigvis,holder han af sit mopsefoder

• #4   23. nov 2012 Jeg fodre også med Acana. Jeg bruger Junior udgaven men ville da mene du skal forsøge med small breed.... smiley er virkeligt glad for Acana, og min vuf elsker det...!!

• #5   24. nov 2012 Det lyder til at jeg skal prøve den med small breed så. Jeg er glad for så mange positive tilbagemeldinger på Acana. Det lyder som det rigtige for min lille vaps smiley

• #6   24. nov 2012 Samsonitten:
    Jeg har selv overvejet at købe den variant, jeg bruger kingsmoor lige pt, men syntes han har afføring alt for ofte.
    Men jeg vil gerne have et kornfrit foder og den med pære og lam indholder den ikke havre?

Kommentér på:
Acana til mops

Annonce