{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Løbetid, træt? {{forumTopicSubject}}

Min tæve er lige kommet i sin 2. Løbetid, og hun er virkelig træt! I små to uger op til var hun ret trist, peb hele tiden, var rastløst og mut. Nu sover hun bare hele tiden! Hun drikker ekstra meget, og appetitten er den samme. Hvordan reagere jeres tæver, er det normalt at de bliver meget trætte?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid, træt?
  • #1   22. nov 2012 Det er SÅ forskelligt. Vores den ene var mut og ked under hver løbetid. Den anden er bare på. Hun søger efter hanner og er helt oppe og køre.

• #3   22. nov 2012 Ja det er nemlig forskelligt smiley er bare overrrasket over hun bare kan sove hele tiden, hun er normalt ikke en der gider ligge og sove hele dagen smiley

• #4   22. nov 2012 Giver Malene helt ret, de reagerer vidt forskelligt. Nogle er fuldstændig uberørte, andre bliver pivede og hængende, laver huler og er ikke til at få uden for en dør. Andre bliver totalt overenergiske og rastløse.
    Hormonerne kører helt deres eget løb, og også varigheden af tilstanden varierer meget.
    Det eneste jeg ville være opmærksom på i dit tilfælde, er om hun skulle have feber, for så kunne der være en livmoderbetændelse i opløb. Tænker her på hendes drikkelyst og træthed, kunne det være en risiko!

• #6   22. nov 2012 Bertha mærker man ikke rigtig noget på, andet end at hun pisser hele tiden, og at jeg gerne skal fjerne blod fra gulve og vægge!

Min tidligere hund blev overdrevet kærlig under hele løbetiden og alle handyr var ekstra interessant smiley

• #8   22. nov 2012 Jeg mærkede heller ikke nær så meget til det ved første løbetid, der blev hun kun en smule trist det første stykke tid, ellers var hun helt normal. Men denne gang kunne jeg mærke det et par uger i forvejen, så jeg tjekkede hende jævnligt. Nu har hun været i løb siden søndag, og hun sover bare så meget! Hun vil gerne lege, og så er hun ekstra kælen. Men det kan være det kun er lige i starten hun er så træt...h
    Maria A, maggie er heldigvis god til at holde sig ren, og fjerner også selv de pletter hun opdager smiley men væggene, hold da op! Nu er det selvfølgelig også en høj hund du har smiley

• #9   22. nov 2012 Wilma var i sin første løbetid for en måned siden. Hun sov og så hele tiden. Helst klods op ad mig, hvis hun kunne komme til det. Og som vågen noget mut i det. Kun energisk på morgenturen, hvor vi fast mødes med hendes bror.
    Nu er det små fire uger siden løbetiden stoppede. Desværre måtte vi i sidste uge forbi dr.dyr. Hendes dievorter var, og er, stadig meget hævet, men kun de fire nederste, og jeg havde obseveret noget sekret fra skeden. Hendes slimhinder og livmoder viste sig også at være hævet, så antibiotika til Wilma, for at forhindre livmoderbetændelse. Skal til kontrol på tirsdag, så må vi se. Det sker ind i mellem at unghunden får problemer efter løbetiden smiley

Kommentér på:
Løbetid, træt?

Annonce