{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Træt at tæve i løbetid {{forumTopicSubject}}

Hold k... hvor er jeg træt af at have en tæve i løbetid.
Natten til søndag gik vi i seng kl. 4:30 og kraft h...... om vi ikke blev vækket søndag morgen kl. 8 af en hanhund der stod uden foran vores soveværelsesvindue og hylede efter Bine (vores hund).
Bine begyndte selvfølgelig også at hyle og gø og løb ud i haven (havde været oppe og åbne døren lidt tidligere). Hanhunden kravlede under hegnet og ind til Bine og hoppede på hende. Bine blev selvfølgelig bare stående (fik nu konstateret at hun er højløbsk :o)) så jeg spænede ud i haven i morgenkåbe og fik pillet hanhunden af hende inden der skete noget.
Det var heldigvis "kun" en lille springer spaniel, som vi kendte i forvejen, så jeg vidste den ikke ville gøre mig noget.
Nå, men Bine ind i huset, binde hanhunden ude i haven os så ellers ind og få tøj på.
Over og aflevere hunden, hvor ejerne selvfølgelig ikke var hjemme, men ude og lede efter hunden. Jeg begyndte at gå ned ad vejen, og mødte heldigvis ejeren som undskyldte mange gange.
Det er jo desværre hvad der sker, men hold op en måde at blive vækket på efter man har været ude og drikke... Godmorgen siger jeg bare!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt at tæve i løbetid
  • #1   10. aug 2009 åh ja Tanja - jeg har også en højløbsk tæve lige nu.... hun er fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde og hannerne tilter fuldstændig i nabolaget!! Vi kan kun glæde os over at det snart er overstået for denne gang - og så synes jeg altså det er nemmere med en tæve i løbetid om sommeren end om vinteren smiley

• #2   10. aug 2009 Rotterne: Ja, om ikke andet kunne jeg da lige tjene lidt penge på det - Ironi kan fore komme :o)

Rikke B: Ja, hun er fuldstændig umulig at gå med - alt andet er mere spændende end mig, og hannerne hyler rundt omkring i haverne. Glæder mig også til det er overstået - Og ja, helt sikker nemmere om sommeren. det er kun hendes 2. løbetid så sidste gang var omkring jul.

Anne A: Ja, mega surt - Og så når man oven i købet har været ude og drikke og har lidt ondt i hovedet m.v.
    Jeg kan selvfølgelig ikke være 100 % sikker, men er 99 %. Han nåede kun lige at sætte forbenene op på hende i 2 sek. så jeg er rimelig sikker på han ikke "fik den ind".
    Ved du hvor lang tid efter man kan få en abort-sprøjte i værste tilfælde?

• #3   10. aug 2009 Har lige snakket med en kollega som har haft hund(e) i mange år, og når de ikke har hængt sammen, er der ikke sket noget siger hun - Men tror lige jeg gi´r dyrlægen et ring alligevel :o)
    Og ja, regningen bliver sendt til ejerne af hannen - Regner ikke med det bliver et problem hvis det kommer dertil. De er meget flinke og forstående og undskyldte mane mange gange, da det er 3 gang inden for de sidste 3 uger jeg har måtte aflevere deres hund fordi den var stukket af. (De 2 andre gange har været når jeg er ude og gå, den pludselig er kommet løbende hen til os).
    Den må åbenbart være MEGET "forelsket" i Bine :o)

• #4   10. aug 2009 Har du prøvet med klorofyl tabletter? De kan nogle gange tage toppen af løbetidslugten.

• #5   10. aug 2009 Jeg har overvejet det - ikke mindst til når vi er til træning.
    Men må indrømme, at der er langt fra tanke til handling ved mig nogen gange ;o)
    Og nu burde det da heldigvis snart være overstået :o)
    Men ellers tak for tippet :o)

• #6   10. aug 2009 Det var så lidt. smiley

Kommentér på:
Træt at tæve i løbetid

Annonce