278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hundekamp 2 Hundekamp 2

Hej folkens...

jeg er pga. min påstand om at der foregår hundekamp på femøren... blevet "sat på plads" af en eller anden Jens der ikke er medlem herinde... og jeg vil lige sige at jeg kan ikke bevise at det foregår (hvem kan mon egentlig det)... men det er et hårdnakket rygte, som mange folk kender til.... jeg skal så ikke kunne sige om det er et gammel et.... jeg kender en der engang er blevet tilbud en kamp med sin Amstaff derude...såååå

Lykke

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundekamp 2
  • #1   13. feb 2005 sorry kom vist til at oprette indlægget 2 gange... hov

Lykke

• #2   13. feb 2005 Hmmmm. Men det har du vel ikke tænkt dig at tage seriøst forhåbentlig?
    Og sat på plads hvordan? Forhåbentlig ikke truet?

• #3   13. feb 2005 nej han siger bare at jeg er fuld af løgn og at jeg bør holde mund med sådan en påstand, hvis jeg ikke kan kommer med beviser iform af billeder og politirapporter....

Lykke

• #4   13. feb 2005 Lykke... Nårh ja kloge kan vi alle vel være.. Siger ikke Jens manden har noget at skjule..... Meeeeeeeennnnnn.... Han skal måske ha en pude at sidde på... LOL... Det der er vigtigt for os med såkaldte kamphunde er at få ryddet sådanne, undskyld mit franske, idioter der foretager hundekampe af vejen.... Det er det værste jeg nogensinde har hørt om.. Folk sku skamme sig.. Tak fordi du gør opmærksom på problemet...

• #5   13. feb 2005 Hej Lykke.

Jeg har også hørt det rygte. Det er 6-8 år siden.
    Ved ikke om det er rigtigt, men hvis det er, så er det jo ikke noget der foregår et sted hvor alle kan se det.
    Så det er svært og bevise noget, desværre.

Yvette

• #6   13. feb 2005 Bodil.. Interessant det du skriver om de 2 der spændt følger dine hunde... Hvordan fungerer det??????

• #7   13. feb 2005 Hej Bodil... Sorry har lige læst dine profiler... Spændende...

• #8   13. feb 2005 hej Bodil
    det er ikke min påstand at han ikke er medlem herinde... det var noget han selv skrev...

Lykke

• #9   13. feb 2005 Bodil.. Det lyder helt fantastisk... Dejligt at vi har de muligheder for at hjælpe... Og hvor må det også være skønt for hundene.. Meget livsbekræftende.

• #10   13. feb 2005 Hej Heidi M
    Jeg forstår godt at folk der ejer kamphunde... men som ikke bruger dem til kamp, er ivrige for at "aflive" de dårlige rygter... men desværrer (som vi også vil kunne se i udsendelsen på Onsdag) er det et meget stort og udbrdt problem med hundekampe... politiet siger at det bliver værrer og værrer og at de har svært ved at stoppe det.... det er så sørgeligt og jeg kan ikke beskrive den vrede der opstår i mig når jeg hører om det.... det er godt at i der er fornuftige kamphunde ejere kan gøre omverdenen opmærksom på at det er dejlige hunde... i de rigtige hænder...
    jeg havde også mistanke om at den gode Jens, selv var et af de brodne kar...hæ hæ

Lykke

• #11   13. feb 2005 Hej!!!
    At kalde hunde for kamphunde er jo forkert for hverken min amstaff eller ambull er kamphunde da de ikke bliver brugt kamp og hvis folk nu kunne lade vær med at kalde dem det p.. kunne det være at deres dårlige ry måske kunne forsvinde på et tidspunkt.
    Mine hunde er familiehunde og IKKE kamphunde......
    Og folk som bruger hunde til hundekamp skulle spærres inde i al evig tid..

Christina.

• #12   13. feb 2005 Et lille forsigt pip:+ spørgsmål::
    nej, jeg vil ikke kalde nogen hunde for kamphunde - det er menneskabt.
    MEN: de hunde der har i tidernes morgen har været brugt til kamp - havde kuperet ører.
    Det billed ligger i folks underbevidsthed så = kuperede ører = kamphund.!
    Så hvorfor holde fast på denne skik når den får mange til at tænke og udtale ordet "Kamphund"?
    Kunne det ikke aflive lidt af myten at kun importere/opdrætte hunde med ørerne i behold?

Hilsen fra en der selv har halekuperede hunde.
    Karin

• #13   13. feb 2005 Og jo - jeg ser og ved de fleste har deres ører!

Kommentér på:
Hundekamp 2

Annonce