702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Rengøring Rengøring

Hej jeg ville bare høre hvordan jeres vapsere har det med rengøringsmidler såsom koste, støvsugere og afstøvnings ting.

Min ældste hund hader dem og flygter så snart han ser jeg finder dem frem, mens min lille nye hvalp bare vil slå dem ihjel og gør og bider i dem og trækker i dem mens han logre med den skæve hale han har.

Hvad gør jeres hunde? smiley

God weekend smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring
  • #2   3. nov 2012 Hjalmar er så bange når vi støvsuger at han tisser rundt omkring smiley

• #3   3. nov 2012 Hehe, min hvalp elsker også den leg smiley

Wow du kan støvsuge dine smiley så glad er min dog ikke at jeg kan støvsuge ham, så stikker han af smiley

• #5   3. nov 2012 Jeg er spændt på at se hvordan min hvalp reagere på det når jeg får ham hjem, hans mor gøede af støvsugeren som hvalp, men samtidig var hun for nysgerrig til at lade den være. smiley

Meget sjovt at den løber væk når man tager den over mod den, men så selv kommer tilbage igen for at tjekke den når man støvsuger i en anden retning. smiley

• #6   3. nov 2012 Hehe ja min hvalp ved slet ikke hvad han skal gøre af sig selv når jeg finder kost og støvsuger frem. mens den stor stikker halen mellem benene og flygter smiley

• #7   3. nov 2012 Hahaha. smiley

• #8   3. nov 2012 Jeg støvsuger også mine hunde..
    Lasse elsker det... og kommer selv rendende..
    Nanna tænker .. hmmm.... når Lasse har overlevet , så overlever jeg nok også.... og kommer selv hen bagefter..... ......Men Lasse skal først..*GG*

• #9   3. nov 2012 Haha smiley

• #11   3. nov 2012 tezza blir liggende til jeg skubber hende med støvsugeren. det jeg tørrer støv af med, støjer ikke!!

• #12   3. nov 2012 Syntes bare det er så sjovt at se deres enkeltvise reaktioner smiley

• #13   3. nov 2012 Joy er lige glad, og render gerne i vejen : )
    Og man behøver bestemt ikke flytter sig når mor skal støvsuge eller vaske gulvet, det om at være med hvor der sker !!
    Så hvis det skal gå lidt stærkt bliver hun gerne lige lukket lidt væk : ), men det har hun heller intet i mod, så det lidt som hun tænker åh her er dejlig fred ro, de mennesker nogen gange altså !!
    Til gengæld, kan hun ikke fordrage hvis jeg går i bad uden hende, så kan jeg være sikker på hun skubber en masse til døren, og små piver, jeg har ikke helt forstået hvad foreskel det gør om jeg går rent eller går i bad, skøre hund : )

• #14   3. nov 2012 hov glemte lige med min gamle hund faith lærte jeg at jeg aldrig skal støvsuge en hunds hundemad op i støvsugeren igen : )
    Hun havde nogen problemer med sin mave og med at ville spise sin mad, men hun kunne godt kaste rundt med det, meget !!
    Så en dag kom jeg til at støvsuge det op, hun så helt forkert ud i sit lille hoved, for støvsugeren skulle da godt nok ikke have hendes mad, så hun skyndte sig at spise det der var tilbage, efterfølgende når jeg fandt støvsugeren frem så skulle der spises, den støvsuger skulle bare ikke have det smiley
    Sådan er Joy slet ikke, men nu har jeg heller ikke støvsuget mere hundemad op : )

• #15   3. nov 2012 Hehe sjovt du siger det Camilla H for det har begge vores hunde også, hvis man er alene hjemme med dem jaaa... så kan man ikke engang få lov at gå på wc i fred døre skal står åben så de kan rende ind og ud, men heldigvis kun når man er alene, er der andre i huset ja så er de ligeglade smiley

• #16   3. nov 2012 Uffe er ligeglad med alt rengøring..
    Støvsugeren skal gerne slås ihjel når røret er kommet af, så bliver han helt vild, og vil lege med den...
    Da vi fik ham hjem jagtede han støvsugeren, så det tog sin tid og støvsuge for det så komisk ud. Hehe
    Tror snart han er oppe på 2 pk karklude som er blevet slået ihjel når Mor glemmer dem i håndvasken når han er selv hjemme...

• #17   3. nov 2012 hi hi gud det rigtig det du siger, når der er andre her, så er hun faktisk også lige glad, det har jeg slet ikke tænkt på : ) De hunde altså : )

• #18   3. nov 2012 Ja, hvad mon der foregår derinde engang imellem smiley

• #19   3. nov 2012 Zenta æder støvsugeren og stopper først når jeg virkelig skære igennem at NU skal hun lade være! Hun syntes det er sjovt...

Laika er forduftet når jeg finder kosten/støvsugeren frem.

Kommentér på:
Rengøring

Annonce