{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. skånekost {{forumTopicSubject}}

Hej igen.

Min hund får som skrevet i en tidligere tråd skånekost i nogle dage. Det er ved at være sidste dag i dag, men har lige et spørgsmål angående dette. Min hun tisser utrolig meget og har gjort det siden vi kom hjem fra hospitalet og gør det stadig meget. Det er ikke små tissetårer men store (derfor mistænker jeg ikke blærebetændelse), men ville gerne vide om der er nogle der har oplevet dette i forbindelse med skånekost? For hun drikker stort set ikke noget udover det våde der kommer fra risene og kyllingen samt det der hældes over maden. Hun får det 6 gange om dagen. Og hun tisser i hvert fald en gang hvis ikke flere i timen, på nær når hun sover. Håber virkelig nogen kan hjælpe?

Hilsen Sophia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. skånekost
  • #1   23. okt 2012 Jeg har haft cito på skåne kost x flere (man er vel hvalp der skal æde ALT) og han har ikke tisset mere... så jeg ville mene du skulle kontakte dr. dyr og li sikre dig... det er utrolig smertefuldt at ha blærebetændelse.. Ring til dem og hør hvad de mener...:)

• #2   23. okt 2012 Okay tak for svar smiley
    Jeg har ringer til dyrelægen, og venter på en læge ringer tilbage. Hun har ingen smerter overhovedet og tissetårene er meget store søer og de virker til at være meget klare (ikke så tissegult) ?

• #3   23. okt 2012 Du kan ikke se om hvalpen har smerter... Cito har haft blærebetændelse og det opdagede jeg ved at han tissede oftere mere end normalt.. og han virkede heller ikk ti lat ha smerter.. men hunde eller alle dyr viser først de har smerter meget sent..! det har de var naturen og det er et svagshedstegn at den virker syg...

men godt du kontaktede dyrlægen..

• #4   23. okt 2012 Okay, håber ikke det er det. Syntes hun har været igennem nok inden for den seneste uge, det lille pus smiley
    Dyrelægen må bare gerne snart ringe ...

• #5   23. okt 2012 Synes bare ofte at det kommer i bølger... med sygdom... sådan er det ihvertfald med cito.. smiley

• #6   23. okt 2012 Som regel viser blærebetændelse sig med små vandladninger...Er din hund tjekket for sukkersyge. Det giver nemlig store nmængder urin...
    6 gange fodring om dagen???? Hvorfor dette.

• #7   23. okt 2012 Ja var også det jeg mente.
    Nej er hun ikke, men hun er 7 måneder gammel og ikke overvægtig eller noget ? Går ud fra de havde kunne se det på hospitalet da hun tilbragte to nætter der og de lavede massere af prøver for at finde ud af hendes mave-trambetændelse, så mon ikke de havde opdaget det der ? Der var heller ikke noget før hun blev indlagt det er først kommet efter og mener også at de skal drikke meget vand og det gør hun slet ikke tvært i mod smiley ?
    Og mad 6 gange om dagen er fordi hun er på skånekost

• #8   23. okt 2012 Skånekost...Det er så derfor jeg spørger...Har akdrig skulle fodre mine på skånekost 6 gange dagligt..Jo den første dag... Nå mit bud er så også at forbrændingen af 6 gange mad vil five en masse urin...Er spændt på hvad din dyrlæge siger...

• #9   23. okt 2012 Kan dette evt. have noget at gøre med løbetid ? Nogen der ved det ? Har let nettet tyndt hele morgenen/formiddagen for at prøve at finde noget det kan være ?
    Håber meget snart dr. dyr ringer.
    Men ellers er mit bud blærebetændelse.
    Men på den anden side skal hun begynde på "rigtig" mad igen i morgen og tænker derfor jeg måske kan vente og se tiden an, alt efter hvad dyrelægen siger.
    Det er bare forvirrende for hun drikker heller ikke noget særligt vand udover det der kommer over hendes skånetkost.

Og med hensyn til skånekosten så er det var dyrelægen sagde hun skulle have, og det var 6 gang dagligt i små portioner i 4-5 dage...

• #10   23. okt 2012 Har lige læste at hunde godt kan tisse meget under løbetiden, så må hellere oplyse dr. dyr at hun er i løbetid når han ringer smiley

• #11   23. okt 2012 Tak for dit bud smiley jeg håber og satser på det er en blandning er medicin, skånekost og løbetiden , men venter stadig på dr. dyr. Men skal nok give en opdatering når han ringer smiley

• #12   23. okt 2012 Har hørt fra dr. dyr, hun siger jeg skal komme med urinprøve i morgen, så det gør jeg !
    Hvordn pokker jeg skal kunne fange sådan en fra en hund der tisser med numsen helt og jeg mener helt nede ved jorden... hihi (hundes mormor er sat på opgave når hun skal passe hende i morgen).

Go aften alle der har prøvet at hjælpe mig ! smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang. skånekost

Annonce