Spørgsmål ang. skånekost {{forumTopicSubject}}
Hej igen.
Min hund får som skrevet i en tidligere tråd skånekost i nogle dage. Det er ved at være sidste dag i dag, men har lige et spørgsmål angående dette. Min hun tisser utrolig meget og har gjort det siden vi kom hjem fra hospitalet og gør det stadig meget. Det er ikke små tissetårer men store (derfor mistænker jeg ikke blærebetændelse), men ville gerne vide om der er nogle der har oplevet dette i forbindelse med skånekost? For hun drikker stort set ikke noget udover det våde der kommer fra risene og kyllingen samt det der hældes over maden. Hun får det 6 gange om dagen. Og hun tisser i hvert fald en gang hvis ikke flere i timen, på nær når hun sover. Håber virkelig nogen kan hjælpe?
Hilsen Sophia
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.047
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 186
Jeg har ringer til dyrelægen, og venter på en læge ringer tilbage. Hun har ingen smerter overhovedet og tissetårene er meget store søer og de virker til at være meget klare (ikke så tissegult) ?
mar 2012
men godt du kontaktede dyrlægen..
jan 2012
Dyrelægen må bare gerne snart ringe ...
mar 2012
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
6 gange fodring om dagen???? Hvorfor dette.
jan 2012
Nej er hun ikke, men hun er 7 måneder gammel og ikke overvægtig eller noget ? Går ud fra de havde kunne se det på hospitalet da hun tilbragte to nætter der og de lavede massere af prøver for at finde ud af hendes mave-trambetændelse, så mon ikke de havde opdaget det der ? Der var heller ikke noget før hun blev indlagt det er først kommet efter og mener også at de skal drikke meget vand og det gør hun slet ikke tvært i mod ?
Og mad 6 gange om dagen er fordi hun er på skånekost
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
jan 2012
Håber meget snart dr. dyr ringer.
Men ellers er mit bud blærebetændelse.
Men på den anden side skal hun begynde på "rigtig" mad igen i morgen og tænker derfor jeg måske kan vente og se tiden an, alt efter hvad dyrelægen siger.
Det er bare forvirrende for hun drikker heller ikke noget særligt vand udover det der kommer over hendes skånetkost.
Og med hensyn til skånekosten så er det var dyrelægen sagde hun skulle have, og det var 6 gang dagligt i små portioner i 4-5 dage...
jan 2012
jan 2012
jan 2012
Hvordn pokker jeg skal kunne fange sådan en fra en hund der tisser med numsen helt og jeg mener helt nede ved jorden... hihi (hundes mormor er sat på opgave når hun skal passe hende i morgen).
Go aften alle der har prøvet at hjælpe mig !
Spørgsmål ang. skånekost