{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.863 visninger | Oprettet:

hvad er bambi blanding af? {{forumTopicSubject}}

jeg købte for 5 år siden min dejlige hund bambi. jeg fik afvide at hans mor var blanding mellem papillon og chihuahua og at hans far var ren papillon. da bambi var ca 1 år lagde jeg mærke til at han jo faktisk slet ikke lignte andre papilloner, han var alt for stor, og havde mega lange ben. jeg prøvede at få fat i ham der havde solgt mig bambi, men han svarede ikke på mine beskeder og slettede sin mail. jeg ville jo bare se hans søskende om de også så sådan ud. i lang tid har jeg været ligeglad med hvad bambi er foren, for elsker ham jo lige meget hvad, men da jeg forleden var ude at gå, mødte vi en grayhound miniatyre, og det er den eneste hund der nogle sinde har kunne følge med bambi når de lejede, og de løb på samme måde.. grunden til at jeg nu gerne vil hvide hvad han er, er pga de forskellige måder man opdrager og behandler forskellige hunde på. troede bambi havde damp, fordi små hunde ikke opføre sig dom store muskel hunde, men han gør smiley hehe, nogle der kan hjælpe mig? jeg har overhoved ikke forstand på hunde racer og sådan ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er bambi blanding af?
Kommentér på:
hvad er bambi blanding af?

Annonce