{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Mærkelig drøm {{forumTopicSubject}}

Hahaha lidt mærkelig Forum tråd.. men synes bare min drøm var så mærkelig!!

Jeg drømte at Stella havde fået hvalpe (hun er steriliseret!)
Og så blev min mor og jeg sure og tog til dyrlægen for at spørge hvad fanden der foregik. Dyrlægen sagde så, at det kun var omkring 50% af gangene, hvor sterilisering virkede (wtf?) nå.. men så måtte vi jo opdrage de stakkels hvalpe! - der var åbenbart en hanhund som vores nabo havde haft på besøg (i min drøm) som havde parret sig med Stella. Det var åbenbart en mops eller lign. for hvalpene så.. ret så mystiske ud.
Senere var der så også lige pludselig omkring 10 killinger!
Så havde Bambi eller Chili født killinger!!
Endnu mere "HVAD FANDEN!?"
Dyrlægen sagde så, at det var Bambi og Chilis killinger.. Dvs. at disse to søskende, åbenbart havde parret sig og fået killinger. OG BAMBI VAR ÅBENBART EN DRENG!? - hvorfor havde vi ikke liiige set "hans" nosser?
Nå.. men så var hele vores hus fyldt med killinger og hvalpe. Hyggelig drøm.

Synes lige den skulle deles smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig drøm
  • #1   26. maj 2008 hahaha hvor grinern! det er besynderligt man ka drømme noget så mærkeligt nogen gange :o/

jeg drømmer os tit mærkelige drømme hvor man os bare tænker "what the fuck"! smiley

• #2   26. maj 2008 Ja, ikke? xD
    Det sjoveste er nok, når jeg snakker i søvne.
    Min kæreste sagde på et tidspunkt, at jeg havde sat mig op en gang (for laaaaaaang tid siden) og sagt "Mwjaaahw.. lyder jeg ikke som en kat nu? Mjwaaawhaj.. lyder jeg som en kat nu?"
    og så bare lagt mig ned igen og sovet videre xD

• #3   26. maj 2008 haha jo det er skægt. jeg snakker os i søvne, og går i søvne (ik så sjovt). faktisk ret uhyggeligt!

Nogengange går jeg op og begynder at tage tøj på :o/ kæresten ligger bare og tænker "what the fuck".... skælder os ud i søvne, og græder i søvne..... jeg er wierd!

man må sige jeg er søvngænger

Kommentér på:
Mærkelig drøm

Annonce