Hundepension Hafran {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg vil høre, om der er nogle herinde, som har erfaringer med hundepension Hafran v. Åbenrå i sønderjylland.?
Vi skal nemlig til sjælland til jul, og vores hund ved ikke noget værre end at køre i bil.
Desuden er han vant til at kunne komme ind og ud når det passer ham, og løbe frit rundt i haven, ved siden af vores gå ture. Det er bare ikke muligt for ham ved vores familie på sjælland, der kan han kun komme ud i snor, og det er inde midt i byen, så der er ikke nogen ordentlige steder at gå med ham.
Så hvor meget jeg end hader at aflevere ham i en pension, og især i julen, så er der ingen tvivl om at det er det bedste for ham.. Han har jo ikke samme opfattelse af julen som vi har, så det bliver nok hårdest for mig.. :S
Men men men, så er det jo så træls at den hundepension vi normalt bruger, selvfølgelig har lukket julen over, og derfor har vi bestil plads ved "Hafran". En pension vi aldrig har bugt før, så det er jeg ikke helt tryg ved..
Vi skal ned og se stedet og snakke med ejerne imorgen, for jeg vil være så sikker som jeg kan blive, på at han kommer et godt sted hen, i de dage..
Mit spørgsmål er jo så, om der er nogle herinde der har erfaringer med benævnte hundepension, gode/dårlige?
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.496
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 27
Men de skriver på deres hjemme side, at de går tur med hundende.. Dette er jeg bestemt ikke tryg ved, fremmede mennesker, et fremmed sted og en hund som er en håndfuld i snor.. :S
jul 2012
Nu er min Max heller ikke så robust som din lyder til, så skulle jeg sende ham i pension, så blev det her: (link fjernet)
dec 2010
Den du henviser til, har vi været inde og kigge på, men er lidt utryg, ved at stedet er så nyt, og hun derfor ikke har så meget erfaring med det endnu.. Selvom det ser super lækkert ud..
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 929
jul 2012
Jeg ved, at hun har mange gengangere, og skulle det være dårligt, så kom de næppe igen
dec 2010
Siger bestemt heller ikke det er skidt, fordi det er nyt.. Min indtryk fra hjemmesiden, var bare at hun ikke havde så meget erfaring, og det var det der gjorde mig utryg..
Men kan være jeg skal kigge lidt nærmere på hende hvis ikke den anden kan leve op til mine krav..
Hundepension Hafran