{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.915 visninger | Oprettet:

Hundepension Hafran {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg vil høre, om der er nogle herinde, som har erfaringer med hundepension Hafran v. Åbenrå i sønderjylland.?

Vi skal nemlig til sjælland til jul, og vores hund ved ikke noget værre end at køre i bil.
Desuden er han vant til at kunne komme ind og ud når det passer ham, og løbe frit rundt i haven, ved siden af vores gå ture. Det er bare ikke muligt for ham ved vores familie på sjælland, der kan han kun komme ud i snor, og det er inde midt i byen, så der er ikke nogen ordentlige steder at gå med ham.

Så hvor meget jeg end hader at aflevere ham i en pension, og især i julen, så er der ingen tvivl om at det er det bedste for ham.. Han har jo ikke samme opfattelse af julen som vi har, så det bliver nok hårdest for mig.. :S

Men men men, så er det jo så træls at den hundepension vi normalt bruger, selvfølgelig har lukket julen over, og derfor har vi bestil plads ved "Hafran". En pension vi aldrig har bugt før, så det er jeg ikke helt tryg ved..

Vi skal ned og se stedet og snakke med ejerne imorgen, for jeg vil være så sikker som jeg kan blive, på at han kommer et godt sted hen, i de dage..

Mit spørgsmål er jo så, om der er nogle herinde der har erfaringer med benævnte hundepension, gode/dårlige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension Hafran
  • #1   10. okt 2012 Tja jeg har ikke selv erfaring med dem, men de har mange hunde inde. Det var ikke et sted, jeg ville aflevere min alene pga. størrelsen. Med alle de hunde har jeg ikke tiltro til, at de når at være nok for den enkelte.

• #2   10. okt 2012 Størrelsen er nu ikke en af mine bekymringer han har før været ved doxx ved Kolding, som også er et stort sted, uden problemer.
    Men de skriver på deres hjemme side, at de går tur med hundende.. Dette er jeg bestemt ikke tryg ved, fremmede mennesker, et fremmed sted og en hund som er en håndfuld i snor.. :S

• #3   10. okt 2012 Det gør de fleste kenneler vist.

Nu er min Max heller ikke så robust som din lyder til, så skulle jeg sende ham i pension, så blev det her: (link fjernet)

• #4   10. okt 2012 Okay, altså de to vi plejer at komme i, Doxx og Strygsdam, de har begge store indhegnede område, hvor hundene får lov at løbe og lege frit, der er ikke noget med gå ture i snor..
    Den du henviser til, har vi været inde og kigge på, men er lidt utryg, ved at stedet er så nyt, og hun derfor ikke har så meget erfaring med det endnu.. Selvom det ser super lækkert ud.. smiley

• #5   10. okt 2012 Mine forældre vrugte Hafran til Ida da hun endnu levede og de var vist godt tilfredse, hun kom der i hvert fald mere end en gang, og kom altid fin slank tilbage, haha, hun levede godt derhjemme med tørfoder, masser af kiks og de fleste dage rester af aftensmad...

• #6   10. okt 2012 Dorthe, hun har så mange års erfaringer med hunde. Så selvom det er nyt, behøver det ikke at være skidt smiley

Jeg ved, at hun har mange gengangere, og skulle det være dårligt, så kom de næppe igen smiley

• #7   10. okt 2012 Hehe det er også det vores primært lever af.. smiley Men han er god til at holde vægten..

Siger bestemt heller ikke det er skidt, fordi det er nyt.. Min indtryk fra hjemmesiden, var bare at hun ikke havde så meget erfaring, og det var det der gjorde mig utryg..
    Men kan være jeg skal kigge lidt nærmere på hende hvis ikke den anden kan leve op til mine krav.. smiley

Kommentér på:
Hundepension Hafran

Annonce