{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension
  • #1   2. apr 2007 Øv øv øv... Min store drøm er at åbne min egen hundedagpleje/pension... Det kan bare ikke lade sig gøre til sommer.
    Jeg kender ikke personligt de omtalte, men jeg synes at det lyder lidt som om at Hafran ikke vil påtage sig nogen ansvar. Udfra deres hjemmeside. Men om det er sådan ved jeg ikke.
    Jeg synes du skal besøge dem begge to og se hvor du og din hund føler sig bedst tilpas.
    Er du i tvivl om noget, er du vel komme til at skrive, da jeg har stort set alle love/regler liggende.

• #2   16. apr 2007 Jeg har haft min gamle hund passet ved Hafran, det var både den og jeg glad for. Jeg synes de er nogle søde mennesker, og især, så virker de glade for hunde- det betyder en del for mig.Men det skal vist bestilles nu.

Ellers så er der kennel SUS ved Birgit Brandt. Deres bure/ hundegårde er ikke så store, men de lufter dem til gengæld meget.

• #3   18. apr 2007 hej Annika..

Tak for rådet. har fundet en ude ved tønder i Gærup som jeg skal ud og kigge lidt nærmere på. Hun var bare så sød at snakke med at det var helt sikkert der vi skal have dem passet. og så var det slet ikke så dyrt for 2 hunde incl. foder..

• #4   18. apr 2007 Den har jeg også kun hørt godt om. Jeg har godt nok ikke brugt den selv- det er ikke så tit jeg har råd til at sende mine 4 hunde i pension...Det koster jo en del når man er oppe på det antal:o/

• #5   25. maj 2007 Hafran de er rigtig søde og dygtige der ude! min veninde har haft hendes hund derude! og det er gået rigtig godt med den der ude! og foderet hun køre med dder ude er skide godt bruge selv det foder til begge mine hunde! buerne er store nok til der kan være to hunde i et

• #6   26. maj 2007 Annika C... hende i Gærup hundepension er faktisk slet ikke så dyr. hun skal have 140 kr i døgnet incl alt for 2 hunde..

Kommentér på:
Hundepension

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce