{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

at rejse fra basserne :( {{forumTopicSubject}}

Heej HG smiley

Hvordan har i det med at skulle på ferie uden jeres hund/hunde?

Jeg er i USA med min mor i 14 dage, vi har været her i 2 dage nu og puha jeg savner mine piger og ikke mindst min kæreste.
Så dem på skype den anden dag og kunne ikke lade vær med at tude.
Kæresten og jeg har været sammen i 27 måneder og har aldrig været adskildt før - (han flyttede ind samme dag vi blev kærester)
Og har heller aldrig været væk fra mine piger i mere end et døgn, så har det lidt hårdt lige nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at rejse fra basserne :(
  • #1   8. okt 2012 Uhh.. Har været væk fra Cindy en enkelt overnatning og skal det igen til min fødseldag.. Men ville da nok synes det var hårdt at skulle være væk fra hende i længere tid..

• #2   8. okt 2012 Jeg var på en forlænget weekend i England i novembers til kusines bryllup, og drengene blev passet herhjemme af min reserve-bror..

men hold op jeg savnede dem selvom jeg vidste de var i gode hænder. Han var heldigvis god til at skrive og fortælle at det hele gik godt

• #3   8. okt 2012 Synes godt nok også det er hårdt. Bare da min kæreste sagde i lufthaven inden vi tog afsted at han nok skulle passe godt på dem, begyndte jeg at græde.
    Har altid sagt at jeg skulle ha dem med på ferie, så det ville kun være sommerhus eller sådan. Så hiver mor mig lige med til USA for at møde hele den familie som jeg ikke vidste jeg havde, så der kører bare en hel masse rundt i hovedet på mig.

• #4   8. okt 2012 Karina J: jeg ser dem på skype, men de forstår jo ikke at kigge ind i en skræm smiley

• #5   8. okt 2012 Karina:
    Jeg så slet ikke mine, men min "bror" kommer her tit, og kender dem godt, så det var en stor tryghed at vide at de var i gode hænder

Men at det er svært, tror ejg bare er naturligt, fordi man holder af de små smiley

• #6   8. okt 2012 Nyd nu din ferie - det er ikke så tit man har mulighed for at komme til så fantastisk et land som USa

• #8   8. okt 2012 Da min kæreste og jeg var i Frankrig i sommerferien og Bella var i pension, var jeg ærlig talt på nippet til at tude da vi afleverede hende, men mine svigerforældre kender hende der har pensionen og hun havde haft en prøveovernatning noget tid inden.

Men da først vi var på vej mod Frankrig, havde jeg ikke de store skrubler. Da vi så var i Frankrig og der bare var så mange der havde cocker spaniels, jo, så savnede jeg hende frygtelig meget. Men når først jeg kom rundt og fik set alt det vi gerne ville i Frankrig, så var savnet ikke så stort. Ikke at jeg ikke savnede hende, men der var bare også så mange andre ting at tænke på og opleve smiley

Så jeg har det faktisk okay med at tage på ferie uden Bella smiley

....det skal lige siges at jeg har været på en del mini-ferier uden Bella før, bl.a. på weekend til Hamborg og Oslo.

• #9   8. okt 2012 Jeg tænker heller ikke på dem hele tiden, men når jeg lige ser en hund så er det svært ikke at tænke på dem. Glæder mig nu til at komme hjem til dem igen, da det jo er mig der passer dem normalt (det meste af tiden)
    Jeg nyder de fleste af de ting vi laver, nu har vi ikke været ude at se noget endnu. Men i morgen skal jeg i DOGSHOP og finde en ny trøje til lillepige.

• #10   8. okt 2012 I august denne sommer kom Keesha med min søn hjem til hans far i planlagt 2 uger, foedi jeg den ene weekend skulle til sommerfest og derefter til Smukfest i Skanderborg. (Jeg har normalt kun min søn hver qeekend og niget mere i skoleferierne)
    De første dage syntes jeg det var ok, men et par dage hjemme uden hund og knægt virkede lidt tomt. Det glemte jeg så helt under fedtivalen, indtil fredag aften, hvor jeh måtte tage hjem p.g.a. en knæskade, og så var det jo godt hunden ikke var her, for jeg kunne ikke gå.

Men efter weekenden syntes jeg godtnok her var stille og tomt smiley

Jeg var dog helt rolig for min søn ringede dagligt og fortalte om deres udflugter og hvor super godt det gik.:-)
    Jeg er overbevist om, at vi selv savner hundebasserne metr end de savner os.
    Man skal bare nyde ferien så længe det varer, og gllde sig over at hunden(e) er i gode hænder smiley

• #11   8. okt 2012 Jeg kommer altid til at savne hundene når jeg er på ferie, men tror mere det er mig der savner dem end omvendt smiley Efter 3 dages ferie mangler de bare rigtig meget, fordi jeg er vant til de er over det hele herhjemme. De er en fast hundepension de bliver passet af når vi er afsted og de hyler hele vejen op ad grusvejen til pensionen når vi kommer derud og har overhovedet ikke tid til at sige farvel til os for de ved de skal ud og gå en tur med pensionsejerne og det gør det meget lettere at vide at de er ret så ligeglade med om jeg kører på ferie for nu er de også på ferie smiley

• #12   8. okt 2012 Vi skal aflevere pigerne i pension i dag. Puh... Jeg kan ikke lide at efterlade dem. Jeg er sikker på at de nok skal få det godt, for pensionen er særligt udvalgt, men alligevel ville jeg hellere have dem med. Det går bare ikke når vi skal flyve.

• #13   8. okt 2012 Jeg skulle i Sommerhus engang, første gang jeg skulle være væk fra Trille. jeg tudet hele vejen Til Grenå, jeg må have været ulidelig at være sammen med, sikke en lyseslukker...

• #14   8. okt 2012 Jeg skal være væk fra min lille basse i julen i 10 dage, og på det tidspunkt er hun kun 3 ½ måned smiley Min kæreste passer hende, og det gør han uden tvivl godt, men det bliver svært!

• #16   8. okt 2012 Vi overvejer at købe campingvogn, så hundene kan komme med på ferie altid.
    Hvis jeg er væk et par dage savner jeg dem virkelig meget! Måske ville det være anderledes hvis de blev passet af nogen i familien...

Jer der har kærester der går ligeså meget op i hundene som i selv gør, i er virkelig heldige!!!

• #17   8. okt 2012 Tror også jeg savner dem mere end de savner mig. Ved dog at den ene (ikke oprettet) har svært ved det, da hun ikke er så god til fremmed og siden min kæreste løftede på hende fordi hun ikke gad og ud i regnvejr, så gemmer hun sig lidt for ham. Hun er 12 år og har haft hende i 9 år, og hver gang vi har været på familie ferie og de skulle passes, stak hun altid af, dagen inden vi kom hjem. Hun løb dog op til min fars gamle lejelighed, og bor 200 meter fra den nu, så hvis hun laver en runner den her gang, så ved vi hvor vi skal lede. Men er blevet bedre til at styre mig siden i torsdags.

Kommentér på:
at rejse fra basserne :(

Annonce