{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

at rejse... uden dyr {{forumTopicSubject}}

12 dage uden mine dyr!!! Det bliver dælme hårdt. Igår gik det lige op for mig, at jeg aldrig har været væk fra hunden mere end 2 dage, og katten har jeg kun været væk fra et par timer! Skal aflevere begge dyr i morgen, og skal så sove helt alene (dog med kæresten:-)) til torsdag. Tror slet ikke jeg kan falde i søvn uden en kat på hovedet og en hund på fødderne. Har fået venner og familie til at tage sig af dyrene, så de skal nu nok få det godt. Det er værre med mig:-/

Min kæreste og forældre synes jeg er tåbelig, men nørrrj, hvor bliver det altså hårdt:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at rejse... uden dyr
  • #2   14. jul 2009 Jeg forstår dig godt, det bliver forfærdelig men man overlever smiley

• #3   14. jul 2009 Kender det... Plejer nu at klarer de første tre dage rimeligt , meeen så går det osse galt *SS* Så vil jeg bare gerne hjem igen ...

• #5   14. jul 2009 Godt at vide, at man ikke er den eneste, der er småtosset:-) - Har også sørget for at få udlandstelefoni på min telefon, for liiige at kunne ringe hjem og høre:-)

• #6   14. jul 2009 ihh hvor jeg kender det, når vi skal rejse kommer han i pension, og sidste gang tudede jeg da vi kørte derfra, han sku være der 6 dage, puha det var hårdt... den lille bliver passet hos svigerfar så der bekymre jeg mig slet ikke ud over jeg ved hun har taget på når vi kommer hjem for hun bliver r..forkælet med pølser og andet guf

• #7   14. jul 2009 uha.. det er altså det væreste....
    Jeg har engang været væk fra min Chang i 5 uger fordi vi tog til thailand.... nøøøøj jeg brugte mange penge på at ringe hjem og høre til ham.... men sikke en glad vaps jeg havde da jeg kom hjem... han hentede mig nede på stadionen med min mor.... total gensynsglæde!!!

• #8   14. jul 2009 Jeg har hellere ikke været særlig lang tid væk fra min hunde <33
    Men nu glæder jeg til jeg skal på bornholm vist i 10 dage tror jeg og der skal vi have vores 2 hunde med og min mors kærestes hund med så 3 hunde skal vi have med til bornholm. Min mor siger hun nemlig ikke ville kunne klare at sætte sine hunde på pension centeret i 10 dage <33 <33 og så bliver turen nok hyggeligere med hunde smiley Marsvinene skal dog ikke med de bliver passet af familien.. Det ville blive lidt for besværligt ellers har vi dem dog med normalt i sommerhus smiley

• #9   14. jul 2009 så skal i ovre i den skønne bornholmske natur.... kan kun sige her er skønt

• #10   14. jul 2009 Ja det skal nok blive rigtig hyggeligt smiley

Kommentér på:
at rejse... uden dyr

Annonce