{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Jeg bliver så fandens harm... {{forumTopicSubject}}

Jeg er på facebook medlem, af et par genbrugs sider... Og bare i dag, har jeg set to tilfælde af dyr der bliver sat til salg... På en måde, der bare gør mig så godt gal!

Dyr 1: En lille kattekilling, starter med at blive sat til salg for 200 kr. med alt tilbehør til. Der efter falder prisen, 10 kr. et par gange.. Og til sidst står der bare "Byd".

Dyr 2: En hundehvalp bliver sat til salg, for 1500 kr. med alt tilbehør. Eller byd på hende, står der så i slutningen af teksten... Men man skal endelig bare spørge til den, for så vil hun fortælle alt.

Øv øv øv øv, er det virkelig måden at handle med dyr på? Jeg synes det er helt grotesk..

BØVS herfra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bliver så fandens harm...
  • #1   4. okt 2012 Harm? Er du jyde, har aldrig hørt det ord før smiley

Men ja syntes godt nok det er træls, eller dem som sælger hunde pga flytning. Ved godt at en flytning kan komme hurtigt. Men hvis jeg skulle flytte ville jeg da ha min bedste ven med smiley

• #3   4. okt 2012 Kun halvt smiley men det er et godt ord at bruge, den skal jyderne ha' smiley

Men harm hvad betyder det? smiley

• #4   4. okt 2012 Harm er lidt et andet ord for forarget smiley

Jeg bruger i øvrigt både harm og træls i mit ordforåd, men jeg er også Københavner, bosat i Jylland smiley

Der kan være mange grunde til at folk skal af med dyr og jeg vil ikke umiddelbart gøre mig til dommer. Dog syntes jeg at dem der sælger dyr, gerne må have en vis portion skepsis over hvem de sælger til.

• #5   4. okt 2012 Nej, er ikke jyde. Er bare fynbo, bosat i Nordjylland smiley Og harm, bliver også brugt på Fyn ;P

Vil heller ikke gøre mig selv til dommer her smiley Og ved godt der kan være mange grunde, men synes bare ikke måden at sælge på er helt okay. Selvom man sagtens kan have skepsis til købere, på denne måde ved salg.. smiley

Kommentér på:
Jeg bliver så fandens harm...

Annonce