{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

Så fik hun fred :'(( {{forumTopicSubject}}

I fredags fik jeg sagt farvel til min smukke toller tøs, og sendt hende op til alle de andre dejlige himmelhunde.

Weekenden har været rigtig hård at komme igennem! Jeg har fået ryddet op i alle Malou's ting. Det meste fik mine forældre til deres hunde. Har også gemt lidt, til den nye hund der sikkert vil komme ude i fremtiden!

Men hold da op hvor er det bare tomt i lejligheden. Er van til hun fulgte efter mig når jeg gik fra rum til rum. Savner de lange gåture vi gik sammen. Savner at komme ud og træne med hende. Hun har givet mig så mange gode oplevelser jeg ALDRIG vil glemme :')

Når hun var sammen med mennesker hun kendte var hun den perfekte familiehund. Min niece på 5 kunne gøre alt ved hende, og når Malou ikke gad mere gik hun hen i sin kurv. Savner hendes små lyde som hun ofte kom med når hun mente der skulle ske noget, eller bare var træt og veltilpas!

Men ved hun har det bedre nu hvor hun er. Det var det helt rigtig beslutning, selvom det ikke var nemt at tage den! smiley Hun vil altid have et helt særlig plads i mit hjerte smiley

Vi ses Malou, vil aldrig glemme dig!!
R.I.P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik hun fred :'((
Kommentér på:
Så fik hun fred :'((

Annonce