{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

møg hvalp ;) {{forumTopicSubject}}

han har lært tricks af Hunden har han..
"vi-jager-mennesket-op-af-sengen-så-der-er-mere-plads-til-os" tricket...

blev pænt hevet op af sengen kl 730, for at smide hvapperen ud og tisse og spise.. jeg tuller rundt og gør klar til at gå en lille tur når han er færdig med morgenmaden..
men kan ski ikke finde dyret, han er jo kravlet op i seng igen!! ..

så nu kan jeg sidde her med min kaffe og vente på at de to gider fise ud af dynen så vi kan gå morgen tur smiley

flere der har hygge puttere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møg hvalp ;)
  • #2   29. sep 2012 Åh ja, her hygge puttes der også! smiley

Har pt 3 vapser under dynen og INGEN af dem vil op. Og vi skal ud af døren om 20 min. til fødselsdag, og ingen af hundene er luftet eller fodret endnu. Så er snart nødt til at hive dynen af dem:)

• #3   29. sep 2012 ulla: jeps jeg er meget godt trænet smiley .. Hunden er enormt god til at træne mennesker *GG* og hvapperen er ikke sen til at lære det smiley

Mr: eeeeej du kan da ikke bare hive dynen af de stakkels stakkels dyr!!! de melder dig smiley

• #4   29. sep 2012 Ja det gjorde de nok hvis de kunne smiley

Men fik hevet dem op, smidt dem i haven og så stod de bare klistret op ad vinduet for de ville sq ikk ud i regnen smiley men de kom ud og de fik mad og vi kom til fødselsdag kun 20 min forsinket smiley

• #5   29. sep 2012 Cully og Toby vil gerne ud tidligt om morgenen, men Amy som er på billedet hun er udpræget B-hund og bliver under dynen når jeg er stået op. Hun står helst op sidst på formiddagen, hvis hun kan bestemme selv.

profilbillede
Kommentér på:
møg hvalp ;)

Annonce