{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Møg hund... :-) {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg skulle i seng i går aftes undre jeg mig over der ligger en masse skum stykker i hele sengen og kigger efetr en bamse der måske er blevet dræbt, men nej desværre ikke det var min hovedpude der var død, Fluffy havde sku bidt halvdelen af den i små stykker og selvfølgelig lige der hvor man normalt ligger med hoved.... Dejlig hund.... Jeg viste godt hun havde leget inde i sengen med min ene kat for det gør de hver aften, men hun har altså ikke bidt i noget siden hun var hvalp og det må siges at være et par dage siden eftersom hun bliver 5 år til marts.... Så jeg har været ude og købe ny pude i dag og den bliver så fremover lagt væk når jeg står op om morgen....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg hund... :-)
  • #1   3. nov 2009 Åh de søde hunde smiley De bidrager med både gode og dårlige overraskelser, men man kan alligevel ikke lade være med at grine lidt af dem.. Min havde kastet op mitd på min mors dyne den anden dag. Det er risikoen ved at lade dem putte i sengen smiley

• #2   3. nov 2009 Ja de er skøre de hunde, grinede bare af hende imens jeg samlede op efetr hende, for der lå hun midt i sengen og logrede med hele røven...*LOL*

Stinne tro mig der har jeg været da hun var hvalp var det nemlig min dobbeltdyne der var det store hit og det var imens jeg sov med den om natten....

• #3   4. nov 2009 Kia har dræbt min topmadras men har ikke råd til en ny så hun kommer selv til at ligge på hullet :o)

Fluffy har da bare tænkt at hendes moar da godt kunne trænge til en ny pude :o)

• #4   4. nov 2009 stakkel!

Coda har også fået en ide med at det er helt okay at stjæle sære ting når hun ikke bliver set!
    Fx sokker, hjemmesko, stofrester, toiletruller!! Argh! ikke så populært her i huset.. og hun bliver så ked af det når man skælder ud for det smiley ikke nemt

• #5   4. nov 2009 Sanne hendes mor var altså ikke enig for nu havde jeg endelig fundet en pude jeg lå godt på især med min dårlige ryg og piskesmæld.... Men nej nej, nu må jeg lede efter en ny...

Jeg er dog ikke i tvivl om hun har hygget sig smiley

Kommentér på:
Møg hund... :-)

Annonce