{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Møg hund! {{forumTopicSubject}}

Ja her til mogen har jeg en rigtig dejlig glad hund! Hun var så morgen glad og skulle nussen, og hele 2 gange blev hun så ivrig at hun hoppede op i sengen, hvor jeg bare tog hende ned, da hun ikke må være der.. Hun plejer ikke at kunne komme op, men hun kom altså op.

Så hoppede jeg lige i et hurtigt bad og lader hende være i soveværelse og køkken.. Ja de 5 min jeg tog i badet var nok for hende - hun var hoppet op i sengen og fundet mors telefon under min hovedpude, hvor der også ligger et tøjdyr og ja selvfølgelig har hun gennemtygget den! Allerede da jeg kom ind af døren kunne jeg se hende sænke hovedet og kigge væk! Altså den dumme hund - min splinter nye telefon jeg knap har haft i 1 måned!

Men det gode er at det er det første hun æder ud over opladeren kæresten havde ladet ligge på gulvet i går... Og hun er lidt undskyldt da hun er i gang med at skifte tænder, men alligevel nøg træls!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg hund!
  • #1   4. jan 2008 Connie * - Ikke ligfe dte man tænker over når det er første gang hun er kommet op i sengen uden hjælp... Og så var den gemt under hovedpuden... Opladeren var vi selv ude om :o)

• #2   4. jan 2008 ej hvor træls hahha,

zenta har også engang gjordt det,.. så fik min far en ny telefon.. oså gravede hun bare den nye ned ude i havenm så efter han havde ringet ti gange og han kunne høre den var ude i haven fand han den så gravede lettere ned haha smiley

• #3   4. jan 2008 tro mig jeg kender det godt!
    Dollar har velt haft spist..
    3 opladere
    2 telefon æsker (det skal siges at min kæreste tit køber ny telefon og sælger den videre... puha hun har været tæt på at blive aflivet et par gange af ham ;))
    flere kuglepenne
    tonsvis af papir
    toiletpapir
    lidt af en dyne
    1 trøje
    Rigtig mange ledninger
    Gennemtygget en skoreol
    2-3 par sko (1 par helt kaput! De andre var det delvist kun snørrebåndene det gik ud over)

Og det er lige hvad jeg kan huske sådan umiddelbart smiley
    hehe hun er ikke så slem mere... -med mindre hun er alene hjemme så kan jeg love dig at tyggetøjet kommet iang og finder ALT!

• #4   4. jan 2008 Vores gør det konstant, når vi ikk er hjemme. Og hun tager alt hva hun ka få bisserne i. Det er pisse irriterende!

• #5   4. jan 2008 Jeg kan se vingerne vokse og vokse på mine hunde......*LOOOOOL*

• #6   4. jan 2008 Ja det er meget træls - men hvorfor ikek telefonen i dag når opladeren røg til den i går og jeg intet strøm kunne få på smiley Lidt klog er hun vel!

• #7   4. jan 2008 Mia gør det ikke mere, men julius er jo kun snart 12 uger og han har spist en oplader, flere dinosauere af min søns, en bamse og 6 par sko/ støvlers lynlåse. samt snørrebånd. jeg har købt noget til ham at bide i og håber det hjælper.og stiller så fodtøjet et andet sted for fremtiden.

• #8   4. jan 2008 Ja sko har hun da taget men ikke ødelagt...

Er overbevist om at det er Ozzy der har lært hende det i søndags - det var derfor de hang ud sammen!

• #9   4. jan 2008 Jeaci gjorde det også da hun bar mindre:/
    Hun fik ødlagt 3 computermus og et stole læn (Eller hva det hedder!)

• #10   4. jan 2008 He he kom lige til at tænke på den gang jeg ikke kunne finde min computermus og katten lå med ledningen i munden i vinduet! He he så nuttet at hun havde stjålet den :o)

• #11   4. jan 2008 man skal passe på med at lade ting ligge - min hanhund fik fat i TV fjernbetjeningen og bed igennem til batteriet hvor han fik bidt hul (jeg var i køkkenet og troede han lå og gumlede på et kødben!) - pludselig skrig og skrål og han havde fået batterisyre på tungen og højre side af munden ned til drøvlen - dyrlægen sagde han havde været heldig, at syren ikke var nået længere ned i halsen !!! der gik 3 mdr før Mickey kunne tygge i højre side af munden og den dag græd jeg, for så vidste jeg kan ville få det godt igen - idag er der kun en lille krusning ved læben og jeg ved det er fra den dag han bed i et batteri ! så pas på .............

• #12   4. jan 2008 Mette H: ja, vingerne vokser sandelig også på mine efter at have læst denne tråd (-;

• #13   4. jan 2008 Pia P - Pyha lyder ikek rart... det tænker man da lige lidt ekstra over!

Lars E - Er overbevist om dte er ham, for på vej hjem i bilen havde hun alle tænder, men da hun så havde leget i 30 min med Tezza manglede 2 fortænder - så nu er jeg forsigtig med de små tænder som er på vej ud - der er røget 4 i alt siden søndag :o)

Kommentér på:
Møg hund!

Annonce