{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Hvad gør i på køreturen? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp der er blevet køresyg lidt efter hun er kommet hjem til os.. Og vi træner og træner med det køren, men hun kaster op hver gang:( Jeg har hende ikke i bur da jeg ikke vil ha hende smurt ind i opkast...
Så mit spørgsmål er, hvad gør i med jeres hund når i kører tur...

Hvad er jeres forslag til mig.? Gør jeg noget forkert?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør i på køreturen?
  • #1   24. sep 2012 Vores gamle hund var voldsomt køresyg.
    Vi har en varevogn og hunden var placeret bagerst i et bur. Vi rykkede buret op foran bagakslen og det løste problemet.

En anden ting, der kan løse problemet er, at hunden ikke kan se ud, når I kører.

Men - det afhænger jo lidt af, om hun bliver køresyg af psykiske årsager, eller på grund af balancen.

• #2   24. sep 2012 mine 4 er ikke køresyge, men har en veninde der bruger ingefær til hendes hund, det hjælper på køresygen

• #4   24. sep 2012 Isabelle, det tvivler jeg stærkt på at hun har - både på grund af min egen oplevelse, men også fordi antihistaminer faktisk virker ret effektivt på hundens køresyge - når den er fysisk betinget.

Er den psykisk betinget, så er der jo zylkene og dap - og sikkert en masse andre beroligende stoffer, der ikke er så kraftige, men virkningsfulde.

• #8   24. sep 2012 Har lige lært på et massagekursus for hunde, at der sidder et punkt under poterne på bagbenene. Man skal trykke m en finger (ikke hårdt - prøve sig frem) i hullet lige før den bagerste trædepude. Virker beroligende og mod køresyge.

• #9   24. sep 2012 Hun får aldrig mad inden vi skal ud og køre.. Men hun savler sommetider med det samme hun kommer i bilen, det er lidt forskelligt.. Jeg sidder med hende foran så der ikk er bræk over det hele.. Syns bare det er så synd hun blir køresyg

Kommentér på:
Hvad gør i på køreturen?

Annonce