{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Hvad gør i på køreturen? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp der er blevet køresyg lidt efter hun er kommet hjem til os.. Og vi træner og træner med det køren, men hun kaster op hver gang:( Jeg har hende ikke i bur da jeg ikke vil ha hende smurt ind i opkast...
Så mit spørgsmål er, hvad gør i med jeres hund når i kører tur...

Hvad er jeres forslag til mig.? Gør jeg noget forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør i på køreturen?
  • #1   24. sep 2012 Vores gamle hund var voldsomt køresyg.
    Vi har en varevogn og hunden var placeret bagerst i et bur. Vi rykkede buret op foran bagakslen og det løste problemet.

En anden ting, der kan løse problemet er, at hunden ikke kan se ud, når I kører.

Men - det afhænger jo lidt af, om hun bliver køresyg af psykiske årsager, eller på grund af balancen.

• #2   24. sep 2012 mine 4 er ikke køresyge, men har en veninde der bruger ingefær til hendes hund, det hjælper på køresygen

• #4   24. sep 2012 Isabelle, det tvivler jeg stærkt på at hun har - både på grund af min egen oplevelse, men også fordi antihistaminer faktisk virker ret effektivt på hundens køresyge - når den er fysisk betinget.

Er den psykisk betinget, så er der jo zylkene og dap - og sikkert en masse andre beroligende stoffer, der ikke er så kraftige, men virkningsfulde.

• #8   24. sep 2012 Har lige lært på et massagekursus for hunde, at der sidder et punkt under poterne på bagbenene. Man skal trykke m en finger (ikke hårdt - prøve sig frem) i hullet lige før den bagerste trædepude. Virker beroligende og mod køresyge.

• #9   24. sep 2012 Hun får aldrig mad inden vi skal ud og køre.. Men hun savler sommetider med det samme hun kommer i bilen, det er lidt forskelligt.. Jeg sidder med hende foran så der ikk er bræk over det hele.. Syns bare det er så synd hun blir køresyg

Kommentér på:
Hvad gør i på køreturen?

Annonce