{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Har savnet sin moar {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu været væk 2 hele weekender i træk pga. hundeudstilling, hvor jeg har haft min anden hund med.
Den første weekend har Riiini selvfølgelig savnet mig, men stillet sig tilfreds med min mand.
Men her nr. 2 weekend, har han ikke rigtig ville spise. Han er ellers MEGET madglad og man skal ikke tabe noget på gulvet før han er over det næsten hurtigere end det kunne nå at ramme gulvet.
Men da min mand her i weekenden tabte et lille stykke brød med ost, kiggede Riiini bare op på ham. Morgenmad og aftensmad har heller ikke haft større interesse.
Her til aften var jeg så til et arrangement med arbejdet og der ville han heller ikke spise sin aftensmad mens jeg ikke var hjemme. Så snart jeg var inde af døren, skyndte han sig at spise.
Lidt synd at han savner så meget. Jeg kan jo ikke være hjemme altid udover arbejdstiden. Han tager selvfølgelig ikke skade af at miste et par måltider, han er jo sund og rask. Men man mærker bare hvor knyttet en hund kan blive til en person.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har savnet sin moar
Kommentér på:
Har savnet sin moar

Annonce